Cer:Dolaze.-Čuo je sitne korake iz susedne sobe i dečiji razgovor. Bili su sve bliži i bliži.
Nakon nekoliko dana njihov život je bio sve bolji i bolji. Sariti nije trebalo dugo da se navikne na Cerove lepe gestove. Pošto je Cer veoma dobro znao da Sarita ne voli bukete, više je volela živo cveće u punom cvatu. Cer bi svake nedelje zasadio po novi cvet u bašti. Saritu je to ispunjavalo više od bilo čega.
Svako jutro bi je čekao vruć čaj od divljih trešanja na stolu. Često bi rekla Ceru da žive bajkovit život, on bi se složio sa njom.
Cerovo srce je napokon bilo mirno. Nije se plašio hoće li ponovo izgubiti Saritu, jer je bio pun snage. Njena ljubav ga je hranila kao životinju, ali i kao čoveka.
Na početku se dosta plašio kako će se deca privići na njega, koliko će im trebati vremena da ga zavole kao pravog oca. Posle je shvatio da se Sarita pobrinula da ga oni zavole i bez upoznavanja. Aurora je volela da sadi cveće sa njim tokom noći kako bi iznenadili ujutru Saritu. Volela je da se mazi sa divljim životinjama u prisustvu tate. Kraj Cera se osećala nedodirljivo, kao da joj ni najveća sila ništa nije mogla. Obožavala je njegov zagrljaj, baš kao i Sarita.
Dok je Arijan potpuno drugačije gledao na svog oca. On je gledao Cera kao uzora. Kao muškarca kakav je hteo da postane. Bio je mali, ali je bio dovoljno inteligentan da shvati šta je bitno u životu. A pored Sarite i Cera to nije teško primetiti, jer je njima ljubav i porodica najvažnija stvar.
Arijan je često nagovarao tatu da ga podučava borilačkim veštinama, Cer je to radio, ali na poseban način. Kroz dečije igre ga je učio važnim veštinama.Prilazio je Sariti koja se kupala kraj vodopada. Arijan i Aurora su se igrali sa Čedom i ostalim životinjama iz Rajske šume.
Ona ga nije primetila, jer je zbog sunca zatvorila oči uživajući u toploj vodi. I baš taj osećaj slobode koji je imala u sebi je želela čitavog života.
Cer je skočio u vodu prskajući Saritinu kožu koja je bila van vode. Naježila se osetivši krupne šake na svojim listovima.
Sarita:Ti si lud.-Nasmejala se, a zatim uživala u sitnom poljubcu na njenom stomaku.
Napokon je izronio tik uz njeno telo. Prikovao je rukama uz sebe obmotavši njene noge oko svog struka.
Cer:Koliko ti je koža vruća.-Kvasio joj je ramena kako ne bi izgorela na jakom suncu. Usput je ostavljao sitne poljubce.
Sarita:Sunce je mnogo jako.
Cer:Da li si sigurna da je zbog sunca?-Kada je to rekao njegovi prsti su dodirnuli njene bradavice kroz kupaći kostim. Prostenjala je ne mogavši da se suzdrži.
Osmehnuo se gledajući u njene postidjene oči.
Sarita:Sigurna sam.-Izustila je što je uverljivije mogla.
Prišao je ivici reke tako da se nalazila izmedju njega i zemlje. Zatim je mogao da se posveti njenom telu sa obe ruke. Jednu ruku je smestio na njen struk znajući da joj je to slaba tačka. Stiskao je za struk dok je obradjivao bradavice preko kostima.
Cer:Zaista si sigurna?-Zabacila je glavu opijena toplim osećanjima. I zaista više nije bila sigurna. Zapravo bila je sigurna da njena toplota nije bila zbog sunca.
Sarita:O Cer.....-Poskočila je osetivši ogromnu izbočinu na svom medjunožiju. Osmehnuo joj se ljubeći je pohotno. Pripio joj je kukove uz svoje.
Sarita:Ne možemo ovde....Cer....-Bacio je pogled na decu, ali videvši da su zaboravili na Saritu i njega odmah je pogledao u nju.
Cer:Mislim da neće primetiti da nas nema, uostalom ništa ne mogu da vide dok smo u vodi.-Nakrivio je glavu uz bezobrazan smešak koji je prosto probudio svaku želju u njenom telu. Samo jedan smešak je u njoj probudio sve što je moglo da bude uključeno u strast.
Cer:Samo mogu da nas čuju, ali pokušaćemo da budemo tihi.-Znao je koliko je to teško za nju, ali to ga je još više uzbudjivalo. Više nije čekao njen odgovor. Samo je pomerio njen donji deo kupaćeg u stranu i grubu ušao u nju gledajući je kako se bori sama sa sobom. Stegla ga je za ramena opipavajući sve te nadprirodne mišiće.
Sarita:Cer.....-Ugrizla ga je pokušavajući da bude što tiša, a on joj je otežavao ubrzavajući svoj tempo.
Cer:Sarita....-Prostenjao je dovodivši i sebe, a i nju do vrhunca. Odmah je zabacila glavu na ivicu reke.
Sarita:Ti nisi normalan!!
Cer:I ti si poludela pored mene.-Poljubio ju je u vrat udišući miris preplanule kože.
Cer:Mnogo te volim princezo.-Samo ga je nežno poljubila.
KAMU SEDANG MEMBACA
Za tebe sam samo legenda《✔》
ParanormalOn je legenda u koju samo deca veruju. On je legenda koja je stvarnost. Ljudi ga vide, ali ne veruju u njega. Neki ga vole, a neki ga zele mrtvog. Ona je princeza svoje zemlje. Princeza daleke zemlje u kojoj je svi slave i vole. Ali samo jedna setnj...