Genin gözlüğünü yüzüne itti ve Orochimaru'nun sığınağının loş koridorlarında koşturdu. Köşeyi döndü ve kapının önünde durdu. Uzumaki Karin derin bir nefes aldı ve hafifçe kapıyı çaldı. İçeriden kısık bir ses duydu ve kapıyı iterek hafif adımlarla içeri girdi. Kırmızı gözleri en yeni acemiye takıldı ve nefesinin şaşkınlıktan kesildiğini hissetti.Soluk ten, siyah bukleler, oniks gözler.
Onu Chuunin Sınavlarından tanıdı.
Uchiha Sasuke.
"Kim?" Tek kaşını kaldırarak masasından uzaklaştı.
Odası onunki gibiydi. Küçük, zar zor döşenmiş, temiz ve kişiliksiz. Karin sessizce ona baktı. Yılan Sannin hakkında yeterince bilgi sahibiydi - diğerlerinden çok daha uzun süredir buralardaydı - neredeyse Kimimaro kadar uzun süredir.
Orochimaru uzun süredir Kusagakure'deydi. Saklandığı yer Grass Country tarafından keşfedilmemişti ve onunla çocukluğunda tanışmıştı. Kusagakure'nin işleri hakkında bana rapor ver. Emirler her zaman basitti ama Konoha Chuunin Sınavlarından önce ona farklı bir parşömen gönderdi - farklı bir görev: Uchiha Sasuke.
Karin müthiş bir sensördü - tek ihtiyacı olan çakra imzasına alışmaktı ve Shinobi'yi Elemental Milletlerde herhangi bir yerde bulabilecekti. Gözlerinizi ve kulaklarınızı dört açın - Uchiha Sasuke'yi takip edin.
Sasuke önemliydi.
O, Orochimaru'nun en son varlığıydı.
Karin tiksintisini bastırdı.
Yılandan nefret ederdi, diğerleri gibi değildi - gözleri parlaktı ve ona aşıktı.
Onun için vücudunu feda etmeye hazır Kimimaro gibi değildi. Dosu, Kin ya da Zaku gibi onun emirlerine sorgusuz sualsiz itaat etmeye hazır değildi. Nefretini mükemmel bir gülümsemeyle gizledi ve derin bir pişmanlıkla itaat etti. Emirlere uymaktan, yaşamaktan, hayatta kalmaktan başka seçeneği yoktu.
Karin genine baktı - Onun yaşındaydı - Yorgun hissetti. On iki yaşında biri için kendini yaşlı hissediyordu. Kör değildi, habersiz değildi. Uchiha Sasuke ölecekti. Aptal moron, sahte bir güç teklifine inanarak bilmeden bir tuzağa düşmüştü. Karin bu düşünceyle hızla gözlerini kırpıştırdı. Orochimaru'nun önceki tüm devralmaları başarısız olmuştu ama bu seferkiyle ilgili bir hisleri vardı...
Bu başarılı olur. Müdahale etmeseydi, Uchiha Sasuke ölecekti.
"Oi," Sasuke sabırsızca konuştu, kollarını göğsünün üzerinde kavuşturdu. "Sana bir soru sordum, sen kimsin?"
Karin içini çekti ve heyecanla elini saçlarından geçirdi. Uchiha Sasuke kaba bir pislikti.
"Uzumaki Karin," dedi.
Sasuke'nin gözleri genişlediğinde şaşkınlıkla izledi ve ona şaşırmış bir ifadeyle baktı. İnanmayan bir bakışla öne çıktı.
"Uzumaki?" O tekrarladı. "Sen bir Uzumaki misin?"
Karin kaşlarını çattı. "Evet?"
Sasuke baktı. "Düşündüm ki... bekle... orada daha fazla Uzumaki var mı?"
Karin'in gözleri büyüdü. Bekle... o muydu?
Öne çıktı ve odanın ortasında kocaman, umut dolu gözlerle Uchiha ile karşılaştı.
"...yaşayan başka bir Uzumaki var mı? ben..." Derince yutkundu. "Bir ailem var?" O fısıldadı.
Sasuke karmaşık bir ifadeyle ona baktı. Uzaklara baktı ve yavaşça başını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.
Fanfiction"Shinobi olmanın özgürlüğü yok!" Oğlan tükürdü, gök mavisi bakışları ileriye bakarken öfkeliydi. "Nefret ettiğim bu köye bağlı, emirlere uyan, hizmete zorlanan sığırlardan hiçbir farkım yok. Söylesene, bu nasıl özgürlük?" • "Köyü tarafından kucakl...