18 Aralık | 21.21 Cuma.
•
Gazel : Kimsin sen?
0541 *** ** ** : Benim kim olduğumdan daha önemli konular var, onlara odaklan.
Gazel : Odaklanamıyorum
Gazel : ve sana sormak istediğim öyle çok soru var ki...
0541 *** ** ** : Sor o zaman?
Gazel : Şu intikam mevzusu tam olarak ne? Babam ne yapmışta, intikam almak istiyor bu adam?
0541 *** ** ** : Baban, eski bağımlılardan biriydi ve hatırlarsan eve bile gelmezdi bazı günler. O dönemlerde Yuşa'nın babası uyuşturucu kaçakçılığı yapıyordu. Baban biraz daha fazla madde için bir buluşma ayarlattı. Amacı; Yuşa'nın babasını hapse tıktırıp bütün o maddelerin üzerine konmaktı. Hem zengin olur, hem de istediği kadar tüketebilirdi. Aklına daha fazla madde ve paradan başka hiçbir şey gelmiyordu, gözü dönmüş gibiydi.
0541 *** ** ** : Sonra buluşma yerine varmadan önce isimsiz bir ihbarda bulundu. Buluşma yerine vardıktan üç dakika sonra ise polisler geldi. Koskoca uyuşturucu kaçakçısı Tahir Yüzbaşıoğlu ve adamları oracıkta yakalanıp, 36 yıl hapis cezasına çarpıtıldılar. Baban ise maddelerin yarısını kapmış ve hemen uzaklaşmıştı oradan. Babanın, Tahir'i böyle dolandırması ailesini çok öfkelendirmişti ve henüz on dokuz yaşında bile olmayan Yuşa, intikam uğruna doldurulmuştu.
0541 *** ** ** : Maalesef annen henüz on dokuz yaşında bile olmayan, senin akranın sayılabilecek bir çocuk tarafından öldürüldü. Yuşa'ya amcası yardım ediyor ve her beladan onu kolaylıkla kurtarıyordu.
0541 *** ** ** : Baban bağımlı ve fakirdi, kendini yaşatabilmesi için onları dolandırmak zorundaydı bir nevi.
Gazel : Zorunda mıydı? Madem o kadar akıllı bir adam, dolandırdığı adamların ailesine bulaşacağını önceden tahmin edip kızlarını tehlikeye atmazdı. Ben on sekiz yaşındaydım ya, beni geç; Gonca bir yaşında bile değildi annesiz kaldığında! Her şeyin başı oymuş, bütün çarkları o döndürmüş meğer.
Gazel : Ve cezasını ben çekiyorum.
0541 *** ** ** : Ne dersen de, sonuna kadar haklısın Gazel.
0541 *** ** ** : Fakat sana bir tavsiyede bulunmak istiyorum.
0541 *** ** ** : Baban, amcan, Yuşa ve hatta Oflaz'dan bile intikam almak istiyorsan, hayatta kalmanın bir yolunu bulmalısın. Aksi takdirde; vahşice öldürülecek, iki gün sonra ise unutulacaksınız ve adalet asla yerini bulmayacak.
Gazel : Adalet hiçbir zaman yerini bulmadı.
0541 *** ** ** : Belki bu defa bulur? Annesiz kalan yıllarını, küçük kardeşini ve sahte aşkını düşün...
Bu konular hakkında oluşan bütün düğümler bir bir çözülecek, sadece sabret.0541 *** ** ** : Şimdi sana anlattığım ne var ne yok, hepsini hafızanın en ücra köşesine hapsetmeni ve bu konu bitene dek asla dışarı çıkarmamanı sonra gözlerini kapatmanı, onları nasıl alt etmen gerektiğini düşünmeni istiyorum.
0541 *** ** ** : Fakat bu olayın en önemli figüranı Oflaz. Onu zerre kuşkulandırmaman gerekiyor. 12 kişinin ocağına ateş düşüren acımasız bir psikopattan bahsediyoruz ve senin de en az onun kadar acımasız olman gerekiyor.
Gazel : İçimde, gömülmeyi bekleyen kefenlenmiş bir ceset var. Onu gömmeme izin ver, yorgunum.
༄
Bölüm sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATAKULLİ / +18
Romance༄ Açık cinsellik ön plandadır, rahatsız olacaklar lütfen okumasın. • Kapak tasarımı : @japoncivciv