Sarita:Oci su ti postale crvene.-Baršunasti glas mu je povecavao bol i žudnju. Gledao je i bio je siguran da ako se ubrzo ne skloni nasrnuce, neželjeno će je povrediti.....
Žurno je otrčao u kupatilo smirujući svoje životinjske nagone. Prvi put kada je zavoleo ljudsku ženu bio je primoran da nauči obuzdati svoje nagone, ali sada, po prvi put ima problem sa tim. Po prvi put ne ume da obuzda svoje telo. Svoje emocije.
Svukao je belu košulju sa sebe, a potom odmah i pantalone. Bokserice koje su jedina tkanina na njemu su ga užasno stezale. Najradije bi ih pokidao i zapalio. Taman kada je krenuo to da uradi Sarita je nepomično stajala na vratima.
Gledao je. Usapniceno je gledao dok je ona bledela. Po prvi put stoji ispred skoro golog muškarca. Prvi put besramno posmatra nečije telo. Telo mu je bilo istrenirano, poput najbržeg konja. Mišići su se nazirali na svakom delu tela, mogla je da se zakune da nije imala pojma da na svim tim delovima ljudi imaju mišiće, ali sad je bila uverena. Ridja kosa mu je bila svezana u pundju, zbog toga je jasno mogla da mu vidi izraženu bradu. Vilica mu je bila čvrsta i sada veoma napeta. Mogla je primetiti kako stiska zube, a šakom posrće ka peškiru koji nemilosrdno steže. Oči su potpuno drugačije. Sijaju tamno crvenom bojom koja je neverovatna za jedne oči. O bože, zar može da postoji ovakav čovek.
Nije znala koliko dugo stoji tu. Dugo je zagledala i odmeravala telo ispred sebe, dugo je upijala sve na njemu. Njoj se to vreme činilo kao najbrže milisekunde, dok su njemu prolazile godine u glavi. Njeni pogledi su ga pekli po celom telu, oči su se još više zarile, a zubi su počinjali da ga bole. Njeni rumeni obrazi su mu budili neopisivu želju, požudu i snagu. Imao je snagu da razvali krevet zajedno sa njom, sad i odmah. A opet mu je jedino bilo potrebno da je uzme sasvim nežno, pazeći da joj ne slomije krhko telo. Kosa joj je bila poput umrsenih lijana boje testa. Nedostajala mu je. O prokleto mu je nedostajala!!Sarita:Mislila sam da ti je loše, pa sam.... - I napokon je progovorila. Tako tihim i nesigurnim glasom, ali dovoljnim da okonča razdaljinu između njih.
Cer:Izvini.-I pre nego što je pretpostavila zašto se izvinio obrušio se na nju. Jauknula je osetivši hladno drvo iza sebe. Krupna šaka je držala na dnu ledja koja je u njoj probudila nepoznate emocije. Nije imala pojma kako je to kada muškarac dodiruje. Dodiruje delove tela koje ni ona sama nije dodirivala. Bilo je strašno, tako moćan osećaj.
Gledao je u njene zabrinute oči koje su bile prikovane za njegove zenice. Blago razdvojene usne su prelile času koja je bila strasno puna u njemu.I napokon! Osetio je tu mekoću nakon toliko vekova, toliko protracenih godina. Bilo je lepše nego što je pamtio i apsolutno se ništa nije promenilo, sem jedne stvari. Sada su njene usne imale ukus zrelih, onih najrumenijih jagoda. Nekada su bile ukusa sirotih sapuna.
Nije uzvracala poljubac, ali se nije ni bunila. Nepomično je stajala u njegovim rukama dok je željno smestio svoju slobodnu šaku na njen obraz. Zario je svoje prste u njenu loknastu kosu i opipao njenu mekoću. Uverio se da je baš onakva kako i izgleda.
Njeno srce je bilo bolesno, odjednom je smrtno ubrzalo. Osećala se bolesno, malaksalo. Ali nikako loše. Bila je slaba, toliko slaba da nije mogla da pomeri usne. Da li je to zbog siline njegovih poljubaca ili ipak zbog njene slabosti nije bila sigurna, ali nije ni marila. Toliku sigurnost joj je davala njegova šaka na dnu njenih ledja da je mogla i da poklekne, on bi je sigurno zadržao. Odjednom je osetila njegove grudi pripijene uz njene. Osetila je golu kožu koja se spajala sa njenim dekolteom. Grudi su joj bile zgnjecene između njih i čujno je ciknula kada se odvojio od nje. Udisala je vazduh željna istog, ali duplo toliko željna tih usana.
Cer:Ako ne izađeš neću moći da se zaustavim Sarita. Neću moći stati koliko me god molila.-Zatvorio je oči i savio se dovoljno da nasloni celo na njeno. Govorio joj je da ode, a ruke su je sve više pripijale uz njega. Ruke su joj podrhtavale. Telo se plašilo. Nije se plašila njega, plašila se svoje odluke. Svoje želje.
Sarita:Neću te moliti da staneš. Bojim se da tako nesto ne bih želela.-Siroki osmeh mu je zaigrao licem. Da mu lice nije bilo najmuzevnije i oštrije koje je ikad videla, pomislila je da je najsrecniji dečak na svetu. Ovako, smatra da je najzahvalniji muškarac na svetu. Na čemu je zahvalan pitate se.... Zahvalan je nebesim što su je opet poslali. Što je opet u njegovim rukama svojevoljno.Nije čekao ni sekund, njene usne su bile omamljene. Ruka na leđima je počela da se penje sve više, a ruka na obrazu se zavukla tražeći šlic na haljini.
Cer:Dodirni me.-Prosaputao je kroz poljubce. Neko vreme joj je trebalo da procesuira njegove reči, jer je naprosto bila van ovog sveta.
Nesigurno je, ali ipak znatiželjno spustila dlanove na njegove grudi. Sam dodir njegove kože joj je palio dlake na telu.
Njegova duša se ponovo osećala celo. Njegova perla se osećala spokojno. Osetio je vibracije u telu koje su nadmašile čak i bol u boksericama koja je skoro bila nepodnosljiva. Vibracije su govorile da je druga perla tu, sasvim u njegovim rukama.Nervozno je suzbio uz zid opkolivsi je svojim rukama. Briblizio je glavu njenom licu, a telo je odaljio. Prešao je pogledom preko celog njenog tela i skoro pa besno je pogledao.
Cer:Ako mi ne kažeš kako ti se skida haljina, pocepacu je.-Bila je sigurna da je začula režanje u njegovom govoru. Bio je opsednut.
Sarita:Na desnoj strani struka.-Milo mu se osmehnula. Onako kako samo najsmelija osoba može. A ona je bila itekako smela. Bila je svesna svog položaja i svog porekla, a opet se upustila u val strasti. Ni manje, ni više već sa devetorepom lisicom.
Cer:O napokon.-Koplet platno je palo na pod. Ostala je samo u belim, prokleto uskim boksericama i tananim čarapama. Grudi su bile potpuno otkrivene, potpuno nezaštićene. Osetila se budalasto, previše slobodno. Ali njegov pogled joj je uklonio sumnju da nije dovoljno lepa za njega.Cer:Najlepša si žena na svetu.-Prosaputao je pre nego što je stopio svoje telo sa njenim. Podigao je poput pera nateravsi je da bezobrazno obavije noge oko njegovog struka. Iako je imao ludu želju da je uzme, nekako je imao nagon da bude najnezniji muškarac prema njoj.
Položio je na krevet, kao da je teška svega dve kile.
Razdvojio joj je polako kolena na šta se ona nije bunila. Smestio se između njenih nogu i ne prekidajuci intenzivni pogled plavih i crvenih očiju spustio je usne na njeno telo.
VOUS LISEZ
Za tebe sam samo legenda《✔》
FantastiqueOn je legenda u koju samo deca veruju. On je legenda koja je stvarnost. Ljudi ga vide, ali ne veruju u njega. Neki ga vole, a neki ga zele mrtvog. Ona je princeza svoje zemlje. Princeza daleke zemlje u kojoj je svi slave i vole. Ali samo jedna setnj...