Lecke az ősömtöl

150 2 0
                                    

Ezúttal nem a földön keltem , most egy fekete térben ébredtem . Egy fehér ruha volt rajtam a hajam ki volt engedve . Fura volt , bármint az érzés , mint ha lebegnék és olyan jól éreztem magam . Nyugot és békés .
Aztán hirtelen vakító fény lett (értelmes ez ?) , fényből  kilépet Amelia . Rajta ugyan az az a érdekes ruha volt , egy páncél és egy báli ruha szerelem gyereke .
-Szervusz ,kedvesem ! Köszönt mosolyogva .
-Mit keresek itt ? Most már kezd elegem lenni az egészből .
-Azért hoztalak ide hogy el magyarárázam az egészet . Válaszol
-Akkor gyerünk! Parancsolatam rá .
-Nyugalom ,gyere sétálunk egyet és mindent el mondok . Csitítót .
Csak bolintotam .
Elindultunk ,én meg csendben felé fordítottam a fejem és vártam hogy elkezdje.
-A nevemet már tudod de ha nem bánod   akkor még egyszer be mutatkozok. A nevem Amelia Potter-La Rosa . 1256-születtem . Miután a mondatát befejezte rám nézet .
Na nem az lehetetlen ,ha igaz amit mond akkor ő több mit 500 éves .  Az pedig lehetetlen .
-Én meg platina szőke vagyok ! Horkantom oda neki . Ilyen nincs hogy valaki ennyi idős legyen .
-Valóban ennyi a korom , nem hazudok . Tulajdon képen csak 30cat éltem a többit szelemként töltöm . Vigyázva a családomat . Meséli .
-Ezt meg hogy érted ? Értetlenkedem .
-Minden ember aki meghalt lehetőséget kap hogy vissza térjen szelmeként vagy a lelke tovább álljon . Én a szelem létet választottam . Így kapcsolatba tudok kerülni a leszármazottainal . Magyaráza nyugodtan .
-És mi van a Roxforti szellemkel.
-Őket azért látjátok mert még dolguk van az élők világában . Amelia szörnyen diplomatikus volt .
-Akkor anyáékat mért nem látom , nekik is lett volna meg dolguk , felkelt volna nevelniük .?! Akadok is tejesen .
-A szüleid okal távoztak . Ráz le ennyivel . Való színű hogy nem fog többet mondani . Felesleges könyörögni . Sohajtottam egyet és tovább sétáltam vele .
- A családom mindig is különleges volt , erős és hatalmas . Folytatja .
-Olaszország , ha nem a világ leghatalmasabb családja voltunk . De ez csak a női család tagoknak köszönhető .
-De miért , az arany vérű családokban nem a férfi a család fő ? Kérdezek rá . Draco azt mondta hogy náluk az apja a főnök és utána majd ő lesz .
-Azért mert a sárkányok tüzét csak az asszonyok uralhatják . A sárkányok a férfiakat túl mohónak ítélték  . Zárta le mosolyogva.
-Akkor Harry nem képes arra amire én ?
-Nem . Csak te tudod ezt az egész világon . Mosolyog szomorúan .
- Mikor meg ismertem Alexander Potter 15éves voltam . Anyámék nem örültek ennek , ők az egyik unoka testvéremet szánták ferjemül . Kezdet bele egy másik történetbe .
-A saját rokonodat ? Nem étterem hogy erre miért van szükség . A brit varázslok is csinálják , Draco szülei is rokonok . Szerintetek ez undorító .
Én soha nem mennék feleségül a testvérem hez .
-Igen ,pontosan . Válaszol .
-Nekem sose volt inyemre az hogy elvegyen az unoka fivérem . Ezt anyámék is tudták ezért is elenezték a köztem és Alex közötti barátságot .
-De nem csak barátság volt ugye ? Mosolygok rá .
-Nem hát . Életem egyik legszebb idő szaka volt ,mikor minden nap sétáltunk a kertben . Nosztalgikusan nézet maga elé .
-Mi lett a vége ? Nézek rá kiváncsian.
-Elszöktünk Skóciában , anyám meg átkozot hogy soha nem lehet női leszármazottam . Nem nagyon érdekelt ,boldog voltam . Született két fiam. Harminc évet éltem a második fiam születése közben halatam meg . Fejezi be a mesét .
-De ha nem lehetet női utódod akkor én hogy jöttem létre ?
-Az átok meg tört és az erő készített egy örököse magának . Hirtelen meg ált , a kezét a vállamra rakta .
-Kedves Lucinda te vagy a világ legerősebb boszorkánya , meg kell tanulnod kezelni a tüzet ami a szívedben ég . A 15-dik születésnapodon bekell  mutatnod hogy mit tudsz ,ha a nagy sárkány úgy véli hogy alkalmas vagy akkor továbbra is te maradsz az őrző . De ha nem akkor elveszítesz minden varázserőt. Beszéd közben végig a szemembe nézet , éreztem hogy komolyan beszél és komolyan meg is ilyedtem  .
-Tehát van esély ara hogy kivibil* legyek ?
-Igen , de ez nem fog megtörténi. A következő őszig csak itt találkozunk a többi a jövő zenéje .
Most végleg össze zavarodtam , nem tudok semit csak azt hogy egy sárkány lehet hogy el veszi a varázs erőmet .
-Amelia lehet pár kérdésem magához ? Motyogok .
-Persze gyermekem . Bólintott .
-El modthatom a barátaimnak ? Teszem fel az elsőt.
-Ha a Malfoy és a Parker fiúkra gondolsz ?
-Igen rájuk , első sorban . Erősítem meg .
-Ez esetben vigyáz velük nem a legmegbízhatóbb családba tartoznak . Fejezi ki nem tecését.
-Kit érdek milyen a család ?! Nekem ők a fontosak nem a családjuk . Védem őket zsigerből . Mérges voltam .
Nagy meg lepestégemre nevetni kezdet .
-Most meg mi nevet ? Akadok ki még jóbban .
-Ugyan olyan hével beszélsz mint egykor Alex. De a tűz a szemben magamra emlékeztet ,mint ha a kettőnk keveréke lenél . Simogatja meg lágyan a fejemet .
Mindenki azt mondja hogy keverék vagyok . Vagy apáé és anyáé ,vagy Ameliáé és Alexé .
-A másik kérdésem ,az hogy nem lehetne kevésbé fájdalmasabb módon kapcsolatba lépni . Terelem vissza a beszélgetést kérdésemel.
-Sajnálom de nem . Apád és az ő apja is ilyen kellemetlen utazásban vet részt. De hozá lehet szokni . Ránt válát .
-Várj maga az apámal is beszélt ?
-Persze minden egyes leszármazotaml. Bólint .
-Akkor Harryvel is ? Kiváncsi vagyok hogy az én drága testvérkém mit reagál .
-Nem az ő elméjét valami lezárja , valami sötét . Arca gond terhelt és szomorú .
Már éppen megszólaltam .
-Nem sokára mened kell . Ráza a fejét .
-Az első leckéd az hogy talád meg a magadban rejlő sárkányt. Ködösit .
-A mit ? Milyen sárkányt ? És mégis hogyan ébreszem fel ? Rohamoztam meg .
-Azt csak te tudod . Mosolyog .
-Itt az idő ,mened kell gyermekem . A homlokomra egy puszit nyom .
Engem pedig megint a rosszul lét keringett .

♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️

Az igazgatói irodában keltem fel . Egy ágyban keltem puha párnák közt ,az igazgató pedig a helyén ült és engem bámult .
-Milyen volt ?
-Meg kaptam az első leckét . Vágtam rá. .

A mardekáros PotterWo Geschichten leben. Entdecke jetzt