Másnap már Perszelusz hangjára keltem , lent kiabált .
Ki pattantam az ágyból és lefelé vettem az irányt. Amit le értem meg pillantottam a keresztapukámat . Épp elégedetlen nézte Verom liluló fejét .
-Jó reggelt ! Köszöntem mosolyogva .
Mind felém kapták a fejüket .
-Neked is , siess hozd a ládádat és menyünk . Morogta Persz.
-De még pizsamába vagyok. Értetlenketem .
- Nem baj elég volt a mugliból .♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Már itt vagyunk a Fonó soron .
Amint beléptünk a házba veszekedés csapta meg a fülünket .
-Mi ez ? Kérdeztem
-Ne is mond , csak két napja van itt de azóta veszekszik a kígyóval .
Én csak a fejemet rázva hallgattam a két idiótát .
-Itthon vagyunk ! Kiáltotta Persz .
Erre Draco jött ki előbb mögötte pedig Loki csúszott .
Pöpet zavarba jöttem mivel a fiú póló nélkül volt én meg 13 éves tini lány vagyok. Keresztapa reakciója csak annyi volt hogy a szemem elé rakta a kezét és így szólt :
-Darco ! Vegyél fel egy pólót Merlin szerelmére !
-Megyek már . Csak köszönni akartam Lulu nak . Válaszolt a szöke fiú.
Miútán ő ki ment Perszelusz le vette a kezèt a szemem röl , ès elment .
Én egyből Loki hoz szaladtam , le ültem elé és elkezdünk beszélgetni.
-Örülök hogy látlak két lábú .Szíszegte .
-Én is örülök,de mond csak min vesszedsz Dracoval hísz ő nem is érti hogy mint szíszegsz? Vontam kérdőre .
-Idegesítő , túl sokat beszél rólad . Ad választ nekem .
-És ez téged miért bánt hmm?
-Csak úgy . Válaszol majd arébb ment .
Sose fogom megérteni ezt a jószágot .♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Éppen az albumomba ragazgatam képeken . Ezeken főleg én és Draco voltunk . Sok időt töltöttünk együtt és rákellet jönnöm egész jó társaság . Bár még mindig nem nyílt meg teljesen de én bízok benn hogy majd eljön az az idő is .
Na de vissza a jelenbe , este 7óra mindjárt vacsorázunk és takarodó. Na jó ez nem teljesen így van , vacsi után még kiszoktunk menni egyet sétálni vagyis csak én és Loki .
Szeretetek itt leni ,itt érzem hogy szeretnek és törődnek velem . A gondolkozásomat az ajtó kopagása zavarta meg .
-Tessék! Kiáltottam
-Szia Sisi . Köszön Darco .
Valamiért Sisi nek hív ,pedig a Lucy is egy becézése a rendes nevemnek de mindegy igazából teszik hogy így hív.
-Szia Draco .Mit szeretnél ? Köszönik neki én is .
-Semit csak gondoltam át jövök ,nagyon unatkozom egyedül . Rántja meg a válát egy mosoly közben . Érdekes mostanában egy csomót mosolyog de a suliban soha.
-Jól teted. Van kedved meg nézni a fotó albumomat ? Kérdem tőle miközben meg paskolom a mellettem lévő helyet az ágyamon .
-Persze mért ne .
Miután kényelemben helyezte magát középre tettem az albumot . Előre lapoztam, és magyarázni kezdem .
ESTÁS LEYENDO
A mardekáros Potter
FanficTörténet egy lányról aki túl élte. Most jötem rá hogy a helyes írásom pocsék szoval bocs 😂😂😂😂😇😇