Az óriás és az örült nagybácsi

295 5 2
                                    

Mindenkinek vannak örült rokonai akikel szerencsére csak üneppekor találkozunk. De én ezekkel élek illetve a bátyámal. Nos mióta megkaptuk azt a levelet minden a feje tetejére állt, szinte minden nap kapunk újat még se engedik hogy elolvassuk . Verom is bekattant, a levél bedobot is le zárta .
-Imádom a vasárnapot.  Milyért imádom? Kérdezte Mr. elmerozant.
-Mert akor nincsen posta. Mondja halkan Harry.
-Úgy van. Vágja rá.
-Anya apa megörült? Kérdi Dudley.
Legszivesebben kimondtam volna hogy igen meg, de  nem akartam még több büntetést.

♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢

Egy héttel később

Július 31 a szülinapunk amit egy tenger közepén lévő toronyban ünnepelünk. De nehogy azt higgyétek hogy nekünk is olyan hű hót csapnak á dehogy . A földön fekve mer nekünk már nem jutott ágy, a porba rajzolt torta felett beszélgetünk.
-Elfujunk egyszere ? Néz rám Harry
Én csak bólintottam, és együtt elfujtuk a port. Ekkor ki csapódott az ajtó és belépétt egy kb. 3 méter magas alak.
De komolyan én nem viccelek a szakálla meg akora volt mint én.
A nagy zajra megjelentek az életem megkeseritői.
-Még is ki maga ?! Ordított Verom.
-Örvendek  Rubeus Hagrid vagyok a Roxfort kulcs és háztáji örzöje. Mosolygott egész kedvesen.
Na itt volt egy kisebb veszekedés kiderült hogy a szüleink nem is balesetben haltak meg amit én mindig is sejtettem, valamint az is hogy én boszorkány vagyok Harry meg varázsló .
-Ez nem lehet én csak simán Harry vagyok Harry Potter.  Itt kísé kiakatam ő nem vetette észre hogy nem vagyunk átlagosak.

♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢

Kb. Egy óra múlva

Éppen a levelet olvastam fogalma sincs hogy honnan szerzünk pl.: 2-es méretű ólom üstöt meg varázs pálcát
Ennek a godolatomnak Harry hangot is adott.
-De Hagrid ezeket mind megtudjuk veni Londomban?
-Ha jó helyen keresed Igen.  Kacsintott az óriás.

♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢

Elértünk egy rom kocsámhoz . Egy táblán kopott betűkel  "Foltozot üst állt. Hagrid bevezettet minket az ajtón . A pultnál egy öreg fogatatlan fickó állt. Hagrid köszöntötte
-Szevasz Tom!
-Hello Hagrid a szokásosat?
Áha  szóval törzs vendég lehet . Mindenhol furcsa ki nézetű ember nagy köpenybe burkolózva itak és beszélgetek. Bambulásombol az szakított ki hogy minden ki hirtelen megindult felénk. Na már most ez el csak egy baj van én hajlamos vagyok ember undort  kapni és egy enyhe rohamot is . Ez most se volt más kép.
Mindenhol kezek gratulációk hangzottak ,hátrálni kezdtem és véletlen megbotlotam . Szememel a bátyámat kerestem de már sehol nem volt sehol se ő  se az óriás.

A mardekáros PotterWhere stories live. Discover now