___________________
Beomgyu sabahın köründe tekrardan karakola gitmişti. Geriye sadece 6 günü kalmıştı . Bu yüzden daha fazla çalışıyordu. Özellikle o kırmızı saatde buldukları notdan sonra bir şeylerden emindi artık. Bu kişi kesinlikle kendisinin de tanıdığı biriydi.
"Bu harfler neyi ifade ediyor olabilir ki?" diye düşündü kendi kendine. Acaba katil random mu atmıştı? Gerçi o kadar boş bir katil olduğunu düşünmüyordu.
.............................
Harfleri birleştirip anlamlı bir şey oluşturmayı denedi. Ama olmuyordu...
"Ben mi aptalım yoksa katil mi çok zeki?"
Kendi kendine gülüp kağıdı tekrar çekmecesine koydu. Biraz daha işe yarar ipuçları yok muydu sanki? Katil resmen onunla oyun oynayıp eğleniyordu.
Jake kapıyı çalmadan yine içeriye girmişti. Beomgyu'nun sözünü ne zaman dinleyecekti acaba?
"Jake özel hayat denen bir şey var değil mi?" dedi kaşlarını çatarak.
"Burada ne gibi bir özel hayatın olabilir?" dedi alayla.
"Hiç değişmiyorsun... Neyse neden geldin?"
Yayılarak sandalyeye oturdu ve ona cevap verdi.
"Bugün mesaim yokmuş. Bende gitmek yerine sana yardıma geldim." dedi gülümseyerek.
"İyi bari bir işe yara en azından. Al şunu!" deyip çekmeceye koyduğu kağıdı çıkarıp ona verdi.
"Bununla ne yapmamı istiyorsun? Random bildiğin bu!" diye çıkıştı ona.
"Çok komiksin Jake hahaha! Al ve bir şeyler bulmayı dene!"
Jake ona göz devirip o harflere tekrardan baktı.
RAPKOJGENSGNEO
"Bunun ne olduğunu düşünüyorsun?" diye sordu ona.
"Bilemiyorum. Bir kelime olabilir. Cümle olacağını sanmıyorum çünkü çok az harfler bunun için." diyerek düşüncesini açıkladı Beomgyu.
"Bence biraz fazla detaylı düşünüyorsun."
"Detaylı?" dedi kaşlarını çatmış bir şekilde.
"Evet. Bir vakan vardı onda da katil böyle bir ipucu bırakmıştı. Ve ipucu katilin adıydı. Gerçi onun ki biraz daha basitti. Soy adı ile adını ayrı yazmıştı adam."
Beomgyu o an bir aydınlanma yaşamıştı. Nasıl aklına gelmemişti ki bu?
"Bu nasıl aklıma gelmedi ki? Teşekkürler Jake. İşte işim şimdi daha kolay. Ya da daha mı zor?" dedi emin olmayan bir sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×Red Hour× (TaeGyu)
FanfictionO kişinin ölümü ile başladı her şey. O kişinin hayatı kökten bitmişti ama geri kalanların hayatı ise mahvolmuştu. Ve eğer katil bulunmazsa hayatları mahvolmaya devam edecekti. Sahi katili kim bulacaktı? Bu işi de alanında uzman Choi Beomgyu'ya bıra...