_________________
Beomgyu gece gündüz çalışıyordu. Gerek evde olsun gerek ofisinde olsun. Hatta birilerin evine gidip görüşme yapıyordu. Bir dedektifin normal hayatı budur değil mi?
"Ah neden daha fazla ipucu yok. ÇILDIRACAĞIM!" Tam olarak odasında kendi kendine konuşuyordu. Gerçi bu konuşmaktan da öte bağırış çağırış gibi birşeydi.
Yeonjun artık dayanamamış ve onun yanına gelmişti.
"Sence biraz dinlenmen daha iyi olmaz mı?" Yoksa kafayı yiyecekti çocuk.
"Dinlenmek? Daha işime yaracak tek birşey bulamamışken mi? Dalga mı geçiyorsun benimle hyung?"
"Tam olarak bu yüzden Gyu. Biraz kafanı dağıt öyle devam et. Yoksa bir sonuca asla varamazsın." Bunun üzerine Beomgyu bilgisayarını kapatmış ve ona doğru dönerek konuşmaya başlamıştı.
"Ben cidden anlamıyorum. Heeseung'u nasıl en yakın arkadaşları tanımıyor ki? Bir ara aynı evde kaldıkları arkadaşlarından bahsediyorum. "
Yeonjun kendi yatağının üzerine oturmuş ve ona cevap vermişti.
"Şu onların tayfa değil mi? "
"Evet, ben onlardan daha çok şey biliyorum o derece."
"Aslında ne sorduğuna göre değişir. Çünkü biliyorsun Heeseung gizli kutu gibi bir insan. Onu ne kadar tanırsan tanı cidden onunla ilgili çok şey bilemezsin."
"Bu yüzden iş daha da çıkmaza giriyor." demiş ve hyungunun yanına oturmuştu.
"Gyu çıkmaz diye birşey yoktur. O çıkmaz dediğimiz yerlerde bile mutlaka bir yol vardır unutma. Sadecd aradığımız yolu bulmak biraz zordur o kadar."
Yeonjun ona sarılmış ve saçlarına küçük bir öpücük kondurmuştu.
"Yani imkansız değil diyorsun, değil mi?"
"Tabiki imkansız değil. Belki de gittiğin yol yanlıştır Gyu? Eğer bir başka bir yol bulamıyorsan birde geriye dönmeyi denemelisin. Mesela yakınlarına değil de diğerlerine sormalısın."
"Diğerleri?" Beomgyu'nun iyice kafası karışmıştı. Yakınlarına sormayıp da kime sorabilirdi ki?
"Mesela o tayfaya değil de iş arkadaşları?"
"Daha yakın arkadaşları bilmezken onlar mı bilecek? "
"Bilemezsin Gyu. Belki aradığın cevabı onlarda bulursun?"
Beomgyu biraz düşündükten sonra fikrin mantıklı olduğuna karar vermişti. Ardından hyungunun yanından birden kalkmıştı.
"Ne oldu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×Red Hour× (TaeGyu)
FanfictionO kişinin ölümü ile başladı her şey. O kişinin hayatı kökten bitmişti ama geri kalanların hayatı ise mahvolmuştu. Ve eğer katil bulunmazsa hayatları mahvolmaya devam edecekti. Sahi katili kim bulacaktı? Bu işi de alanında uzman Choi Beomgyu'ya bıra...