Az első évem vége kacifántos volt:
VISSZA EMLÉKEZÉS
Hogy lehet valaki enyire vakmerő idióta. Megértem megmentette az iskolát és most ő a sztár de akkor is. Kit is szidok éppen ? Hát az én ütödőt testvéremet Harry Pottert. Nem rég azt találta ki hogy ő megakadájoza a bölcsek kövének elrablását, ez mind szép és jó de veszélybe sodorta magat és a két csatlósát is. Most pedig a gyengélkedöre tartok mert elájult.
A Madam engem beenged mert a testvére vagyok. Plusz jóbam vagyok vele . Sokat járok ide nyugtatojért, nem alszom valami jól és szoktak még rohamok is gyötörni. A mugli gyógyszerk sosem hatotak Poppy néni szerint azért mert én különleges vagyok.
Na de vissza a a jelenbe.
Benyitotam a gyengélkedöre. A testvérem már felkelt most meg az öregel beszél. Rám ragat ez a becézés ,a mardekárba mindenki igy hívaja az igazgatót , azt mondják túl hosszú a neve. Szóval ők ketten beszélgetek.
-Elnézést a zavarásért. Csak Harry felöl erdeklödnék.Zavartam meg a beszélgetét.
-Úgyan semi baj . Természetesen meg értem. A testvériség a legerősebb szövetség a világon. Én most távozok , beszélgesenek csak. Azzal távozott.VÉGE
Ez még semi nem volt. Igazából miután lelépet , jól leszitam Harryt, meg lekisértem a nagytarebe.
Igazán csak akkor lepötem meg mikor elmondták hogy Piton proffeszor a keresztapám.VISSZA EMLÉKEZÉS
Éppen pakoltam az útazóládámat, mikkor valaki kopogot az ajtómon.
-Szabad! Kiáltottam .
Draco Malfoly lépetbe. Na igen érdekeses a viszonyunk. Nem igen szoktunk beszélni, de pár órán egymás mellet ülünk .
-Miben segithetek? Tettem fel udvariasan a kérdést. Igaz hogy még csak egy éve járok ide ,de körülötem mindenki olyan iledelmes. Szóvval rám ragat.
-Piton hívat téged. Jelenti ki . Érdekes mindig mindent kijelent.
-Máris megyek. De mond csak mérges rám ? Kérdeztem. A Lokis témát már túl tágyaltuk. Nem tudom hogy mit akarhat.
-Nem nics semi baja . Én most jövök töle. Ne izguj. Nyugtatot . Majd angolosan távozot.
Én megindultam a profhoz Loki követett.
-Nyugi nisssz baj . Szíszegte az óráskígyó.
Már az ajtó előt álltam mikor halk beszédet halottam bent. Mivel a hallásom már már tökéletes tisztán hallotam a szavakat. Piton volt ,magában beszél.Ezzel nics semi baj természetesen én is szoktam föleg mikor egy könyvet olvasok és kommetálom.
A tanár úr kécségbe volt esve az már biztos.
Végül elszántam magam és bekopogtam
-Nyitva !szólt ki .
Miután megkaptam az engedélyt beléptem az irodába
Szép hely volt . Sötét falak és még sötétebb butorok.
Az elöttem álló férfire néztem. Asztala mögül kécségbeesetten nézetrám, , furcsa edig mindig mérgesen vagy meglepödve nézet rám.
-Elnézést úram . Maga hívatott az elöbb vagy talán jöjek késöbb? Elözékenyen kérdeztem. Hisz látam hogy van vallami baja.
-Nem maradjon csak. Legyintett. Majd lehúzta az elötte lévő pohár tartalmát.
-Üljön csak le . Utasitott , én meg engedelmesketem .
-Mondja Miss Potter mit tud a családjárol? Teszi fel köntörfalazás nélkül a kérdést. Miután láta hogy leültem .
-Nem sokat. Anyukám felöl van egy nénikém ö és a családja neveltek fel minket Harryvel. Apukám családját csak egy könyvböl ismerem . Regéltem neki.
-Na és a kereszt szülök roluk mit tud? Kérdezi
-Róluk semmit. Csóválom a fejem. Nem is tudtam hogy a mágusoknál is szokás kereszt szülőket választani.
Sóhajtott egyet és töltött még a poharába .
-Neked is és a bátyádnak is van. Az övet apátok a tiédet pedig anyátok választotta. Mesélte lehangoltan .
Most már egyre kíváncsibb voltam mit akar ebből kihozni .
-Professzor nem értem mit a akar mondani.
Csalódottan nézet ,majd megitta a lotyét .
-Kedves Luca én vagyok a kereszt apád . Miközben ezt elmondta nem nézet rám ,oldalra fordult ,mintha szégyelné.
Ami engem illet én azt hitem le ál a szívem. Végre ,már nem csak Harry van a családomban.♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Nem tudom mennyi idő telt el de már zavart a csend . De már úgy érzem muszály megszólalnom
-Én örülök neki hogy maga a kereszt apukám. Küldtem felé egy biztató mosolyt.
Ismét meglépődőt
-Még is miért örül ? Tesz fel újabb kérdést, nagyon szeret kérdezhetni.
-Hát például ha Hagrid lenne valószínűleg ki nyírna ,mert nyáron is elhagyott az Abszol úton ...
-Tessék ?Kerekedet ki a szeme .
-Igen igen de ez egy hosszú történet. Ha meg engedi folytatom az érvelést .
ha meg egy másik professzor azt meg én nyírnám ki , magán kívül az összes oda meg vissza van a bátyám ért . Ne agy isten ha még egy mugli rokonom lenne fejbe lőném magam. Jelentettem ki komolyan .
Elmosolyogta magát, ez annyira megdobenttet hogy majd nem le fordultam a szék röl.
VOUS LISEZ
A mardekáros Potter
FanfictionTörténet egy lányról aki túl élte. Most jötem rá hogy a helyes írásom pocsék szoval bocs 😂😂😂😂😇😇