17 Aralık | 17.20 Perşembe.
•
Gazel : Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.
Gazel : 24 saat bile olmadan öyle garip şeylerin farkına vardım, öyle garip duygular içerisinde kıvrandım ki...
Gazel : Zamana ihtiyacım var ve ellerimde zaman yok.
Gazel : Bir yol bulmalıyım ama çıkmaz bir sokaktayım. Ben ne yapacağım?
0541 *** ** ** : Ben seni uyardım. Artık her şey sana ve zekana bağlı.
0541 *** ** ** : Unutma, o tehlikeli olduğu kadar da oldukça zeki. Yaşamak istiyorsan, kusursuz bir plan kurmalısın.
Gazel : Torpidosuna bakacağım. Fakat o torpidoda söylediğin şeyi bulamazsam, numaranı savcılığa vereceğim.
0541 *** ** ** : Yapma Gazel, bana inandığını sanıyordum.
Gazel : Savcılığı duyunca, neden bukalemun gibi renk değiştirdin?
Gazel : O gördüğüm şey, silah namlusuna ait olmayabilir. Belki onu bir başkasıyla karıştırıyorsundur?
Gazel : O öyle biri değil, inan bana değil.
0541 *** ** ** : Sen benim bu hayatta gördüğüm, en aptal insanların başında geliyorsun.
0541 *** ** ** : Olaya asla mantıklı bakmıyorsun.
0541 *** ** ** : 53 gün önce, Oflaz bir anda hayatına girip, bir yılan sinsiliğinde kendini sana aşık etti. Bu konuyu iyi düşün.
Gazel : Tamam, kabul ediyorum bu işte bir tuhaflık var ama aynı tuhaflık sende de mevcut.
0541 *** ** ** : Eğer 53 gün boyuna neden sustuğumu, neden haber vermediğimi soracaksan, söyleyeyim.
0541 *** ** ** : Onun böyle bir iş yaptığını yeni öğrendim.
Gazel : Beni nasıl buldun peki?
0541 *** ** ** : Evinin bodrum katında, kurbanlarına ait fotoğraflar ve kişisel bilgiler bulunuyor. Ayrıca kocaman bir derin dondurucu. Kurbanlarından söktüğü kalpleri, normal bir araba koleksiyonu yapar gibi saklıyor.
Gazel : Ne?
Gazel : Elim ayağım titriyor ve ne yapacağımı bilmiyorum. Eğer söylediklerin doğruysa, onun gibi biriyle nasıl başa çıkacağım?
Gazel : Sevdiğim adamı nasıl tuzağa düşüreceğim, sevdiğim adam neden bir katil?
0541 *** ** ** : Üzgünüm. Ne kadar zor olduğunu, inan bana tahmin edebiliyorum. Fakat gözlerini dört açmalısın ve bu işe duygularını karıştırmamalısın.
0541 *** ** ** : Seni katakulliye düşürmek isteyen insanların, şah damarını bulup gözünü dahi kırpmadan kesmelisin Gazel.
0541 *** ** ** : Çünkü sen kesmezsen, onlar kesecek ve bu döngünün bir sonu yok.
༄
Bölüm sonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATAKULLİ / +18
Romance༄ Açık cinsellik ön plandadır, rahatsız olacaklar lütfen okumasın. • Kapak tasarımı : @japoncivciv