15 "Kalp Kırıkları"

126 19 34
                                    

____________________

"Taehyun tam 11 gündür hapishanede... Bir ziyaret etmenin zamanı geldi gibi."

Beomgyu telefonunu alıp ofisinden çıkmıştı.

Taehyun'un orada olmasının bir amacı olabilirdi. Ama yine de onu arada kontrol ediyordu. Çünkü buna mecburdu. O yapmazsa başka kim yapacaktı? Arkadaşları mı? Ona bir ziyareti bile çok gören arkadaşları...

Sahi herkes Taehyun'a üzülüyordu  -güya- ama Kai hariç onu ziyarete gelen yoktu. Arkadaşlık sevgileri bu muydu gerçekten?

Oradaki gardiyandan izin alıp içeri girmişti. İçerisi neden bu kadar soğuktu? Üzerinde ceket olmasına rağmen hemde...

Taehyun'un uyanık olduğunu düşünerek gelmişti buraya ama tam tersine mışıl mışıl uyuyordu. Gerçi bu soğukta ne kadar iyi uyunabilirse...

"Cidden burası neden bu kadar soğuk? Önceden bu kadar soğuk değildi."

Söylene söylene açmıştı kilidi. Ardından Taehyun'un başına dikilmişti.

O, titriyordu...

"Bu soğukta bende üşürüm bir kere. Ne ara bu kadar sorumsuzlaştı bu devlet?"

Üzerine örtebileceği bir şey olmadığını çok iyi biliyordu. Bu yüzden üstündeki ceketi çıkarıp onun üzerine örtmüştü. Kendisinin üşümesi sorun değildi. Ki Taehyun'a göre kalın giyinmişti.

"En azından biraz da olsa sıcak tutar." demişti.

Ardından yanına oturmuş ve:

"Merak etme Taehyun. 3 gün sonra tam iki hafta doluyor. İçimdeki ses şu ana kadar asla yanılmadı. Üç gün içinde tekrar bir şey geleceğinden eminim. Sende buradan kurtulursun o zaman." 

Beomgyu'nun hisleri gerçekten bu zamana kadar asla yanılmamıştı. 6. his denen şeyin varlığına aslında inanmıyordu bir ara, ta ki kendini keşfedene kadar...

"Son bir ay... Onu bulabilmem için son bir ay kaldı. Ve ben daha doğru düzgün ipucu bile bulamadım. Bu bir ay içinde onu bulamazsam hem vaka elimden alınacak hemde... Orası tam net değil ama iyi şeyler olmayacağı net."

Bu sözlerinden sonra Taehyun'u öylece bırakıp dışarı çıkmıştı.

"Ceket benim değil. Sen benim buraya geldiğimi görmedin, bende seni görmedim. Anlaştık mı?" demişti gardiyana.

Gardiyan ise mecburen olumlu anlamda kafa sallamıştı.

...........................

"Beni aramamanı söylemedim mi ben?" Beomgyu mecbur kalıp Jake'i aramıştı ve yine azarlanmıştı...

"Keyfimden aramıyorum seni Jake. Hem unutma bu yola üçümüz beraber çıktık. Aramızdaki sorunları bir kenara bırakıp vakaya odaklanalım."

"Edebiyat yapmayı kes ve söyle, ne istiyorsun?"

"Görüşme için gün ayarlamanı. Öyle çat kapı gidemem sonuçta değil mi?"

"Ben sana önceden gün ayarlamadım mı?" demişti Jake sinirle.

"Çocuğun işi vardı. Ne yapayım yani?"

×Red Hour× (TaeGyu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin