___________________
"Kafanı ne zaman şu masadan kaldırmayı düşünüyorsun?" Saat gecenin ikisi olmuştu. Ve Beomgyu buna rağmen hâlâ masanın başında bir şeyler ile uğraşıyordu.
"Beni rahat bırak. Hem yarın sen erken gitmiyor musun işe. Yat işte!" deyip eliyle onu gitmesi için hafifçe itmişti.
"Sen o yatağa girmeyene kadar hiçbir yere gitmiyorum efendim!"
Yeonjun başında dikilmeye devam edince derin bir iç çekip ayağa kalmıştı.
"Sinir bozucusun!" söylene söylene yatağına gitmişti. Aslında amacını Yeonjun'u kandırıp geri işine dönmekti. Tabi Yeonjun'un onun uyumasını bekleyeceğini hesaba katmamıştı...
"Aslında diyorum da vakayı bıraksan mı?"
Yeonjun'un dediği şey ile şaşırmış bir şekilde kaşlarını çattı.
"Neyden bahsediyorsun sen?" dedi sert bir sesle.
"Beomgyu aynaya baksana . Baksana şu perişanlığına. Başka dedektif mi yok? Jay ile vakaları değiştirin, olmaz mı?"
Beomgyu onun bu sözlerine sinirlenmiş ve bağırmıştı .
"KONU HEESUNG VE SEN BANA VAKAYI BIRAK MI DİYORSUN? SEN ONUN BENİM İÇİN NE OLDUĞUNU BİLİYOR MUSUN? GERÇİ BİLSEN BÖYLE KONUŞMAZSIN!"
Yeonjun onun bağırması karşısında başını eğmiş ve kafasını başka yöne çevirmişti.
"Onun senin için önemli olduğunu biliyorum. Benim için de öyle, ama o öldü Beomgyu."son lafını vurgulayarak söylemişti.
"Yüzüme vurmana gerek yoktu." dedi yutkunarak. Ardından Yeonjun'a arkasını dönüp kafasını yastığa koymuştu.
"Gyu ben-" konuşmasına izin vermedi.
"Sen son zamanlarda değiştin." dedi ağlamaklı bir sesle. Arkası hâlâ ona dönüktü.
Yeonjun yatağından kalkıp onun yanına gelecekken...
"Yat, konuşmak istemiyorum." Bunu demesi ile yatağa geri dönmüştü.
___________________
"Beomgyu sen kafayı yemediğine emin misin?"
Jake'in sorusuna karşı kafasını olumlu anlamda salladı .
"1 Nisan çoktan geçti. Yani şaka yapmıyorsun?"
"Niye şaka yapayım?" dedi sert bir sesle.
"Dediğin şey akla yatar bir şey değil çünkü. Resmen Yeonjun hyunga katil olabilir dedin..."
"E bunda ne var?" dedi umursamazca.
"BEOMGYU KENDİNE GEL! BİRİCİK HYUNGUN OLAN YEONJUN'DAN BAHSEDİYORUZ!" deyip onu hafifçe sarstı.
Beomgyu Jake'i omuzlarından itmiş ve sandalyesine oturmuştu.
"Sen cidden kafayı yemişsin... Mantıklı düşünemiyorsun bile."
"Jake ya sus, ya da git!"
..................................
"Beomgyu mu bunu Yeonjun'a diyor?" Jay gözlerini fal taşı gibi açmış, Jake'in yüzüne bakıyordu.
"Evet..."
"Kafayı yemiş işte. Ben her zaman onu abarttığınızı söylüyorum ama beni dinleyen kim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×Red Hour× (TaeGyu)
FanfictionO kişinin ölümü ile başladı her şey. O kişinin hayatı kökten bitmişti ama geri kalanların hayatı ise mahvolmuştu. Ve eğer katil bulunmazsa hayatları mahvolmaya devam edecekti. Sahi katili kim bulacaktı? Bu işi de alanında uzman Choi Beomgyu'ya bıra...