A sötét múlt

169 2 1
                                    

Meg vacsoráztunk ,és átt mentünk a nappaliba . Láttam hogy nem nagyon akar erről beszélni ,már mondani akartam hogy nem muszály de hirtelen belekezdett .
-Sirius Black ,apád egy nagyon jó barátja volt sőt a legjobb barátja .  De ahhoz hogy meg ércs mindent el kell mesélnem egy hosszabb és szomorúbb történetet . Miután ezt elmondta vett egy levegőt és folytata .
-Lehet ha folytatom a történetet akkor meg utálsz ,amit én tejes mértékben megértek és elfogadok .
Na ez után kezdem parázni , de tudom ha még azt is valaná be hogy tömeg gyilkos akkor se tudnám meg utálni ,ezt közöltem vele is .
- Te vagy az egyetlen élő rokonom aki szeret ,a kereszt apukám , téged  mindig is szeretni foglak legyél  akár mi . Mosolyogtam rá .
Erre ő csak  szomorú arccal bolitot.
-Gyerek koromban csak édesanyád volt a barátom , a többi gyerek mindig is különcnek tartott .
Emlékszem mikor ki derült hogy Lily boszorka mennyire meg ilyet és egyből hozzám rohant . Aztán mikor a Roxfortba kerültünk ő Griffendéles én meg Mardekáros lettem .
-Gondolom itt meg szakadt  a barácságotok . Vágtam a szavába .
-Nem épp ellenkezőleg a barácságunk még szorosabb lett .
Csupán egyetlen személynek nem teszet .
-Ki volt az ? Kérdem én
-Apád , James Potter szerelmes volt Lilly be és én is . Itt megint vett egy levegőt .
-Állandóan háborúztunk egymással csak amíg én egyedül voltam neki volt három csatlosa. De fére ne érts nem apádat akarom szapulni . Kezdet mentegetőzni egyből .
Tehát anyába szerelmes volt keresztapa ,apa meg egy igazságtalan idióta volt .  Ezen majd később gondolkozok , figyelnem kell a szorít .
-Tehát én és Lilly továbbra is barátok voltunk , később hozzánk csapódott Regulus Black is , Sirius öccse.
Ez a felállás egészen ötöd éves korunkig tartott . Azt hiszem itt követem el életem legnagyobb hibáját . Hangja meg remeget és egy könny csepp hullott le az arcán .
Megeset a szívem rajta . Ha neki ennyire nehéz ezt elmondania akkor bánya a fene majd később meg tudom valahogy
-Persz ! Nem kell folytatnod , és bocsánat amiért kiváncsi voltam. Motyogtam le hajtott fejel . Na igen a molyogás és a dadogás néha vissza tér de nem ez a lényeg .
-Ne kérj bocsánatot , jogod van tudni ezt . Kezével meg türülte arcát és folytatta .
- Egyik délután kint ültünk a nagy fűz fa alatt és beszélgetünk . Ekkor lépet oda apád és a barátai , veszekedni kezdtünk már magam sem tudom miért de haragos voltam . Reg és Lilly segíteni akartak de leordítottam a fejüket . Regnél be vált , de édesanyád makacsabb volt mint bárki akit ismertem . Veszekedni kezdet ő is , nekem itt elpattant valami . Olyat mondtam amit azóta bánok . Rákiabáltam hogy nem kell egy lány segítsége főleg nem egy sárvérű é . El hallgatott nézet ràm én meg rá .
Tudtam mit jelent ez a szó az olyan mágusokat nevezik így akinek mugli a szülei .
Nem értem ezen mi a szörnyű , bár mint oké csúnya dolog volt ezt mondani rá de dühösen sok mindent nem gondol komolyan az ember .
-Édesanyád nem bocsátott meg , hetekig sőt hónapokig jártam után de még csak rám se nézet . Folytat a történetet .
-Őt James karjába üldöztem magamat pedig a sötét mágia bugyraiba . Rossz társaságot választottam már belátom de akkor csak tartozni akartam valahová . Rossz döntések sorozata vezetet oda hogy be álljak halálfalónak . A hogy be fejezte mondatát fel húzta talárjának újat , az alkarján egy tetoválás válás volt . Az ábra érdekes volt ,de engem az jobban érdekel hogy mégis mi a kénköves menkü az a halálfaló.
-Hát nagyon menő a tetkod. De elmondanád hogy mi az a halálfaló ? Kérdem kedvesen .
- Tudod kit hívnak Sötét nagy úrnak vagy Tudjuk kinek ? Kérdése mintha sötét árnyat húzott volna arcára .
-Igen , Voldemortot , ő ölte meg a szüleimet is . Bólintok egyet .
-A halálfalók az ő csatlosai .




A levegő meg fagyot .
Ő is az volt a én mogorva de szerethető kereszt apukám . Segítette az aki meg ölte a szüleimet és aki miatt árva lettem .
Aztán arcon csapot az hogy nem rég azt mondtam hogy én el fogadom őt .
Sóhajtottam ,rá néztem az arcán könnyek folytak , remeget de hangot nem adott ki.
Elő vetem a zsebkendőmet , oda nyújtottam neki .
-Mint az előbb is mondtam nem érdekel hogy mi vagy .
A szemében meglepettség volt .
-De hát miért nem ? Én tehetek az egész röl . Nem érted ha nem letem volna ott akkor még most is élnének . Ha nem mondom el a jóslatot akkor nem ölte volna meg Lillyt ! Én , én öltem meg öt . Kiabálta sírva .
Őszintén fogalma se volt milyen jóslatrol beszélt de nem érdekel . Lehet hogy hozott pár rossz döntést ,de nem lehet hogy ő ölte volna meg .
-Ide figyelj, Perszelusz! Nem tudom hogy miről beszélsz de a lehető legöszinébben mondom nem érdekel hogy mit tettél a múltban . Lehet hogy közöd volt hozzá de biztos hogy nem
te voltál . Most pedig megyek csinálok egy kis teát , te pedig nyugodj le ! Utasítottam .
De megint csak meglepödöt tekintetet kaptam , de legalább szót fogadott .

♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️

Egy óra múlva már nyugodtan folytata a szorít .
- Amikor meg tudtam hogy Lillyröl van szó , azonnal fel kerestem és találkozót kértem . Nem nagyon akart el jönni , de mikor Dumbeldore is meg kérte eljöt . El meséltem neki mindent  .
Akkor Merlin úgy döntőt ideje valami jó az életemben , Lilly meg bocsátott . Ezután apád nagy bánatára újra barátkozni kezdtünk .
Na de vissza az eredeti témához . Most hogy tisztában vagy mindenel , el mondom hogy mért is olyan szörnyű ember az a Sirius Black .
Na végre erre vártam már órák óta .Egyenlőre még csak ez érdekel , amit az előbb mondott azt majd később meg emésztem.
-Mint az előbb mondtam Black apád jó barátja volt . A családja az egyik legtisztább vérű mágus család a világon . De mint észre is veheted magad is a ,tiszta vér és a sötétség együtt jár .
Igen ezt magam is észre vetem . A mardekárba nagyjából csak tiszta vérűek vannak .
- Black mindig is tagadta hogy ő is ilyen sötét alak . Hogy ő ellen áll a család nyomásának . Hangja gúnyos és szarkasztikus volt . Nagyon nem kedvelhete ezt a Sirius .
-Szóval ő volt a családja fekete báránya , legalább is kivüröl ezt mutatta .
Ugyan is Black volt az igazi áruló . Na itt már igazán dühős volt a hangja .
-Ezt meg hogy érted ? Teszem fel a nap sokadik kérdését .
- Az a találkozó után Dumbledore bűbájt szórt a házatokra . Csak az látta akinek a titok gazda elmondta a címet . A ti titok gazdátok nem más volt mint apád legjobb barátja Sirius Black . Fejezte be történetét .

A mardekáros PotterWhere stories live. Discover now