20 "Özür"

130 21 45
                                    

İkisi beraber eve gelmişlerdi. Beomgyu çok ıslandığı için Taehyun kendi dolabından kendine bol bir kaç şey bulup, giymesi için onu vermiş ve annesinin yanına gitmişti.

Beomgyu onun verdikleri güzelce giymiş ve ıslak kıyafetlerini eline alarak onların yanına gitmiştim.

"Şey bunl-" annesi daha onun konuşmasına fırsat vermeden kıyafetlerini elinden almıştı.

"Ben bunları makineye atayım, zaten erken kururlar merak etme." demişti gülümseyerek.

Beomgyu bir an neye uğradığını şaşırmıştı.

"Zahmet olmasın size?"

"Aman ne zahmeti be oğlum. Ben bu çocuğun nelerin çekiyorum sen bir bilsen." deyip Taehyun'a bakmıştı.

"Ya benim ne suçum var şimdi!" dedi Taehyun sinirle.

"Senin hiç bir suçun yok (!)" deyip mutfağa gitmişti.

Taehyun annesine gülüp,ayakta kalan Beomgyu'ya oturmasını söylemişti. Beomgyu ise hemen onun yanına otumuştu. Yeonjun olmadan böyle yerlere gelmek onu geriyordu. Tamam tek başına arkadaşlarına gittiği oluyordu. Ama Taehyun ile samimi sayılmazlardı. Haliyle gerilmişti.  -bu eve ilk gelişiydi zaten-

"Şimdiden sana küçük bir uyarı yapayım sonra neye uğradığını şaşırma. Annem biraz fazla meraklıdır. O yüzden sorularına hazır ol derim."

Beomgyu onun bu lafına güldü.

"Sorun değil. "

Annesi tekrardan yanlarına gelmişti.

"Pekâlâ, sen bizim eve önceden gelmedin değil mi? Seni hatırlamıyorum ben." demişti annesi.

Beomgyu tam cevap verecekti ki onun yerine Taehyun cevaplamıştı.

"Muhtemelen gelmedi. Ama tanıyor olmalısın. Beomgyu, Yeonjun'un kardeşi gibi gördüğü çocuk vardı ya hani, işte o."

"Gerçekten mi?" demişti annesi gülümseyerek.

"Beni nereden tanıyorsunuz?" diye sordu Beomgyu merakla.

"Yeonjun senden çok bahsediyordu. Oradan biliyorum. Ona seni merak ettiğimi söylediğim zaman bana şey demişti; Beomgyu çok tatlı biri, aynı bir bebek gibi. Tabi yakışıklı da. Hatta bana fotoğrafını göstermişti. Baya büyümüşsün ama hiç değişmemişsin."

Beomgyu duyduğu şeyler ile şoka uğramıştı. Yeonjun'un kendisine bu kadar düşkün olduğunu düşünmüyordu çünkü.

.............................

Taehyun'un annesi, Beomgyu'ya bir sürü soru sormuştu. Beomgyu ise bıkmadan her birini tek tek cevaplamıştı. Ama bir yere kadardı. Taehyun en sonda hem onu hem kendini kurtarmak adına ayağa kalkmıştı.

×Red Hour× (TaeGyu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin