28 "Çok Tanıdık Burası"

125 21 73
                                    

____________________

"Beom, sana yine mektup var." Jake yine bir zarf getirmişti. Bu Beomgyu'nun beklediği bir şeydi. Bu yüzden direk zarfı ondan aldı ve açtı.

"Zavallı Beomgyu, beni hâlâ bulamadın bakıyorum. Ne kadar acınası... Eğer kalan süre içinde beni bulamazsan aptal olduğunu kanıtlamış olacaksın. Halbuki kendimi fazlasıyla belli ettim ipuçları ile... Bulamamak senin gerizekalılığın.

Beni çok yanlış yerlerde arıyorsun Beomgyu. Dibinde olduğumun farkında bile değilsin..."

-😡🐦-

Beomgyu sinirle kağıdı masaya fırlattı ve diğer küçük not kağıdını açtı. Kağıtta bir adres yazıyordu. Burası nerenin adresiydi ki?

"Jake burayı biliyor musun?" diye sordu yanında bulunan çocuğa.

Jake kağıdı eline aldı ve adrese baktı.

"Burası tanıdık geldi. Senin için bakarım hemen neresi olduğuna."

Beomgyu'nun bilgisayarını almış ve araştırmaya başlamıştı. Tanıdık olduğu konusunda yanılmamıştı da. Yeri hemen Beomgyu'ya -onun anlayacağı şekilde- tarif etmişti.

"Bu çok tuhaf..." diye içinden geçirdi Beomgyu.

"Bu adres boşuna değil bence. Sen ne düşünüyorsun?" diye sordu Jake.

"Boşuna verecek değil zaten. Ama kendi adresi de değildir. Neden kendini bu kadar belli etsin ki?"

"Haklısın. Belki de orada bir ipucu bulursun? İstersen beraber gidebiliriz." Jake'de, Beomgyu kadar meraklıydı bu katili bulmaya.

"Aslında iyi olur. Ama senin işin yok mu?"

Jake işi olmadığını söyleyince ikisi beraber karakoldan çıkmıştı. Adresteki yer karakola fazlasıyla uzaktı. Bu yüzden Jake'in arabası ile gitmeye karar vermişlerdi.

..........................

"Buraya daha önceden gelmiştim. Ama ne için geldiğimi hatırlamıyorum."

Sıradan bir yerdelerdı. Belli bir evin adresi yoktu zaten. Bulundukları yerde ise bir park ve kafe vardı. Bu parka daha önceden geldiğini hatırlıyordu ama neden veya ne zaman geldiğini hatırlamıyordu.

"Benimle gel. Parkta bir şeyler olduğuna eminim." dedi buz gibi soğuk sesiyle. Jake ise korkuyla onu takip etti.

Parkı aramaya başlamışlardı. Tahterevalliden tutun kaydırağına kadar her yere bakmışlardı. Hatta yerlere bile...

×Red Hour× (TaeGyu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin