bad love
chapter 07
🐰 තමුසේ ආවද
🌻ඔව් තමුසෙ කොහෙද ඉන්නේ
🐰ඔහොම ඉන්නවා ටිකක් ඉස්සරහට එනවා. එද්දි black colour van එකක් තියෙයි ඒකට නගිනවා. ඊටපස්සෙ එන්න ඕන තැනට එන්න පුළුවන්
🌻හරි
✍️jk ,cl එකා cut කරාට පස්සේ so hee එයාට කියපු විදිහට van එකට නැග්ගා .නගිද්දී එතන හිටපු කෙනෙක් කෙල්ලගෙ ඇස් දෙක බැදලා දැම්මේ යන එන තැනක් කෙල්ලට දැනගන්න බැරි වෙන්න . අන්තිමට so heeව bangtan mansion එකට අරන් ඇවිල්ලා ඒ ගාඩ්ලා ටික so hee ව අරන් ඇවිල්ලා දැම්මේ jk ගේ ඉස්සරහට . jk so hee ලගට ඇවිල්ලා කෙල්ලගේ ඇස් දෙක බැදලා තිබ්බ පටිය ලෙහලා දාද්දී එකපාරට ඇස් දෙකට එලිය වැටුන හින්දා කෙල්ල ටිකක් ඇස්දෙක පොඩි කර කර jk දිහා බැලුවා .ඒත් එතන හිටපු jungkook ව දැකලා කෙල්ල හොදටම ගැස්සුනා.
🌻what? 😳 ඔයා
🐰yes baby
🌻ඒත් ඔයා කොහොමද 😳
🐰මම තමා ඔයාට එන්න කිව්වෙ 😏 එතකොට ඔයා හොයන jk කියන්නෙ මේ jeon jungkook ට 😂
🌻what the fu** 😡 තමුසෙද මගේ unnie ව
🐰ශ් ශ් ශ් baby ඔයාගේ unnie තාම යහතින් .
මේකිව අරන් යන්න ඕන තැනට ගිහිල්ලා දානවා✍️jkට හැමෝටම හොරෙන් so hee ව අල්ලගන්න ඕන උන හින්දා කොල්ලෝ ටිකට කියන්නෙ නැතුවයි මේ වැඩේ කරේ. ගාඩ්ලා දෙන්නට කෙල්ලව අරන් යන්න කිව්වෙ සද්දයක් කරන්නේ නැතුව. ඒ හින්දා ගාඩ්ලා දෙන්නා so hee ව අරන් ඇවිල්ලා දැම්මේ jk ගේ වදකාගාරෙට . jk එතනට අරන් යන්නේ තමන්ගේ අතින්ම මරන්න ඕන කාවහරි විතරයි . අනිත් අයව එතනට අරන් යන්නෑ . එතන දෙන්න පුළුවන් උපරිමයෙන් වද දීලා jk මිනිස්සු මරන්නේ. කෙල්ලවත් ගිහින් දැම්මේ එතනට . ගාඩ්ලා දෙන්නා so hee ව එතන බිත්තියට කරලා සෙට් කරපු handcuffs වලට තියලා කෙල්ලගේ අත්දෙකයි කකුල් දෙකයි දෙකම ගැටගහලා දැම්මා.මේ room එකෙන් පිටට සද්දේ යන්නේ නැතිහින්දා කොල්ලට ප්රශ්නයක් උනේ නෑ. ටිකකින් කොල්ලත් ඒ room එකට ආව. මෙච්චර රෑවෙලා කවුරුත් නැගිටලා නෑ කියලා හිතුන හින්දා කොල්ලා මොන දෙයක් ගැනවත් වැඩිය හිතුවේ නෑ.
KAMU SEDANG MEMBACA
BAD LOVE 🖤♡(COMPLETED)
Hororඒක ආදරයක්ද ? එහෙමත් නැත්තන් පලිගැනීමක්ද? mafia king , mafia queen ට ආදරේ කරයිද ? ඒ හිතේ තියන හැගීමට අර්ථයක් තියෙයිද ? එහෙමත් නැත්තන් පලිගැනීම ජීවිතේ කරගනීද ? 🔞🔞⚠️