21 "Yeonjun"

145 19 65
                                    

Sohbet etmeye devam etmişlerdi. Bu kadar ortak noktalarının olacağını ikisi de düşünmemişti. Şu an gayet iyi anlaşıyorlardı. Sahi çok eskiden beri birbirlerini tanımalarına rağmen önceden iki yabancı gibilerdi. Bu muhtemelen Beomgyu'nun kimse ile konuşmadığından kaynaklanıyordu.

Zil çalmış ve Taehyun'un annesi kapıyı açmıştı. Yeonjun gelmişti.

"Hoşgeldin oğlum. Geç içeriye bakalım." Yeonjun gülümseyerek içeri girdi.

"Beomgyu nerede?" diye sordu kadına.

"Taehyun'un odasındalar. Beklediğimden daha iyi anlaşıyorlar."

"Anlaşıyorlar ?" Yeonjun kavga ettiklerini bile düşünmüştü aslında. Teşekkür ederek odaya yöneldi. Kapıyı sessizce açtı. Beomgyu'nun arkası dönük olduğundan şanslıydı, sürpriz yapabilirdi.

Yeonjun, Taehyun'a susmasını işaret etti. O ise hiç istifini bozmadan Beomgyu ile konuşmaya devam etmişti.

Arkasına geçip birden "!" diye bağırdı.

"BEN SENİN!" Korkudan titremişti zavallı Beomgyu.

"Gel buraya aptal!" deyip ona kollarını açmıştı. Uzun zamandır ona sarılmadığını farketmişti bugün.

Beomgyu önce sarılmak istemese de sonradan acıyıp(!) sarılmıştı.

"Bana yok mu?" dedi Taehyun gülerek.

"Kıskanç çocuk seni." deyip ona da sarılmıştı. Grubun büyüğü olmak her zaman zordu. Ama yine de Yeonjun bundan memnundu.

"Bakıyorum da aranız baya iyi." demişti ikisine bakarak.

"Tabi iyi. Kötü mü olsaydı?" dedi Beomgyu kaşlarını çatarak.

Yeonjun gülümseyip saçını okşamıştı.

"En son birbirinizin dövüp, mahvettikten sonra böyle bir manzara görmek tuhaf. "

"O konuyu çoktan hallettik." dedi Taehyun.

"Sevindim."

Ardından Beomgyu'ya dönmüştü. Hiçbir zaman bebek olduğunu kabul etmeyen çocuk şu anda ona bir bebek gibi yapışmıştı.

"Çok mu özledin beni?"

"Hmm."

"Bensiz yapamazsın değil mi Choi Beomgyu?" dedi gülerek. Hep o mu söykeyecekti ona?

Beomgyu bunun üzerine Yeonjun'un sırtına güzel bir yumruk geçirmiş ve onunla arasına mesafe koymuştu.

"Taehyun bu şahıs seni çok yormadı umarım. Çünkü böyle uzun bir süre benim dışımda kimse onunla başa çıkamıyor da..."

Amacı Beomgyu'yu sinir etmekten başka bir şey değildi tabi.

"Bence sen fazla abartıyorsun hyung." dedi Taehyun kollarını birleştirerek.

×Red Hour× (TaeGyu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin