_________________
"Beomgyu bu halin ne senin?"
Ertesi gün Beomgyu karakola gittiğinde onu görenlerin tepkisi aynen böyleydi. Gün boyu bunları duyduktan sonra birde Jake'den duymuştu...
"Ne görüyorsan o Jake." deyip göz devirmişti ona.
"Kötü bir niyetim yoktu aslında." deyip sandalyenin birine oturmuştu.
"Biliyorum. Neyse boşver şimdi, al ve şunu oku." deyip ona dün bulduğu zarfı uzatmıştı. Jake zarfı açıp yazanları tek tek okumuştu.
"B-bu nasıl bir psikopat? "
"Bilmiyorum. Ama bence bu zarfta bir ipucu var gibi. Sence?" diye sordu Beomgyu ona.
"Olabilir. Yani bu tarz suçlular çoğunlukla böyle ipuçları bırakır. " Beomgyu'da ona hak vererek başını sallamıştı.
"Jay nerede kaldı? Burada olması gerekmez miydi?"
"Ben gelirken tuvalete gidiyordu. Gelir birazdan."
"Anladım. Bu notu onunda görmesi gerekiyor."
Tam o sırada içeri Jay girmişti.
"Selam çocuklar!"
"Selamı bırak da buraya gel hemen." Beomgyu bugün özellikle bir ciddiydi. Birine çatması an meselesiydi.
Jay kağıdı eline alıp okumaya başlamıştı. Gözlerinden şaşkınlığı okunabiliyordu.
"Bu kişi her kim bilmiyor ama seni tanıyan biri."
"Vay canına, hiç aklıma gelmemişti!"
"Beomgyu sana ne oluyor bugün? Gelen gidene böylesin." diye patlamıştı ona Jake.
"Bir şey olduğu yok Jake. Bana bir kahve getirebilir misin?" demişti kibar olmaya özen göstererek.
"Benide iyice hizmetçi belledin sende ha! Her neyse." deyip kapıyı çarparak odadan çıkmıştı.
"O da bugün tersinden kalkmış bence." dedi Jay.
"Belli oluyor. Her neyse biz işimize dönelim. Elimizde sadece iki tane ipucu sayılabilecek şey var. O ne olduğu belirsiz saat ve bu not."
"Bu katil baya zeki ya. Cidden ipuçlarını çözmek bile zor."
Beomgyu ona hak vererek kafa sallamıştı.
"Jake burada diye söylemeyeyim dedim ama Taehyun ile kavga etmişsiniz. Öyle duydum ben. Gerçi yüzündeki yaralar açıklıyor herşeyi."
Beomgyu buna karşın gülümsemişti.
"Bu çocuğun bebekten farkı yok. Baksana hemen yetiştirmiş."
"Bana o söylemedi ki. Soobin'den öğrendim."
"Hâlâ aynı şey Jay. Soobin'e yetiştirmiş o da sana söylemiş."
"Ben sizi anlamıyorum. Neden birbirinizden bu kadar nefret etmeye başladınız ki birden?"
"Seni ilgilendirmez."
"Haklısın beni ilgilendirmez. Taehyun'un kin tutan biri olduğunu biliyorum ama onu ilk kez birinden bu kadar nefret ederken görüyorum."
Beomgyu'nun aklında birden bir ampul yanmıştı işte şimdi.
"Kindar biri mi?" diye sordu Jay'e.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×Red Hour× (TaeGyu)
FanfictionO kişinin ölümü ile başladı her şey. O kişinin hayatı kökten bitmişti ama geri kalanların hayatı ise mahvolmuştu. Ve eğer katil bulunmazsa hayatları mahvolmaya devam edecekti. Sahi katili kim bulacaktı? Bu işi de alanında uzman Choi Beomgyu'ya bıra...