𝘉𝘰̈𝘭𝘶̈𝘮 10 | 𝘛𝘢𝘬𝚤𝘮 𝘊̧𝘢𝘭𝚤𝘴̧𝘮𝘢𝘴𝚤

157 25 23
                                    

Uyuyan köye sessizlik hakimdi ve hava sabahın erken saatlerindeki çiy nedeniyle nemliydi.Naruto anahtarı dairesinin kilidine kaydırdı ve yumuşak bir tıklamayla kilitledi .  Sarışın derin bir nefes aldı ve sessiz köye doğru ilerledi. Düzenli ve telaşsız adımlarla beşinci antrenman sahasına ulaştı. İki takım arkadaşı ayakta bekliyordu. Haruno gevezelik ediyordu, duruşu kayıtsız Uchiha'ya doğru eğiliyordu. Naruto kısaca saatine baktı; tam zamanında gelmişti. İki cinin yanından geçerek gölgede oturdu, sırtını kalın bir ağaca dayadı. Siyasi tezini açtı ve sessizce okumaya başladı.

Güneş ufukta yükseldi ve Jounin eğitmeni görünmedi. Naruto şaşırmadı. Homurdanan Haruno'yu ve birkaç metre ötede duran sessiz Uchiha'yı görmezden gelerek sessizce okumaya devam etti. İki saat sonra, Kakashi sensei yanında bir çalar saat ve iki zille sessizce belirdi. Test kurallarını gülümseyerek açıkladı ve alarmı iki saate kurdu.

Zilleri almak veya testi geçememek için iki saatleri vardı. Alarm çaldı ve üç genin farklı yönlere doğru ormana doğru yola çıktı. Naruto'nun pervasızca ön plana saldırmaya niyeti yoktu. Başarılı bir taktik gözlemlemeyi ve formüle etmeyi planladı. Naruto ağaçların arasından hızla geçti, hızlı hareket etti ve çakrasını maskeledi. Kalın bir dala çömelmiş, Jounin'in turuncu bir kitap çıkarıp okumaya başlamasını izliyordu, ağacın gölgesinde durmuş, duruşu rahattı.

Naruto kaşlarını çattı, gözleri Jounin'in kalçasına tünemiş iki çana kilitlendi. Testin doğası kötü hissettirdi . İkisi geçer, biri başarısız olur. Sarışın düşünceli bir şekilde çanlara bakarken kollarını göğsünde kavuşturarak gözlerini kıstı. İki çan vardı ve yine de üçlü bir ekip halindeydiler... Tüm genin ekipleri üçlü gruplar halinde hareket ediyordu.

Burada neyi özlüyorum? Sessizce düşündü.

Naruto, Jounin hocasına gözlerini kıstı. Üçlü takımlar, iki çan, bir eleme süreci. Testin doğası paradoksal hissettirdi. Chuunin sınavına girmek için Naruto'nun üç kişilik bir genin takımında olması gerekiyordu. Chuunin Sınavlarına girmeye hak kazandığından emin olmak için bilgileri saplantılı bir şekilde kontrol etmiş ve tüm kitapları baştan sona okumuştu.

Köy ekipler halinde çalıştı. Takım arkadaşlarına arkalarını emanet ederek uyumlu birimler halinde çalıştılar. Shinobi nadiren tek başına görev alırdı; tabuydu. Geçmişte okuduğu askeri anlaşmaları hatırladığında Naruto'nun sert gözleri büyüdü. O kadardı. En nefret ettiği şey. Kahrolası cehennem! Takım çalışması! Sarışın, bu düşünceyle kaşlarını çattı ve heyecanla elini altın rengi buklelerinin arasından geçirdi. Testin ardındaki gizli anlam buydu.

Takım çalışması, ne kadar mide bulandırıcı.

Herhangi bir eleme süreci olmadı. İki çan, onları birbirine düşürmek için bir tuzak olarak kullanıldı. Jounin eğitmeni onları başarısız olmaya ayarlıyordu. Naruto bu düşünceye öfkeyle tısladı. Manipülatif bir beyni olan Armin Arlert  ile en iyi arkadaş olmasaydı ve Eren Yeagar olarak tüm hayatı boyunca zihnini şekillendirip gizli gerçekleri aramış olmasaydı; testin altında yatan doğayı kaçırmış olacaktı.

Naruto bu hileye kaşlarını çattı. Gelişmiş yetişkin zihni ve bir devrimci olarak üstün zekası, Yeagacı asi hizbin temsili ve Eren olarak tüm hükümetleri ve ulusları devirme deneyimiyle, bunun gibi testler çocuk oyuncağıydı.

Naruto, zil testini yüzey seviyesinde görecek olan diğer iki genini düşünürken kaşlarını çattı. Elbette, diğer iki genin bu testin hileli olduğundan haberi olmayacaktı. Sarışın derin bir iç çekti, seçeneklerini düşünürken mavi gözleri kısıldı. Diğer ikisiyle çalışmak istemiyordu ama kesinlikle başarısız olmayı da reddediyordu.

𝘊𝘢𝘯𝘢𝘷𝘢𝘳𝘭𝘢𝘳 𝘥𝘰𝘨̆𝘮𝘢𝘻,𝘺𝘢𝘳𝘢𝘵𝚤𝘭𝚤𝘳𝘭𝘢𝘳.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin