33 "Mutfak"

127 18 84
                                    

_____________________

"Gerçekten erken gelemez misin?"

Beomgyu, Yeonjun'u aramış ve ne zaman geleceğini sormuştu. Saat sabah 1'di. Ve gününü Yeonjun ile geçirmek istemişti. Geç geleceğini düşünsede şansını denemek istemişti. Ama maalesef geç gelecekti...

"Muhtemelen 11 gibi evde olurum. Neden ki?" diye sordu.

"Boş ver. Kendine dikkat et. Görüşürüz." deyip telefonu kapattı.

Kendini boşlukta hissediyordu. Tüm gün boyunca evde boş boş oturacak mıydı? İç çekerek telefonunu yanına bıraktı ve televizyondan favori çizgi filmi olan Sherlock Yack'i açtı.

"Bu çok sıkıcı!"  Tüm bölümleri yüzlerce kez izlediği için ona sıkıcı geliyordu. Jake'i arasa bile meşgul olduğunu biliyordu. Başka yakın olduğu biri ise yoktu.

Canı sıkılmış bir şekilde koltuğa yayılmıştı. Bulaşacak bir Yeonjun yoktu tabi.

"Keşke Heeseung olsaydı..." Heeseung'un katilini bulduğu günden beri Heesung aklından çıkmıyordu. Nasıl olur da Heeseung'u öldürürdü? O pisliği bizzat kendi elleriyle yakalayacaktı. Bunun için bir plan bile kurmuştu. Doğru günü bekliyordu sadece.

Bir yandan korkuyordu. Çünkü asıl hedefin kendisi olduğunu biliyordu. Heeseung sadece yemdi. Yapacağı en ufak bir yanlış, hayatının sonu olabilirdi. Birazda bu yüzden son kez Yeonjun ile vakit geçirmek istiyordu.

*ding dong*

Gelen kapı sesiyle istemeye istemeye ayağa kalktı. Bu saatte onların eve kim gelebilirdi ki?

Kang Taehyun...

"Pekala beni beklemediğini biliyorum. Ama o kadar şaşırmana gerek yok bence." dedi gülerek, ağzı açık ona bakan Beomgyu'ya karşı.

Onu içeri davet etti ve beraber salona geçtiler.

"Şanslısın, çekimler bugünlük ertelendi. Ben de ikinizden biri mutlaka evdedir deyip geldim."

"İnanır mısın bende evde sıkıntıdan patlayacaktım " dedi gülerek.

.................................

"Aç mısın?" diye sordu Beomgyu.

"Biraz."

"Mutfakla aran nasıl?" Kendisinin arası pek iyi sayılmazdı. Tabi yemek yapıyordu. Ama öyle aham şaham şeyler değildi yaptığı şeyler.

"Hemde fazlasıyla."

Beraber mutfağa gittiler. Yapacakları yemeği kararlaştırıp yapmaya koyuldular.

"Soğanları ben doğrarım!" Nedenini bilmediği bir şekilde heyecanlanmıştı Beomgyu.

"Eğer ağlamayacaksan doğrayabilirsin." dedi Taehyun gülerek.

Beomgyu ona göz devirip soğanları küp küp doğramaya başlamıştı. Gözleri sulanmamıştı bile.

"Beni hafife alıyorsun Kang Taehyun!" deyip soğanları tencerenin içine koydu.

"Çok konuşuyorsun." O da biberleri doğruyordu.

"Tuz hangi tarafta?"

Beomgyu tuzu üst raftan alıp ona vermişti.

"Kahretsin!"

Beomgyu tenceredeki yemeği karıştırırken Taehyun'dan gelen ses ile kafasını ona çevirdi. Elini kesmişti...

×Red Hour× (TaeGyu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin