6 "Sorgu"

147 21 43
                                    

"Beomgyu seni de sorgu odasına bekliyoruz. Hatta ilk kişiyi neden sen seçmiyorsun?"

Şu müdürün kesinlikle Beomgyu'ya karşı birşeyi vardı. Sanki üzülmesinden mutluluk duyuyor gibiydi? Ve bu söylediği lafı dalga geçercesine söylemesi onun sinirlerini hoplatmıştı. Bunu farkeden Jake, Beomgyu'nun yanına gidip kulağına fısıldamıştı.

"Sen onu boşver. Nasıl biri olduğunu biliyorsun. " demişti.

Az çok olanlardan haberi olduğu için şu an Beomgyu'nun nasıl hissettiğini anlayabiliyordu. Aslında bakarsanız kendisi de üzgündü sonuçta Heesung onun çok yakın arkadaşıydı...

Beomgyu,Jake ve birkaç polis ile beraber o dörtlünün beklediği odaya gitmişlerdi.

Zaten hiç susmayan Taehyun onları görünce daha fazla konuşmaya başlamıştı. Boşuna kendini yorduğunun farkında bile değildi.

"Beyler sessiz olun lütfen. Sorgu işiniz hallolduktan sonra buradan çıkacaksınız." demişti Jake onlara. Ardından Beomgyu'ya dönüp birini söylemesini işaret etmişti.

"Pekâlâ.... Choi Yeonjun ile başlayalım." demişti başını eğip.

Ardından Yeonjun ile beraber sorgu odasına gitmişlerdi. Normalde bu tarz karakolda yapılan sorgular polislerin işiydi. Ama ilginç bir şekilde Beomgyu'ya da izin veriliyordu.

Yeonjun sandalyeye oturduktan sonra Beomgyu'ya dönmüştü. Yüzündeki ifade ona herşeyi açıklıyordu. Şu anda ona sarılmamak için kendini zor tutuyordu.

Tüm gözler Beomgyu üzerindeydi. Ama Beomgyu hâlâ kendinde değildi. Ne sorması gerektiğini bile bilmiyordu.

"Ben sanırsam yapamıycam..." deyip Jake'in yüzüne bakmıştı.

Bunun üzerine Jake derin bir iç çekip Beomgyu'ya yaklaşmış ve kolunu onun omzuna atmıştı.

"Pekâlâ en azından Jay gelene kadar bekle olur mu?" Bunun üzerine Beomgyu kafa sallamakla yetinmiş ve bir sandalyeye oturmuştu.

"Pekâlâ Yeonjun ne olduğunu anlat bakalım."

"Efendim?" Beomgyu'ya odaklandığından kendine sorulan soruyu algılamamıştı bile.

"Olayı anlat diyorum."

"Olay... Aslında nasıl olduğu hakkın hiçbir fikrim yok. Hiç birimizin yok çünkü Heesung hariç hepimiz odada film izliyorduk."

Jake anladığını belli etmek amacıyla kafa sallamıştı.

"Peki ne zaman farkettiniz? Veya kim farketti?"

"Taehyun mutfağa gitmişti. Sonra mutfaktan onun sesini duyunca hep beraber yanına gittik ve... Olan malum."

"Anlıyorum. Peki Heesung'un son dönemlerde veya önceden anlaşamadığı birileri var mıydı? İçinizden veya başka birileri?"

"Yoktu. Heesung çok tatlı bir insandı. Kimseyle tartışmazdı bile. "

"Pekâlâ. " deyip son notunu da almıştı.

"Şimdi gidebilirsin. Ama ancak herkesin sorgusu bittiğinde gidebilirsin eve."

Yeonjun kafasını sallamış ve ayağa kalkmıştı. Beomgyu ise ona öylece boş gözler ile bakıyordu. Yeonjun onun üzülmesine dayanamıyordu bile...

×Red Hour× (TaeGyu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin