T I Z E N K I L E N C E D I K

716 39 8
                                    




18+!!!

v é r f a r k a s o k

𝐊𝐀𝐑𝐈𝐒𝐒𝐀

𝕸ásnap nem tartott Malfoyékkal. És nem, nem csak a határozott tény miatt, hogy a férfi szigorúan megtiltotta neki; ellenkezhetett volna, ha akar de nem akart. Aznap sokkal vonzóbbnak és hasznosabbnak tekintette feltúrni a könyvtárat: Malfoy az egyik ügyön dolgozott, ő a másikon. Egyébként sem lett volna a segítségükre. A semminél is kevesebbet tudott a Második Varázslóháborúról; persze, beleásta már magát a történelembe de az csak könyvekből állt, alaposabb tudása nem volt. Nem ismert Halálfalókat vagy sötétvarázslókat és halványlila gőze sem volt az alakról, akit Dracóék az este folyamán szándékoztak elkapni és - rosszabb esetben - kínok között kikérdezni. Greyback - legalábbis így nevezték - halott volt. Legalábbis elméleti síkon és vérfarkas. Ez a kettő elég ok volt rá a férfinak, hogy a szobájába parancsolja. Azt, hogy a vérfarkas arcképe miért jelent meg a tűzben egyikük sem tudta megmagyarázni, szóval ritka alkalmak egyikeként Karissa a csendes engedelmességet alkalmazta és miután Malfoy szorosan megcsókolta - már fogalma sem volt, hogy mi volt színjáték és mi nem - és megparancsolta Nottnak, hogy egész éjszaka két lépés távolságból figyelje őt. Azután mindannyian elhoppanáltak. Gravest még akkor is, lassan négy órával a távozásuk után is kísértette Malfoy aggodalmas tekintete. Utólag bánta, hogy nem kérte meg, vigyázzon magára.

Theodore másik kézből, aki most is ott ült az egyik szófán, nem tűnt aggodalmasnak. Sőt, mi több, keresztbe tett lábbal és kényelmesen hátra dőlve olvasgatott egy sötét varázslatok könyvet. Néha hümmögött, máskor felpillantott a nőre de ennyi. Semmilyen más módon nem vett róla tudomást és Karissa ezzel több, mint meg volt elégedve. Nem igazán tudta még hova tenni a férfit a fejében; mindig úgy tűnt mint aki legszívesebben meghalna. Nem csak azért, mert ott kellett lennie velük, hanem.. egészen megfelelőnek tűnt az, hogy élettelen. A tekintete üres volt, az arckifejezése tompa, folyton lassan beszélt és még az sem hatotta meg, hogy Draco eltörte a vállát. Akár meg is ölhette volna és Nott hagyja; Graves tudni akarta, hogy miért de fogalma sem volt hogyan kellene rákérdeznie. Theo minden második szavával vagy megsértette vagy elhessegette, kivéve azt az egy alkalmat amikor a skóciai kastélyban már-már flörtölt vele. Annak sem volt semmi értelme; alig ismerték egymást és valaki más jegyese volt, valaki olyané akit régebb óta ismert és aki képes volt rá, hogy fél kézzel eltörje egy csontját. Vagy teljesen ostoba volt, vagy tényleg megakart halni. Karissa azon töprengett, hogy ki-e derítse.

Inkább lapozott a könyvében és sóhajtott. Finom, csontfehér bőrborítása volt és legalább háromszor olyan vastag lehetett, mint az alkarja. Latinul írták meg itt-ott talált benne pár görög kifejezést meg mondatot, összekapcsoló varázsigékről és szertartásokról szólt. Narcissa azt mondta ugyan, hogy a szexen kívül más megoldás nincs a problémájukra, ő nem akarta elhinni. Nem lehetett, hogy valami ilyen fontosat valami ennyire közönségeshez kapcsolnak és ha mégis, mi lesz utána? Varázsütésre megtanulja kezelni? Mit akart mondani azzal, hogy elveszítik a kontrollt? Mi felett? A nő abban reménykedett, hogy talál valamit a varázslatról. Bármit, amin elindulhat. Ezen a ponton már meg sem lepődött, hogy mit tettek vele. Ha mugli lenne, ezért perelhetne és kapna egy csomó fontot. Csakhogy ugye nem volt mugli; egy normális muglival nem történnek ilyesmik.

Megakadt a pillantása az egyik oldal tetején.

Vinculum matrimoniale.

Pislogott.

Házassági kötelék.

Beharapta az alsó ajkát és a szavakra fókuszált.

" Magas szintű varázslat. 300 előttről ered, pontosan nem beazonosítható. Biztosítja a mentális kapcsolatot érintetlen házastársak között. Az elvégzéséhez felszentelt férfi szükségeltetik. A szertartás rövid és fájdalommentes, a felek közötti megingathatatlan lelki kapcsolat elvárás, a nő tisztasága elvárás, a mágikus vér elvárás. Vértisztaság nem létfontosságú. A kötés csak az esetek harminchét százalékában eredményes, alapos és szoros érzelmi kompatibilitást és ragaszkodást igényel. Alkalmazása nem ajánlott, a végkimenetel elvégzéstől függően minden esetben változó lehet."

𝐈𝐝𝐞𝐚𝐥 𝐒𝐨𝐥𝐝𝐢𝐞𝐫𝐬 | 𝘥𝘳𝘢𝘤𝘰 𝘮𝘢𝘭𝘧𝘰𝘺Where stories live. Discover now