Sonunda bekledikleri gün gelmişti. Yeonjun uzun zamandır görmediği arkadaşlarını görecekti... Ve bunun için çok heyecanlıydı.
Onları çok özlemişim çünkü. Sahi Beomgyu dışında kimse ile görüşmüyordu. Hatta aynı evde yaşamasalar onu bile görmeyecekti."Ooooo hoşgeldin Yeonjun hyung." Aylar sonunda Heeseung'u görüyordu.... O anın heyecanı ile birden ona sarılı vermişti.
"Beni bu kadar özlediğini düşünmemiştim." demişti Heeseung gülerek. Ardından o da ona sıkıca sarılmıştı.
"Hadi içeri geç. Diğerleri geldi seni bekliyorduk." Bunun üzerine Yeonjun içeri geçmişti.
"Ooo hyungg bakıyorumda yaşlanmışsın sanki." demişti Kai, Yeonjun'un sinirini bozmak için.
"Çok komiksin Kai. Ha ha ha." demişti sinirli bir sesle. Ve Kai harici herkesle selamlaşmıştı.
"Ayıp ediyorsun ama hyung."demişti Kai dudaklarını büzerek.
"Böyle daha da çirkin oluyorsun biliyor musun Kai?"
Bunu duyan Kai kollarını bir çocuk gibi göğsünde birleştirip"Hıh!" demişti. Bunun üzerine Yeonjun ona göz devirmiş ve diğerlerine dönmüştü.
"Eee nasılsınız bakalım? Görüşmeyeli baya oluyor."
"Ne demezsin. Şu şahsın yüzünü her saniye görüyorum ben ama..." demişti Soobin,Kai'yi ima ederek.
"Çok konuşma hyung. Dün sen başlattın herşeyi." demişti cevap olarak Kai.
"BEN Mİ BAŞLATTIM? GERİZEKALI,APTAL! ALT TARAFI PELUŞUNU ELLEDİM. ELLEMEZ OLAYDIM." diye bağırmıştı ona Soobin.
"Çocuklar buraya kavga etmeye gelmedik değil mi?" diyerek ortamı yumuşatmaya çalışmıştı Yeonjun.
"Haklısın. Sırf senin adına susuyorum hyung." demiş ve Kai'ye yüzünü çevirmişti Soobin.
"Ah... Neyse boşverin bunları. Beomgyu gelir diye umut ediyordum aslında." demişti Heeseung, Yeonjun'a .
"Şu an karakolda diye biliyorum. İşi varmış. Gerçi işinin olmadığı bir an yok ki bu çocuğun."
"Zor olmalı." demişti kaç saatir ağzını açmayan Taehyun.
"Hemde nasıl zor..."
"Ah be bir gün Yeonjun hyugun, Beomgyu'ya verdiği sevgiyi birinden alır mıyım acaba?" demişti Kai.
"O kişiye sabır diliyorum şimdiden." dedi Taehyun.
"Hepinizde bana oynuyorunuz ama..."
.............
"Bence gerilim filmi izlemeliyiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×Red Hour× (TaeGyu)
FanfictionO kişinin ölümü ile başladı her şey. O kişinin hayatı kökten bitmişti ama geri kalanların hayatı ise mahvolmuştu. Ve eğer katil bulunmazsa hayatları mahvolmaya devam edecekti. Sahi katili kim bulacaktı? Bu işi de alanında uzman Choi Beomgyu'ya bıra...