Gökyüzü karanlıktı ve cırcır böceklerinin ve ağustosböceklerinin sesi sessiz çevreden süzülüyordu. Solgun genin üçüncü turunu köyün etrafında koştu. Sıcak nefesi önünde dalgalandı ve nefes almak için kısa bir süre köy kapılarında durdu. Kapılardan giren tanıdık olmayan shinobi'ye bakarken durakladı. Uchiha Sasuke kara gözlerini kıstı, kapılardan geçen kiri-geninleri listeledi. Topuklarının üzerinde döndü, zihni düşünceler içinde dönüyordu.Chuunin Sınavları başlıyordu..
Sasuke öfkeyle dişlerini gıcırdattı ve adımlarını hızlandırdı. Wave görevlerinde tamamen başarısız olmuştu. Maskeli sis-nin'i yenememişti ve bayıltılmıştı. Yanında oturan Kakashi sensei ve Sakura ile tanıdık bir kamp manzarasında uyanmıştı.
Uzumaki ortalıkta görünmüyordu.
Sasuke, köye döndüklerinde takım arkadaşını ikili kılıç hakkında sorgulamaya çalışmıştı ama sarışın, ne zaman çok yaklaşsa klonları kullanıyordu. Sasuke bu düşünceyle dişlerini öfkeyle gıcırdattı. Uzumaki bir kaçış ustasıydı. İzini sürmek imkansızdı ve onunla asla doğrudan ilişki kurmadı. Her zaman bir pop ile ortadan kayboldu ve varlığını tamamen görmezden geldi.
Çift katanalar, Uchiha bıçaklarıydı ve o, bu ayırt edici desenleri tanıdı. Onlar Uchiha Klanı'nın altın sakini ve dahisi Uchiha Shisui'ye aitti. Uzumaki'nin onlara neden sahip olduğu hakkında hiçbir fikri yoktu. Hırsızlık mıydı yoksa kılıçlar ona mı verildi? Cevaplara ihtiyacı vardı ama konuyu Sakura'nın etrafından dolaştırmak istemiyordu. Bu bir klan işiydi ve Sakura bir yabancıydı. Sasuke sinirle nefesinin altından tısladı ve açık kapılardan koşarak yerleşkesine geri koştu.
Öğrenecekti.
Uzumaki Naruto ondan sonsuza kadar kaçamazdı.
Sabahın çok erken saatleriydi ve 7. Takım boş, boş antrenman sahalarında duruyordu. Haruno Sakura, solgun takım arkadaşı ile Kakashi sensei arasındaki tartışmayı sessizce dinlerken bir tutam pembe saçı parmak uçlarının arasında boş boş döndürdü. Dudaklarını sıkıca büzdü, bakışları sessiz sarışın cinlere kaydı. Uzumaki ağaca yaslanmıştı. Kolları göğsünün üzerinde çaprazlanmış ve keskin gözleri pasif bir şekilde gelişen tartışmayı izliyordu.
"Sana söylüyorum Sasuke-kun. Hiçbiriniz hazır değilsiniz." Kakashi sensei konuştu, solgun cinlere bıkkınlık içinde bakarken kollarını göğsünün üzerinde kavuşturdu.
"Diğer takımlar bunun için gidiyor!" Sasuke tartıştı. "Takım 10, Takım 8, Takım 9! Sınavlara katılmayan tek çaylak takım olmamıza izin veremezsiniz!"
"Hazır değilsin. Size Wave'de neredeyse öleceğinizi hatırlatmama gerek var mı?" Kakashi sensei alçak sesle konuştu. "Naruto-kun'u yerde, kanlar içinde ve baygın halde gördüm. Sasuke-kun, bütün bir gün dışarıdaydın. Sakura-chan, sen de hiçbir şey yapamadın. Chuunin Sınavlarında ölebilirsin. akademiden ayrılalı daha altı ay oldu. Reddedeyim, Chuunin Sınavlarına katılmayacaksın."
Sakura, senseinin azarlayıcı sözleriyle irkildi. Sakura-chan, sen hiçbir şey yapamadın. Kakashi sensei haklıydı. Hiçbir şey yapamıyordu. Tüm görev boyunca ölü ağırlıktaydı.
"Ama diğer takımlar..." Sasuke zayıf bir şekilde itiraz etti.
"Diğer takımlar katılmamalı bile. A-dereceli bir göreve giden tek takımız ve neredeyse hepinizin ölümüyle sonuçlandı. Chuunin Sınavlarına girmeye hakkı olan tek takım Gai'nin takımı çünkü. bir buçuk yıldır eğitim alıyorlar ve görevlerden geçiyorlar." Kakashi sensei ciddi bir ifadeyle seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.
Hayran Kurgu"Shinobi olmanın özgürlüğü yok!" Oğlan tükürdü, gök mavisi bakışları ileriye bakarken öfkeliydi. "Nefret ettiğim bu köye bağlı, emirlere uyan, hizmete zorlanan sığırlardan hiçbir farkım yok. Söylesene, bu nasıl özgürlük?" • "Köyü tarafından kucakl...