(İşgalden üç gün önce)
Kum etrafta sürüklendi. Sıcak bunaltıcıydı ve bayat havada oyalanıyordu. Ninja köy kapılarında nöbet tutuyor, kayıtsızca kum tepelerine bakıyordu. Adam esnedi ve nasırlı elleriyle kuru gözlerini ovuşturdu. Devriye ortağının keskin nefesini duyunca aniden doğruldu.
Kum tepelerine baktı, gözleri sorgulayıcı bir şekilde kısılmıştı.
Bu nedir?
Adam, sarsıntıların kum tepelerinde yankılandığını, gittikçe daha da yaklaştığını farketti. Uzaktaki şekli tanıdığında dehşetin onu ele geçirdiğini hissetti. Gittikçe yaklaştı. Dehşet içinde devriye ortağına döndü. Her ikisinin de gözleri kilitlendi ve kendi konumlarına koştular. Adam, takım arkadaşının köye koşup Kazekage kulesine doğru ilerlemesini izleyerek işe yaramayacağını bildiği bir toprak duvar çağırdı.
Köyde sarsıntılar arttı ve kum bulutu yükseldi. Siviller evlerinden dışarı baktı. Erkekler satışlarına ara verdi. Kadınlar korkuyla çocuklarını kollarına aldılar. Kumdan Şinobi köy duvarına indi. Diğer dokuzu muhafızın yanına sürüklenerek kendi bariyerlerini güçlendirdiler. Şinobi, çakra canavarının yaklaşmasını dehşet içinde izledi.
Ichibi yıllar önce Kazekage'nin varisiyle birlikte ortadan kaybolmuştu.
Bugün geri döndü.
Dokuz korkudan titriyordu. Ichibi toprak duvarını kırarken avuçları terledi ve emirler yağdırdı. Devasa varlığa baktı, gözlerini ona kilitlerken dehşet içinde dondu. Toplanan şinobileri görünce sırıttı. Dokuzlu kafa karışıklığıyla gözlerini kırpıştırdı. Ichibi'de binici yoktu. Buraya kendi kendine geldi. Bir ajan olmadan özgürce hareket ediyordu. Ichibi geniş ağzını açtı ve gülmeye başladı; köyde ürkütücü, tiz bir neşe ve keyif sesi dolaştı.
Kuyruğunu ileri doğru fırlatarak köyün duvarlarını yıktı.
Suna saldırıya uğrayınca köyde çığlıklar yükseldi.
Adam kayanın tepesine doğru ilerledi. Merakla köye baktı. Düşüşünü izlemek istedi. Bayat, kirli bir rüzgar ona doğru esti. Eflatun rengi gözleri köyde yürüyen çakra canavarına takıldı Canavar nadir ve barışçıl olanlardan biriydi. Kimseyi öldürmeye çalışmadı ama köyde bir gezintiye çıkmayı kabul etti. Çakra canavarlarını zekaya ve tuhaf özelliklere sahip duyarlı varlıklar olarak düşünmek tuhaftı.
Yapılar canavarın dünyayı sarsan basamaklarının üzerine düştü. Ame nin bu beklenmedik tehdit karşısında telaşlandı. Dokuzuncu ortağı onun yanına indi; yanında sessiz bir varlık vardı.
"Yeni bir dünya kurmak için eskisini yok etmeliyiz." Ciddi bir tavırla konuştu.
Fuinjutsu uzmanlarının canavarı mühürlemeye çalışmasını izledi. Girişim başarısız oldu ve dokuz kişi, toplanmış müttefiklerinin alarmına rağmen ortadan kayboldu. Ağrı sahneyi hayranlıkla izledi. Köyleri zayıflatmak için gemileri toplamıştı. Bunları bu şekilde kullanmayı beklemiyordu. Çakra varlığının gücünün iyi bir uygulamasıydı. İnsanlar düştükçe acı görüş alanından uzaklaştı . Ortağıyla sessizce başlarını salladı.
"Hadi gidelim."
Çiftin ziyaret edecek başka köyleri de vardı.
Kayıp dokuz kişi, çakra canavarının köye doğru ilerlemesini izledi. Kumogakure'nin eteklerindeki soğuk taş kayalara yaslandı. Kaşları endişeyle çatılarak sessiz ortağına döndü. Ortağı çok konuşan bir adam değildi ama bu durum onun için son derece sessizdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.
Fanfic"Shinobi olmanın özgürlüğü yok!" Oğlan tükürdü, gök mavisi bakışları ileriye bakarken öfkeliydi. "Nefret ettiğim bu köye bağlı, emirlere uyan, hizmete zorlanan sığırlardan hiçbir farkım yok. Söylesene, bu nasıl özgürlük?" • "Köyü tarafından kucakl...