《24》

235 13 0
                                    

U sebi se tiho osmehivao znajuci da je njegova Sarita izrasla u divnu osobu.
Sarita:Kako to da ti nemas zenu?-Znatizeljno ga je pogledala.
Cer:Valjda je razlog isti kao tvoj.
Sarita:Da li si ikad voleo? S obzirom da zivis vec nekoliko vekova, bar tako tvrdis, sigurno si imao mnogo ljubavnih romansi.-Blago se osmehnula zelevsi da slusa o tome. Njegovo zamisljeno lice mu je odavalo da je u pravu. Voleo je nekoga. Mozda voli i dalje, ali zasto je onda ona ovde ako i dalje voli tu devojku.
Cer:Voleo sam. Volim i dalje. Nisam imao mnogo ljubavnih romansi vec jednu.
Sarita:Gde je sad ta devojka?-Nije joj bilo glupo da pita. Smatrala je to jednim ozbiljnim i otvorenim razgovorom. Razgovorom izmedju dva stranca koji zive zajedno i dele krevet.
Cer:Tvoje iluzije su deo moje proslosti. Sve sto je u njima se desilo davno. I upravo ta devojka iz tvojih iluzija ima neke veze sa mnom i sa tobom.
Sarita:Ona je tvoja ljubav, shvatam. Lepa je, zaista jeste. Moram priznati da je jedna od najlepsih devojaka koje sam ikad videla. Po iluzijama deluje dobro i fino.-Osmehnuo se gledajuci je pravo u oci. Tu toplinu nije mogla da ignorise. Telo joj se ugrejalo u momentu kada je susrela njegov pogled. Bio je nezan, osecajan, a opet cvrst i prodoran. I zaista, teskog srca je morala da prizna da joj je krivo sto voli. Krivo joj je sto voli drugu. Nekako je duboko u sebi imala osecaj kao da mu se svidja, barem malo. Zar to nije razlog zasto je oteo? Ocigledno nije. Njeno srce se iz nepoznatog razloga steglo, ali je bilo jako te nije popustilo.
Cer:Bila je jedinstvena, a moram priznati da je i ostala takva. Predivna devojka sa jos lepsim srcem. Nikad nisam cuo da je pomislila nesto lose za nekog. Cak i osobe koje je zelela sto dalje od sebe nije ostavljala na cedilu. Bila je jedna vrsta boginje na ovom svetu, a bila je samo obican covek.-Gledajuci kako ocarano prica o toj devojci pozelela je da nekad neko tako prica o njoj. Najiskrenije i duboko u sebi je bila svesna da je zelela da to bude on. Da on bude taj koji ce je velicati i podizati u nebesa pored njenih ogromnih mana.
Sarita:Sta vam se desilo?
Cer:Ubijena je.-Hladnoca je zaledila njenu vilicu kojom je zvakala hranu. Odmah je prestala da jede i prebacila pogled na njega. Bio je hladan, grub, poput neke stene.
Sarita:Oprosti...stvarno mi je zao!-Osecala je krivicu u sebi. Ovaj razgovor je i suvise daleko otisao. Preterala je.
Cer:I meni je, ali ne izvinjavaj se.
Sarita:Zaista nisam zelela tako daleko da odem sa pitanjima, oprosti.-Osmehnuo joj se meko sto je ponovo opustilo.
Cer:Bez brige. Da si me povredila ne bih ti odgovorio na pitanje.-Klimnula je glavom. Nije vise zelela da postavlja suvisna pitanja ne zeleci da pogorsa svoju neprijatnost.

Cer:Nemoj da se ustrucavas da me pitas nesto ako te zanima. Ako mogu dacu ti odgovor.-Primetio je da se osecala neprijatno posle saznanja da je njegova najveca ljubav ubijena. Zbog toga je zeleo da je opusti sto je vise mogao.
Sarita:Zasto ne bi mogao da mi odgovoris na nesto?
Cer:Nesto iz mog zivota moras da otkrijes sama. Ne smem da ti otkrijem neke stvari.-Ustala je sa stola pocevsi da rasklanja prljavo sudje.
Sarita:Meni je sve ovo suvise komplikovano. Nekad zaboravim da sam oteta, zaboravim ko sam zapravo i skroz smetnem sa uma ko si ti. Bude mi lepo kada je sve to u zaboravu, ali onda se setim svega. Setim se da se necu moci udati za princa Alekseja, ne zbog svoje volje, vec nemam ono sto svaki muskarac zeli. A ako se ne udam za nekog, bilo kog muskarca narod ce me zamrzeti.-Dlanovima se naslonila na drvenu povrsinu kraj sudopere i gledala kroz mali, okrugli prozor ispred nje. To je bio kuhinjski prozor na savrsenom mestu sa savrsenim pogledom na tamnu sumu.
Cer je stajao iza nje znajuci o cemu prica. Tako mu je prokleto krivo sto joj zaista nije oduzeo nevinost, jer u tom slucaju nikako ne bi mogla da se uda za tog princa. A ovako, kada je cista devica, ima veoma dobar izbor i veoma tezak.
Sarita:Ako otkrije da nisam devica nece mariti za objasnjenje. Unistice i mene i moje kraljevstvo.
Cer:Nemoj da brines oko toga. Imas sve sto jedan muskarac ocekuje od svoje zene.-Imala je zelju da se okrene, ali bilo je sramota da ga gleda u oci dok pricaju o ovakvoj temi. U danasnjem svetu je zabranjeno da muskarac i zena pricaju o intimnim stvarima, a da nisu u braku.
Cer:Ono vece nije bilo toga sto ti mislis da jeste. I dalje si devica.

,,Kako je to moguce? Znam sta sam osetila...."

Premotavala je slike u glavi i nije joj bilo jasno o cemu on prica. Istina da je bila van sebe u tom trenutku, bila je uplasena i izbezumljena, ali vrlo dobro zna sta je bilo tad.
Sarita:Bulaznis.
Nije skrivao svoje iznenadjenje. Ona zaista nista ne zna o odnosima. Skroz je neiskusna. Zar nije nekad procitala takvu vrstu knjige, zar joj majka nikad nije pricala sta ce biti prve bracne noci? Sad je bio siguran da je Sarita potpuno ista kao i Lenka. Izgledale su potpuno drugacije, a bile su ustvari identicne. Tako je nevina i prokleto njegova. Sta god da izabere za svoju buducnost uvek ce u sebi nositi njegovu perlu. Njegov dar.
Osmehnuo se kutom usne znajuci da ga ona ne gleda.
Cer:Nisam krocio u tebe sa svojim udom, vec sa prstima i to ne duboko. Dovoljno da utvrdim svoje sumnje, a nedovoljno da ti izgubis devicanstvo.-Donji deo stomaka joj se nepoznato ukrutilo zajedno sa medjunozijem. Svi ovi osecaji su za nju novi i nepoznati. Pogotovo ovo o cemu on prica. Dopustio je sebi da bude tako prost.
Sarita:Kakve sumnje?-Glas joj je bio izuzetno tih. Izuzetno mekan i plasljiv.
Cer:U tebi se nalazi nesto moje. Nesto sto je od samog tvog rodjenja u tebi.-Brzo se okrenula ka njemu.
Sarita:O cemu ti pricas?
Cer:Svaki bog ima svoju perlu. Ta perla je deo nas i nase moci. Ona nas cini besmrtnim i u slucaju da nadjemo zenu naseg zivota. Zenu koju smo izabrali za nas, tu perlu podelimo na dva dela. Jedan deo ostaje u nama dok drugi dajemo izabranoj zeni, voljenoj zeni.-Sarita ga je iznervirano pogledala. Sve ove besmislice je cine ljutom.
Sarita:Ako je to istina sto pricas, zar ta perla ne bi trebala da bude u zeni koju neizmerno vec vekovima volis?
Cer:Upravo tako.
Sarita:Cer, zaista mi nista nije jasno. Sve me ovo zbunjuje. Kako se onda perla nalazi u meni?-Sela je na stolicu koja je bila kraj nje i pocela da mrsi prste u svom krilu.
Neko vreme su nepomicno cutali, ona sedeci i gledajuci u pod, a on stajuci malo dalje gledajuci u nju.
Tako je imao jaku zelju da joj sve kaze, ali ne sme. Umrece ako joj on otkrije ono sto treba sama da sazna.
Prisao joj je i cucnuo kraj nje. Prste koje je mrsila je uzeo u svoje ruke stezuci joj dlanove. Bili su hladni.
Cer:Hladno ti je? U kuci je prilicno toplo.
Sarita:Dlanovi su mi uvek hladni.-Osmehnuo se grejuci joj oba dlana.
Cer:Znam da ti nista nije jasno, znam koliko zelis da se vratis u svoj dvorac kod svojih roditelja. Cak znam koliko ti prija ova sloboda. Ali ako ne zelis da se udas za princa Alekseja bez velikih posledica, moras mi verovati. A sto se tice devicanstva, budi sigurna da si bezbedna. Ja sam bog Sarita, nemam pravo da prisilim nekoga na bilo sta sto ne zeli.-Pogledao je u njeno skriveno lice. Bila je skrivena iza svojih lokni.
Sarita:A mogao si da me otmes?
Cer:Oteo sam te i drzao zakljucanu svega tri dana samo kako bi sacekao da se priberes. Cim si pocela da mislis svojom glavom kljuc je bio sa tvoje strane vrata kad god bih izasao iz kuce. Mogla si da odes, ali nisi. Sada te molim. Kada si vec ovde ovoliko dugo, strpi se i sacekaj da sve dodje na videlo. Onda ces imati tezak izbor, ali sam siguran da ces ispravno postupiti.-Nije znala sta da mu odgovori. Sve sto je rekao je bilo tacno, sem ovog poslednjeg. Ovo poslednje je plasilo, ali je bila pored njega. A pored ovog bica se osecala tako sigurno i bezbedno. Verovala je da joj se nista ne moze desiti pored njega.
Sarita:Imam jos jedno pitanje.-Podigla je glavu zamahnuvsi njome kako bi sklonila pramenove sa lica. To ga je tako uzbudilo da je pozeleo ispod sebe. Tako mu je trebala, tako mu je nedostajala.
Cer:Pitaj.
Sarita:Da li si potvrdio to sto si proveravao u meni?-Sa stidljivim osmehom je skrenula pogled.

Za tebe sam samo legenda《✔》Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu