24 "Müdür"

125 22 51
                                    

____________________

"Jake, Choi Beomgyu'yu yanıma getir!" Müdürün sert sesi ile irkilmişti Jake. Kim bilir neler diyecekti arkadaşına?

Müdürün odasından çıkıp, Beomgyu'nun odasına doğru ilerledi. Ve yine kapıyı çalmadan içeri girdi. Bu sefer dalmamıştı ama, insanca girmişti.

"Beom se-"

"Boşuna kendini yorma. Onun çağırdığını biliyorum."  deyip ayağa kalktı ve onun yanına ilerledi.

"Gitmeni istemiyorum." dedi kısık bir sesle Jake. Jay dışında burada anlaşabildiği tek kişi Beomgyu idi. Onun buradan gitmesi onu üzerdi.

"Merak etme. Ben onu ikna etmesini bilirim. Choi Beomgyu'dan kurtulamazsın." dedi gülerek.

Ne kadar gülse de bir o kadar da korkuyordu. Müdürün hiçbir tarafı belli olmazdı. Daha önceden nedensiz yere bir kaç kişiyi çıkardığını duymuştu. Beomgyu'ya hazır fazlasıyla gıcık olmuşken onu çıkarmaması için bir neden yoktu.

Odasından çıkıp müdürün odasına doğru ilerledi. Derin bir nefes aldı ve kapıyı tıklattı.

"Gel!" Sesi duyduğu gibi kapıyı açtı ve içeri girdi.

"Beni çağırmışsınız?" Ne kadar ne olacağını bilse de bilmezden gelmek zorunda kalmıştı.

"Çağırdım çünkü senin gibi bir sorumsuz ile daha fazla uğraşmak istemiyorum. Sahi katil nerede Beomgyu?" dedi sinirli bakışları ile. Beomgyu bu bakışlardan ne kadar korksa da soğukkanlılığını korudu.

"1,5  aylık sürede nasıl bulmamı istiyorsunuz? Bu imkansız bile."

"İmkansız değil. Hem NE HAKLA BANA KARŞI ÇIKIYORSUN?" Onun bağırması ile Beomgyu'nun vücudu titremeye başlamıştı. O da insan değil miydi?

"Eğer bana 1 ay daha verirseniz bulacağıma söz veriyorum." diye bir teklif sundu Beomgyu.

"1 ay daha mı? 1,5 ayda bulamayıp, 1 ayda nasıl bulacaksın? " dedi alayla.

"Lütfen, sadece 1 ay..."

"1 ay falan yok Beomgyu! Vakayı Jay'e vereceğim. Onun vakasını ile başka birine. Senin daha fazla bu karakolda çalısman-"

"BU BENİM VAKAM!" dedi sözünü bitirmesini beklemeden. Ardından devam etti.

"Bu vaka benim vakam. Hem inanın bana vereceğiniz o zamanda kimse bulamaz onu. Bunca zamana kadar tonlarca suçlu buldum size. Hemde 1 yıldan az bir sürede buldum. Ve şimdi 1,5 ayda suçluyu bulamadım diye böyle yapmanız yeterince saçma değil mi? Üzgünüm bunu söylemek istemezdim ama bu karakol benimle ayakta. Sahi sizde benim yüzümden birden medyada ünlü olmadınız mı?"  alayla güldü.

Müdürün yüzü kıpkırmızı olmuştu. Sinirden onun yakasına yapışsa şaşırmazdı. Sahi kendisi nasıl böyle konuşmuştu ki onunla?

×Red Hour× (TaeGyu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin