2 "Arkadaşlık"

229 26 180
                                    

  Birazda Yeonjun ve diğer üçlünün hayatı hakkında konuşalım.

  Yeonjun bu üçlü ile (Taehyun,Soobin ve Kai) ortaokulda tanışmıştı. Ve Taehyun hariç ikisini de çok sevmişti. Ama Taehyun... Bu çocuk onu gıcık ediyordu işte. Ona karşı bir şey yapmıyordu ama yinede Yeonjun ona bir türlü ısınamamıştı ilk başlarda. Taehyun'un adını duymak bile sinir ediyordu o derece... Tabi Taehyun'u tanımaya başladıkça ona ısınmaya da başlamıştı.

  Soobin'e gelirsek, Yeonjun'un ilk tanıdığı kişiydi -bu üçlü arasında-.
Ve Taehyun'un aksine ilk gördüğü anda ısınmıştı ona. Sadece merak ettiği birşey vardı. Bu çocuğun boyu nasıl bu kadar uzundu? Ne yiyip içmişti de boyu bu kadar uzatmıştı?

  Son olarak ise maknea Kai vardı tabi. İçlerinde en komiği oydu kesinlikle. Ve kesinlikle maknealik görevini fazlasıyla iyi yerine getiriyordu. Ortalığı karıştırmak da üstüne rakip yoktu mesela. Gerçi ne kadar ortalığı karıştırırsa karıştırsın, mutlaka ortamı eski haline getirmeyi başarırdı.

  Son olarak ise Heeseung ve onun tayfasından bahsedelim. Heeseung, Beomgyu ile aynı yaştaydı. Aynı yaşta olduklarından da aynı sınıfta okumuşlardı haliyle. Beomgyu içine kapanık sessiz bir çocuktu. Bu yüzden ilk adımı atan kişi Heeseung olmuştu haliyle.

  Bide Heeseung'un arkadaşları olan Jay,Jake, Sunghoon,Sunoo, Jungwon ve Niki vardı tabi. Jay ile de Heesung aracılığı ile tanışıp arkadaş olmuşlardı. Tabi hâlâ Yeonjun'un yerini kimse alamazdı onun gözünde.

__________________

Grup İşte•

Soobin
Şu grubun adını bir ara değiştirsek iyi olur gibi.

Kai
Hyung farkında mısın bilmiyorum ama bu grubun adı iki yıldır böyle....

Taehyun
İki yıldır böyle olması artık değişmesi gerektiği gerçeğini değiştirmez Huening Kai :)

Heeseung
Dedi çok bilmiş Taehyun.

Taehyun
Dedi herşeye maydanoz olan kişi.

Yeonjun
Yine boş yapmışsınız bakıyorum.

Heeseung
Dolu konuştuğumuz an varmı ki?

×Red Hour× (TaeGyu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin