Hű ha

48 1 0
                                    

Draco fel vezettet a hatalmas márvány lépcsőn, és közben elmondta hogy hol mi található akár csak egy mugli idegen vezető . Így tudtam meg hogy a földszinten van az ebédlő a szalon meg a konyha, az első emeleten a könyvtár és az apja dolgozó szobája, a második emeleten pedig a vendég szobák vagy is lakosztályok vannak .
Én itt megálltam és fél néztem a szőkeségre .
-Melyik az én szobám ? Pislogok rá , álmosan ugyanis is én nem aludtam a vonaton .
-Te nem itt fogsz aludni hanem az én szobám mellett. Néz vissza le rám és tovább indul a lépcsőn.
-De nem úgy volt hogy ott a családi hálók vannak ? Baktatok utána , az említett szobák a harmadikon vannak .
-Lucy itt vagy nálunk és te vagy a legjobb barátom , meg szép hogy azon az emeleten alszol ahol én . Közli ezt velem amolyan "hogy lehetsz ennyire hülye " hangsúllyal .
-Ha te mondod . Hagyom rá . Túl álmos vagyok .

Ásítva teszem meg az utolsó lépécsőfokokat .
- Fáradt vagy Lulu? Karolja át  a vállam Draco miután le rakta a cucom , nem engedte hogy én hozzám pedig könnyítő bűbály van rajta .
-Picit . Amelia azt mondta hogy most sokkal többet kéne hogy aludjak mert a testem most szokik az erőmhöz .
Magyarázom miközben a vállára dőlök .
- Értem, szóval most abban a korszakban vagy mit a varázsló gyerekek három évesen . Csipkelödik .
-Nagyon vicces vagy inkább mutasd a
szobát.  Mergelödök.
-Itt vagy előtte .Forgatja a szemét.
-Ne forgasd mert ki esik . Kacsintok rá és be nyitok a szobába .
Ami ott fogadot az hű ha . Mint ha a roxforti szoba felturbózott verziója lenne . Az ajtóval szemben üvegajtó ami egy erkélyre vezetett mellette író asztal székel és egy nagy szekrény, a szoba másik felén hatalmas ágy kényelmes párnákal  és takarókal  vele szemben egy fa ajtó , a falon zöld tapéta sőt az egész szoba zöld színben játszot .
-Ez gyönyörű. Sétáltam be a szobába.
-Az ajtó a fürdőbe vezet onna meg egy másik ajtó az én szobámba és az erkély is közös . Hupan az ágyra míg én álltam és nézelödtem .
-Hogy hogy közös a fürdő? Bármint nem zavar vagy valami ilyesmi. Szabadkoztam és kalimpálni kezdetem , sajnos nálam ez a két tevékenység együtt jár.
-Eredetileg ezek a szobák két fivérnek lettek kialakítva . Csak mivel a  hagyomány szerint ez vagy ezek a szobák az örökösöké ezért lakom a másikban. Meséli könyed hangon , de még is olyan mintha ki akarna oktatni . Tulajdon képen minding van benne egy cseppnyi arrogancia . De már megszokottam nem is ő lenne, való színű ez a neveltetésének köszönhető.

Ledöltem mellé az ágyra én is vagy is inkább beleestem az ágyba .
Irtó kényelmes volt, a roxforti is az de ez olyan mintha egy felhőn feküdnék .
Draco is hátra dölt így egymásal szemben feküdtünk .
-Nagyon álmos vagyok . Sutogtam .
- Akkor aludj . Sutogta  mosolyogva.
-Itt maradsz velem amíg elalszok ? Pislogok rá . Még mindig  nem szoktam hogy egyedül aludjak , bár Loki néha hajlandó velem egy szobában aludni de inkább kóborol este .
-Itt maradok aludj csak . Biztosít engem a szőkeség .
Lehunyom a szemem és a sötétség elragad .

E/3 szemszög

Narcissa a konyhában ügyködik. Az aranyvérű nőknél ez nem szokás de mióta fia iskolába ment rengeteg szabad ideje lett , ezért neki állt sütni főzni. A manók a keze alá dolgoznak ő meg sürög forog .
Épp a sütőbe rakja Draco kedvenc süteményét mikor eszébe jutt hogy nem tudja mit szeret a vendégük .
Így hát le veszi kötényét és fel indul az emeletre . Nagyon örül hogy a lány itt tölti a karácsonyt, jó hatással van a fiára.  Nem tudja még mit gondoljon róla , föleg a sárkányos megjegyzéséröl  meg az óriás kígyójárol és arról hogy pászaszáju pont úgy mint a hajdani Sötét Nagy Úr
De a fián érzi hogy boldog mikor a lányról beszél.

Narcissa bekopog az ajtón de válsz nem jön így hát Draco ajtaja felé veszi az irányt.
-Drágam oda bent vagyotok ? Szól be miközben oda is bekopog .
Válasz viszont onnan se jön .
Kezdi furcsálni a helyzetet és egyből illetlen helyzetek jutnak az eszébe, így hát be nyit a szobába. Meglepetésére üresen fogadja . Szemöldökét ráncolva baktat át a szomszédba a fürdőn keresztül.

Az ajtó kinyílt és egészen édes jelenet fogadta őt. 
Úgyan is a hatalmas és pihe puha ágyon Draco és Lucy össze bujva aludt .
Sosem látta még ilyen békésen aludni a fiát , rendkívüli rossz alvó volt mindig is . De most a hogy a kócos vörös hajú lányt öleli magához angyali békeség volt az arcán .
Meg akarta örökiteni így hát vissza ment fia szobájába a fényképezőgépért , mert Piton neki is azt ajándékozta mint egykoron Lucynak csak ő ritkában használja mint a lány .

A hogy vissza ért lefotózta őket . Után betakarta a gyerekeket és a képet az éjjeli szekrényere  rakta , miután készített magának egy másolatott.

A mardekáros PotterWhere stories live. Discover now