Maskeli dokuz, kalın dala indi ve etrafındaki manzarayı hissederek hesaplayarak başını yana eğdi. Sık ağaçların arasından geçerek tanıdık arazinin kenarında durdu. Su Ülkesini sessizce inceledi. Sis-nin, Kirigakure'nin büyük kapılarına baktı ve ortağına elini kaldırarak sessizce ilerlemesini işaret etti. Kitsune maskeli shinobi sessizce yanında parladı. Dalın üzerine çömeldi ve aşağıdaki yoğun sise baktı. Sessiz bir sorgulamayla ona döndü ve dokuzlu, hedeflerinin olmadığını belirtmek için başını salladı.
Haku sessizce yere indi ve ellerini hızlı bir mühürle hareket ettirerek mükemmel bir henge çekti. Çehresinin değiştiğini hissedince yüzünü buruşturdu ve maskesini çıkardı. Rahip yeşil pelerinini çıkardı ve dikkatle katladı. Ona zararsız bir görünüm veren çiçekli bir kimono olan kılık değiştirdi ve uzun buklelerini gevşek bir örgüyle bağladı. Shisui ellerini hızlı bir mühürle hareket ettirdi ve sıradan, kahverengi saçlı, kıdemli bir tüccar görünümü aldı. Maskesini ve cübbesini çantasına koydu ve buruşuk bir yüzle ortağına göz kırptı. Haku eğlenerek başını salladı ve ikili, Kirigakure no sato'nun kapılarına doğru ilerledi.
İkili, fark edilmeden gardiyanların yanından geçti ve köyde dolaşarak ustalıkla bilgi topladı. Haydut dokuz ayrıldı ve ayrı alanları ele aldı. Haku, shinobilerin uğrak yeri olan yerel birahaneye gitti ve müşterilere zararsızca gülümseyerek köşeye oturdu. Garsona işaret etti ve en son haberleri ve istihbaratı dinleyerek bir fincan sıcak sake ısmarladı.
Güneş ufukta battı ve adamlar daha da sarhoş oldu. Dilleri çözüldü ve umursamazca meslektaşlarıyla bilgi paylaştılar. Haku bilgileri zihinsel olarak katalogladı ve fark edilmeden bardan çıktı ve arkasında masanın üzerinde birkaç madeni para bıraktı. Buluşma yerine gitti ve ay ışığı altında partnerini bekledi. Shisui sessizce yanına indi. Uchiha'nın kılık değiştirmesi çözüldü ve nasırlı elini kıvırcık buklelerinin arasından geçirdi.
"O burda değil." Shisui'ye dikkat çekti.
Haku gülümsedi. Kahverengi gözleri beklentiyle parladı. "Sana daha iyisini yapacağım. O haydut gitti.
Shisui'nin gözleri şok içinde genişledi ve inanamayarak ona döndü.
"Gerçekten?!" Fısıldadı.
Haku başını salladı.
Shisui sırıttı. "Bu bizim işimizi çok kolaylaştırıyor. Şimdi, buradan nereye gideceğiz?”
Sis-nin gülümsedi. “Boşuna en iyi iz sürücülerden biri değilim. Nereye geri çekilmiş olabileceğine dair bir fikrim olabilir. Çoğu haydut aynı ağları paylaşıyor.”
Hedeflerini gerçekleştirmek için sisin içinde hareket ederek sisten parlayarak uzaklaştılar.
İki ay.
Uzumaki Naruto gök mavisi bakışlarını kaldırdı ve duvardaki takvime endişeyle baktı. Shisui ve Haku iki aydır yoktu. Genin içini çekti ve elini altın buklelerinin arasından geçirdi. Dudaklarını büzdü ve elindeki parşömeni indirdi. Six Tails için ilk geri alma görevlerinde en iyi izleyicilerini göndermişti . Haku onun en iyi sensörü ve takipçisiydi ve yıllardır Kiri'de yaşamıştı. Köyü ve manzara düzenini ezbere biliyordu. Shisui yıllarını yolda geçirmişti, gizlice saklanmış ve ustalıkla bilgi toplamıştı.
Görev için en iyi izciler onlardı.
Kapı açılınca sarışın başını kaldırdı. Gaara, kollarında bir yığın kitapla ofise girdi. Onları büyük masaya indirdi ve kararlı bir ifadeyle ona baktı.
Naruto soru sorarcasına tek kaşını kaldırdı.
Gaara içini çekti ve bir sandalye çekti. "Düşünüyordum da... çünkü çakra canavarlarının mührünü çözmeden önce daha gidecek çok yolumuz var, eğer... mührüme bakabilirsen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.
Fiksi Penggemar"Shinobi olmanın özgürlüğü yok!" Oğlan tükürdü, gök mavisi bakışları ileriye bakarken öfkeliydi. "Nefret ettiğim bu köye bağlı, emirlere uyan, hizmete zorlanan sığırlardan hiçbir farkım yok. Söylesene, bu nasıl özgürlük?" • "Köyü tarafından kucakl...