chapter 04 🖤⚠️

74 7 0
                                    

🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️

කියවන්න බැරි අය කියවන්න එපා මන් කලින්ම කිව්වා මේක 🔞 කියලා
කොහොමත් mafia story එකක් උනාම සීනි බෝල විදිහට තියන්න බෑනෙ.

එහෙනම් පටන් ගන්නවා 🔞⚠️





🌺 මන් ලගට එන්න එපා 😡 මන් කිව්වා තමුසෙට .

🐯ඔහෝ බේබි මොකද මේ තරහා ගිහිල්ලා ආහ් .දැන් කොහොමත් ඔයාට බේරෙන්න වෙන්නෙ නෑ

🌺එන්න එපා කිව්වනෙ ද ආ 😡

🐯ඔයා තරහා ගත්තමත් මාර sexy නේ baby girl

🌺shut up 😡

🐯 ready වෙන්නbaby girl මට තව ඉවසන්න බැ 🤤

✍️ taehyung ටික ටික කෙල්ල ලගට කිට්ටු වෙන්න ගත්තේ එයා ඇදන් හිටපු bathrobe එක ගලවන ගමන් .bathrobe එක අයින් කරලා boxer එක පිටින් කෙල්ල ලගට එන්න ගත්තේ කෙල්ල තරහටම රතු උන ඇස් වලින් taehyung දිහා බල බලම ටික ටික එහාට්ට ගියා . ඒත් taehyung එකපාරටම කෙල්ලව ඇදලා අරන් කෙල්ලව එහෙම්මම ඇදේ හාන්සි කරවලා කෙල්ලගේ ඇග උඩට වැටිලා lips kiss කරන්න ගත්තා . සේහි ඔලුව එහාට්ට මෙහාට්ට කර කර බේරෙන්න හදද්දි සේහිගේ දැගලිල්ල කරදරයක් වගේ දැනෙද්දී ටේ කෙල්ලගෙන් ඈත් වෙලා චටාස් 💥 ගාලා කෙල්ලගෙ කම්මුලට පාරක් ගැහුවා.

🐯දගලන එක නවත්තනවා 😡 තමුසේ මෙතන දැගලුවට වැඩක්නෑ එලියට යනවානම් යන්න තියෙන්නේ මැරුනු මනුස්සයෙක් විදියට තමයි

🌺මැරුණත් සැපයි තමුසෙත් එක්කන් ඉන්නවට වඩා

🐯ආ එහෙමද baby girl බලමුකෝ

✍️ ටේ ආයෙත් කෙල්ලව අල්ලගෙන කිස් කරන්න ගත්තේ කෙල්ල ආයෙත් එහාට්ට මෙහාට්ට දගලද්දී . සේහි තද කරලා කට වහන් හිටපු හින්දා ටේට හරියට එයාට ඕන විදිහට වැඩේ කරගන්න බැරි උනා. කොල්ලා කෙල්ලගෙ lips වලින් ඈත් වෙලා හෙමීට එයාගේ අතක් කෙල්ලගෙ ඉණ දිගේම උඩට අරන් ඇවිල්ලා කෙල්ලගේ boob එකක් තද කරලා මිරිකුවේ කෙල්ල වේදනාවට කෑගහද්දී .

🌺ආහ් එපා.... ...

✍️ලැබිච්ච අවස්ථාවෙන් ප්‍රයෝජන අරන් කොල්ලා කෙල්ලගේ කට ඇතුලේ හැම අගලක්ම වගේ දිවෙන් leak කරලා ඉවර වෙලා ආයෙ කෙල්ලගේ lips පිස්සුවෙන් වගේ හපන්න ගත්තා. ලේ එනකන්ම කෙල්ලගෙ lips වල සෙල්ලම් කරල අන්තිමට කෙල්ලගේ ඇගෙන් අයින් වෙලා නැගිටලා කෙල්ල දිහා බලද්දි කෙල්ල තාමත් taehyung දිහා මරන්න තරම් තරහකින් බලන් හිටියා.

BAD LOVE 🖤♡(COMPLETED)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora