Bölüm 26 | Yedi Kuyruk

79 13 3
                                    

Hava berrak ve serindi. Sık ormana sessiz bir sükunet duygusu yayıldı. Gürültü olmaması, köy sakinlerinin bilinçsiz durumuna işaret ediyordu. Haydut shinobi grubu şafağın erken saatlerinde sessizce ilerledi. Sınırları geçerek Şelale Ülkesine fark edilmeden girdiler. Shinobi, yoğun yeşillikler arasında uzun saatler boyunca kıvrılarak hedeflerine ulaştı. 

Takigakure'nin büyük yapıları onları karşıladı. Masif ağaç merkezde uzun boylu duruyordu. Yapılar pitoresk bir görüntüde etrafına yerleştirildi. Sarışın cin kalın ağaç dalında aniden durdu ve yüksekten köy kapılarını inceledi. 

Naruto elini kaldırdı ve ortaklarına işaret etti. Haku yanına indi ve yakındaki çakra işaretlerini hissederek hesaplayarak başını yana eğdi. Haku parmaklarını kaldırıp gözetleme ekiplerinin sayısını gösterirken Naruto kitsune maskesinin altında sırıttı.

Dört gardiyan.

Sarışın cin başını salladı ve sağına işaret etti. Shisui siyah bir parıltıyla yanına indi. Jounin onu küstahça selamladı ve köy duvarlarının kenarına kaçtı. Shisui ses çıkarmadan duvarların üzerinden atlarken bir siyah ışıkta kayboldu. Naruto keskin mavi gözlerle izledi ve kalan gözcülere döndü. Grup, kalın, yeşil pelerinleriyle kendilerini gizleyerek kukuletalarını kaldırdı. Naruto arkadaşlarına başını salladı. Geri alma görevleri için izci sayısını artırdı. En iyi izleyicileri için iki ay çok fazla zaman kaybıydı. 

Naruto elini kaldırdı ve takım arkadaşlarına ilerlemeleri için işaret verdi. Sarışın cin gözlerini kapattı ve içindeki çakra canavarına uzandı. O dinledi . Mavi gözleri hızla açıldı ve dudakları keskin, beklenti dolu bir sırıtışla gerildi. 

Yedi kuyruklu gemi yaklaşmıştı. 

Naruto parmaklarını esnetti ve tuzağını yerleştirerek karmaşık ve görünmez bir ip ağı oluşturdu. Gaara sessizce yanına indi ve gözlerini köye dikti. Suna-nin ön kapılara doğru ilerledi ve kumunu ileriye doğru itti, hiçbir şeyden şüphelenmeyen muhafızları aşılmaz bir kum hapishanesine hapsederek onların alarm çığlıklarını yuttu. Haku, köy duvarlarına doğru ilerledi ve ellerini hızlı bir mühürle hareket ettirdi. Yoğun, kalın bir sis yayıldı ve uyuyan köyü kapladı.

Naruto'nun ipleri köy duvarlarını aşarak sokaklara ve geçitlere ulaştı. İpler yapıların ve boş dükkanların etrafını sardı. Sarışın sessizce hareket etti, duvarların üzerinden atladı ve yüksek bir binanın arkasına çömeldi. Ellerini kaldırdı ve parmaklarını sıkı yumruklar halinde kıvırdı. Çevresinde patlamalar meydana geldi ve yapılar çöktü.

Endişeli çığlıklar ve bağırışlar Takigakure'de çınladı. Aynı anda birden fazla patlayıcı etiket patladığından, köyün diğer tarafından yüksek sesli ifadeler geçti. Haku sessizce yanına indi - Sis-nin, yumuşak yüz hatlarını gizleyen bir kitsune maskesi taktı ve yeşil pelerini etrafına yayıldı - Yanına çömeldi ve köyde dolaşan cesetleri hissetti.

"Hedef diğer şinobilerle birlikte Shisui'nin peşine düştü." O konuştu. "Gemi bu. Çakra seviyesi anormal.” 

Naruto düşünceli bir şekilde mırıldandı. "Hedef köyden uzaklaşana kadar burada kalacağız. Gaara nerede?”

Haku durdu ve etrafındaki enerjileri hissetti. "Destek sunmak için Shisui'nin peşine düşüyor."

Naruto, kitsune maskesinin altında sırıttı. "Mükemmel. Şimdi biraz zaman kazanalım.” Sarışın ellerini hızlı bir mühürle hareket ettirdi ve bir dizi gölge klonu yarattı. 

Maskeli klonlar, bıçak fırlatarak ve kaos ve kargaşa yaratarak sisin içinden koştu. Naruto arkasına yaslandı ve parmaklarını esneterek shinobileri yanılttı ve onları meşgul etti. Haku, ellerini hızlı bir mühürle hareket ettirdi ve bir dizi su klonu yarattı. Taki'nin dokuzuna senbon kılıçları yağdırdı. Çift gölgelere çekilirken arkalarında çığlıklar ve kaos sürüklendi. Naruto, köy duvarlarının üzerinden atlayarak yıkımdan kurtulmaya çalıştı.

𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin