________________
Olayın ardından tam üç gün geçmişti. Beomgyu kendisi için izin almış evde öylece, çaresizce duvarlara bakıyordu. Aslında kendisi işe gitmeyi istiyordu ama Yeonjun dinlenmesi konusunda ısrar edince mecbur izin almıştı.
Kafasını toplaması gerektiğini çok iyi biliyordu. En yakın arkadaşı -Yeonjun'u saymazsak ilk arkadaşı- ölmüştü. Üstüne üstlük katilini bulma işi ona aitti. Ama bu halde nasıl yapacaktı ki bunu? Kendine gelse bile yine de zordu bu iş onun için.
"Beomgyu haberin olsun birazdan bizimkiler gelecekler."
"Neden?" diye sormuştu dalgın bir bakışla.
"Bilmem. Öylesine işte. İstersen sen odaya geçebilirsin. Onlar sorun etmezler."
"Bilmiyorum."
Onun böyle olması Yeonjun'u da üzüyordu. Evet kendisi de hâlâ olayın etkisindeydi. Ama yinede onun böylesine üzülmesini istemiyordu.
"Akşam için yemek yapmam gerekiyor. Yardım etmek ister misin?" En azından kafası biraz dağılırdı diye düşünmüştü.
Bunun üzerine Beomgyu kafa sallayıp Yeonjun'un peşinden mutfağa gitmişti.
"Eee ne istersiniz bakalım Gyu Bey?" Yeonjun kendi duygularını bir kenara atıp, Beomgyu'nun moralini düzeltmek için elinden geleni yapıyordu.
"Farketmez bana." diye cevaplamışti Beomgyu.
"Hadi ama Gyu! Birşey söyle işte!"
"Ramen?" demişti sırtını duvara yaslayarak.
"Yarın da yeriz diye düşünmüştüm aslında. Ama madem istiyorsun tabi yaparım." demiş ve dolaptan birkaç paket ramen çıkarmıştı.
"Heeseung çok severdi..." demişti Beomgyu ramen paketlerine bakarak.
Yeonjun iç çekmiş ardından tencereyi çıkarmıştı.
"En son birbirimizi gördüğümüzde yemiştik bunu biliyor musun hyung? Onun evindeydik hatta."
"Gyu-" Beomgyu onun konuşmasına izin vermeden devam etmişti.
"Hatta bana bir daha bir araya geldiğimizde tekrar yapacağını söylemişti. Ama o gün onun elinden son yiyişim oldu..."
Bunları gülerek söylesede dolmuş gözleri herşeyi açıklıyordu.
Yeonjun suyu tencereye koymuş ve ocağın altını yakmıştı. Ardından herşeyi bir kenara bırakıp Beomgyu'ya sarılmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×Red Hour× (TaeGyu)
FanfictionO kişinin ölümü ile başladı her şey. O kişinin hayatı kökten bitmişti ama geri kalanların hayatı ise mahvolmuştu. Ve eğer katil bulunmazsa hayatları mahvolmaya devam edecekti. Sahi katili kim bulacaktı? Bu işi de alanında uzman Choi Beomgyu'ya bıra...