Chapter 25❦

36 8 0
                                    


🔞🔞🔞🔞





Jk; යාහ් princess එපා .... මෙහෙම ඉන්න අමාරුයි 😪




so hee : ඔයාට අමාරුයි නම් මන් උදව් කරන්නම් ඩැඩී...



සෝහි jk ගේ කළවා දිගේ අත අරන් ගිහිල්ලා නැවතුනේ jk ගේ d*ck එක ලගින් අත් තියල... දැනුනු ස්පර්ශයට jk ගැස්සිලා බලද්දී සෝහි jk ව ආයෙමත් kiss එකකට ඇදලා ගත්තේ කලිසමට උඩින්ම jk ගේ member ව අතින් තදකරන ගමන්...





jk: යාහ්... princess ඔයා ගොඩක් නරක් වෙලා...



so hee: මාව නරක් කලේ ඔයානේ daddy 😌



jk: ආහ් princess ....




so hee කරන වැඩේ නතර කරපු කොල්ලා seat belt එකත් ගලවලා එහෙම්මම පිටිපස්සෙ සීට් එකට පැන්නේ කෙල්ලටත් එන්න කියන ගමන් ...




jk : මෙතනට එන්න බබා ...වැඩේ ලේසිවෙයි 😌




jk එන්න කියද්දිම සෝහිත් පිටිපස්ස සීට් එකට පැන්නා ...

කෙල්ල ආපු ගමන්ම කොල්ලා කරේ කෙල්ලව ඇදල අරන් කිස් කරපු එක ...kiss කරන ගමන්ම කෙල්ලගේ blouse එක අස්සෙන් අතදාලා කෙල්ලගේ boobs මසාජ් කරන්න ගත්තා... ඊටපස්සෙ සෝහි jk ගේ අත්දෙක ඈත් කරලා ටිකක් පස්සට ඇවිල්ලා කොල්ලගේ කලිසමේ buttons ගලවන්න ගද්දි කොල්ලා කරේ ඇස්දෙකත් වහගෙන ඔලුව උඩට කරන් ඒ feeling එක විදින එක...



සෝහි boxer එකත් එක්කම jk ගේ trouser එක පාත් කරාට පස්සේ so hee දැක්කේ කොල්ලා කොච්චර හාඩ් වෙලාද කියලා... එහෙම්මම කොල්ලගේ d*ck එක අතට අරන් උඩ පහල move කරන්න ගත්තේ කොල්ලාගේ කටින් moans පිටවෙද්දී .... කට කොනේ පොඩි හිනාවකුත් දාගෙන කෙල්ල කොල්ලගේ d*ck එක කටට ගත්තේ කොල්ලා තව ටිකක් හයියෙන් moans පිටකරද්දී ...




jk: fast baby .... ahm pls ... i can't.... fast ...


කොල්ලාගේ කීම පිලිගත්ත කෙල්ල තව ටිකක් වේගේ වැඩි කරේ jk ට උපරිමයෙන් pleasure එකක් දෙන්න ඕන හින්දා... ටිකකින් සෝහිගේ කට ඇතුලෙම jk එයාගෙ අවසානෙ පිට කරාට පස්සේ කෙල්ල ඒක එක පාරම ගිලලා දැම්මේ jk ත් සෝහි දිහා බලන් ඉද්දී ...




so hee: ඇයි daddy ඔයා ඔහොම බලන් ඉන්නේ 😌


jk: baby girl ඔයා ගොඩක් වෙනස් වෙලා



BAD LOVE 🖤♡(COMPLETED)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin