18 "Barışma"

121 21 46
                                    

____________________

Beomgyu ve Jay zarf hakkında tartışmışlardı dün ve yine bir şey bulamamışlardı. Aslında zarfta yeni bir ipucu yoktu. O iki emoji harici tabi... 🔴🕒

Beomgyu artık o saatde bir şey olduğundan tamamiyle emindi. Ama ne? Saatde gözle görülebilir tek ipucu saatin 3.00'ü göstermesiydi. Peki bu 3.00 neyin nesiydi? Olay yerine geldiklerinde saat 3'e geliyordu ama üç değildi. Bu saatin anlamı başka bir şey olmalıydı.

"Bu saati bir kenara bırakalım tekrardan. "

Bir kaç gün önce Minseo denen bir çocukla konuşmuştu. Ve o da aynı şeyleri söylemişti. Heeseung kendi kendini öldürmüş olamazdı değil mi? Otopsi raporu vardı sonuçta. Basbayağı cinayetti.

Beomgyu dün çöpe atmaktan son anda vazgeçtiği zarfı çıkardı. Belki içinde gözden kaçırdığı bir şey vardı? Notu bir kenara koydu ve zarfın içine baktı. Ve tahmin etmediği bir görüntü ile karşılaştı.

İçinde küçük bir anahtar vardı. Bir günlük anahtarı boyutundaydı .

"Bu da ne?" Anahtarı yukarı kaldırıp inceledi.

"Pekâlâ ne olduğunu bilmesem bile bir ipucu sonuçta."

Anahtarı alıp cebine koydu. Ama orası güvenli bir yer değildi. Çekmecesini açıp, olay yeri inceleme ekiplerinden aldığı küçük kilitli poşeti eline aldı. Tam bu anahtar içindi işte. Anahtarı içine koyup ofisinin gizli köşesinde olan kilitli kutuya koydu. Bu kutuyu bilen tek kişi oydu. Buraya çoğunlukla kaybolmasını istemediği şeyleri koyuyordu. Evde saklamak için uygun olmayan şeyleri hep buradaydı. Tabi burası da o kadar güvenli değildi. Bu yüzden kilitli ve sağlam bir kutuydu.

Kapı çalmıştı. Birini beklemiyordu aslında.

"Gir!"

Gelen kişi onu şaşırtmıştı. Halbuki hiç kapıyı çalmazdı bu kişi...

"Jake başına taş falan mı düştü senin?" dalga geçmesine rağmen bunu ciddi bir şekilde söylemişti.

"Yoo,niye ki?"

"Kapıyı çalarak girdinde, şaşırdım açıkçası..."

"Oh, şey..." Kapıyı kapattı ve Beomgyu'nun önünde eğildi.

"Özür dilerim Beomgyu."

Bulunduğu pozisyonu bozmadan devam etti.

"Dün düşündüm de aslında haksız olan bendim. Sana öyle davranmam doğru değildi. Taehyun arkadaşım olduğu kadar sende arkadaşımsın sonuçta. Dediğim, yaptığım her şey için özür dilerim."

×Red Hour× (TaeGyu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin