Esti mese

143 4 1
                                    

Mikor be léptünk a klub helységbe , taps és fütty szó fogadott minket .
-Gratulálunk a mesteri színészi munkához . Jön oda röhögve Kirs
-Honan tudod ? Néztem rá furcsán .
-Kiábrándító bűbájt csodákra képes .
A fejemet rázva indultam a szobámban .
Az ajtó előtt álltam mikor oda lépet Parkinson .
-Ne hogy azt hid , hogy vagy itt valaki . Ne feléd te egy mocskos kis félvér vagy , egy kis senki . Lehet hogy te vagy Draco kis kedvence , de nem sokáig mert elfog felejteni úgy ahogy  itt mindenki .  Hadarta idegesen az arcomba .
Kereszt apa szerint akkor veszted el a vitát ha kiborulsz a másik előtt  . Parkinson pedig pont ezt tette .
-Kedves Pansy legyél szíves el állni az utamból , fáradt vagyok leszeretnék feküdni . Mosolygok rá kedvesen .
Őt ez csak még jobban idegesítete .
-Ne legyél már ilyen úndoritona kedves Potter !! Kiabál rám .
-Ide figyelj ! Nagyon gyorsan húz el , mert ha nem teszek róla hogy repülj  innen . Közlöm vele a tényeket .
-Ugyan már ,  a tól hogy   Piton a keresztapád nem minden forog körülötted . Meg amúgy is Piton nem az igazgató , ő nem tud kirúgni . Mosolyog .
-Igazad van . Na majd akkor újra meg újra fogod járni a harmad évet. Sóhajtottam.
Már szólt volna vissza mire én aréb löktem és tovább sétáltam .
Mért találnak meg mindig a hülyék?

♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️

A délután további része agyalásal és alvásal töltöttem .  Vajon hogy kell fel ébreszteni egy sárkányt ami benem èl ?
Soha életemben nem láttam sárkányt ,
Lehet Persz mégis csak tud valamit , el kéne mennyek hozzá. Az órára néztem 6-óra , remek hétkor van vacsi addig vissza érek .
Fel is kerekedtem, Loki pedig velem tart ,valamiért nagyon kedveli kereszt aput .

Oda is értünk , szépen be kopogtam nem szokásom de muszály . Múltkor ki zavart mert nem kopogtam .
-Szabad !
Be lépek , az irodának ugyan olyan sötét és komor a hangulata mint két éve .
-Mit szeretnél ?   Néz rám szépen .
Velem mindig kedves , a többiekkel kevésbé .
-A sárkányokrol  szeretnék kérdezni ? 
-Sajnos eben a témában nem vagyok valami jó . De mi ért kérded , Amelia adott valami feladatot ? Néz a szemembe .
-Igen , de ezt te honnan tudod ?  Nézek vissza kérdön.
- Ülj le ez hosszú lesz . Utasít .
Teszem amit mond.
-Mikor Lily terhes lett mindenki úgy tudta hogy csak egy gyermeket vár . Az orvosok is azt mondták , a hasa semi volt nagyobb mint egy átlagos terhesnek.
A szülő szoba előtt apád el ájult , Amelia kereste fel . Elmondta neki hogy az örökös meg született .
Pár perc után fel is ébredt és azt mondat hogy lánya lett . Hülyének néztem , bent se volt , Lily meg meglepetésnek szánta a baba nemét . Mesélte nagy lelkesedéssel .
-Mikor derült ki hogy ketten vagyuk? Támaszkodom az asztalra .
-Egy napot vajúdót Lily , mire az orvos úgy döntőt hogy császár lesz. .
Na abban a pillanatban tudtuk meg . Mosolyog .
- Meg lepődtetek ?
-Nagyon , Black előállt a-val hogy biztos véletlen vagy itt . Akkor volt apád elsőnek mérges rá . Szorizik tovább
-Na de vissza a témához , én nem túlzottan értek a sárkányok hoz . Viszont ismerek egy kevésbé idióta Weasley t aki szak értő .  Beszéd közben egy darab pergament  vesz a kezébe.
-Nem igazán vagyok jobban a Weasley családdal , sőt semmilyen griffendélesel . Rázom a fejem .
-  Ne aggódj ,  Charlie inkább kinézetre hasonlít a családjára . Kevésbé elő itéletes. Ha nem bánod írok neki egy levet és meg kérem hogy vegye fel veled a kapcsolatot , ha valaki tud segíteni az ő lesz . Biztat .
Lehet igaza van , más nem igen tud segíteni .
-Rendben . Bólintok .
-Akkor nyomás vacsorázni , majd később meg írom a levet . Áll fel a székéből .

♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️

Vacsora után a szokásos helyen beszélgetünk a klub helységbe . Körbe néztem , már Kirs és Draco is lent van . Itt az idő .
-Tudnánk beszélni hat szem közt ? Nézek a két fiúra .
-Persze . Mosolyog Kirs
-Valami baj van ? Néz Draco zavarodottan .
-Semi baj csak mesélni valóm van . Mosolygok rá.

Fel mentünk Kirs szobájába , a többi házal ellentétben mi át mehetünk a fiúk hoz és ők is hozzánk. Sőt vannak vegyes szobák is .
-Na mit szeretnél mesélni ? Dől az ágyába Kirs .
-Nem rég elájultam , álmomban az egyik baba kori emlékemet láttam külső meg figyelöként . Hadartam el egy levegővel .
-Tessék! El ájultál mért nem mondtad ? Háborodik fel  Draco .
-Nem ez a lényeg ! Nem halottad , vissza ment az időben .  Pattant fel az ágyból Kirs .
-Nem utaztam az időben . Ráztam a fejem ,miközben helyet foglaltam az egyik fotelben .
-A saját emlékeimben voltam , rajtam kívül más is ott volt az emlék szereplőin kívül .
A fiúk kíváncsian nézték rám .
Kirs vissza feküdt az ágyba   , Draco a falnak volt támaszkodva .
-Az egyik ősöm volt az , Amelia Potter vagyis La Rosa . Az egyik legősibb család utolsó női tagja .
-Nem az mert te vagy az utolsó . Vág a szavamba Kirs .
-Kuss Parker ! Draco sose volt túlzottan udvarias a fiukal , a lányokal annál inkább .
-Folytasd Lulu . Mosolyog rám a szőkeség .
-Na szóval , be mutatkozott és vissza is küldőt , annyit még mondott hogy a Dementorok miat nyenge vagyok vagy valami ilyesmi . Vontam meg a vállam .
-Ma ezért mentél el Pitonal igaz ? Néz kíváncsian Draco a szemembe .
-Igen , az öreg kiváncsi volt , de eközben Amelia is akart velem beszélni . Tehát megint el ájultam , ő pedig el mesélte az történetét . Ásítottam egyet , álmos vagyok nagyon, hiába aludtam át fél napot akkor is .
-Na és mi az ő története ? Kérdi érdeklődve Kirs .
-Röviden annyi hogy a családjában a nők örökölték a sárkány tűzét . Neki az unoka testvéréhez kellet volna feleségül mennie , de ő nem akart , aztán meg ismerte Alexander Pottert . Szerelmesek lettek és el szöktek , ezután meg átkozták Ameliat hogy soha ne szülessen női leszármazotta. Hadartam .
-De ki átkozta meg ?
-De akkor te hogy születés meg ?
Kérdeztek egyszer a fiúk .
-Az anyja volt , és való színű le járt az átok . Egyébként, a szüleim se tudták , mindenki azt hite hogy anya csak Harryvel terhes . Mosolygok .
-Azt a ! Szóval te meglepetés baba voltál ? Vigyorog Kirs , hogy ezen mi a vicces azt nem tudom .
-Igen az . Igazából ez a kisebb baj . Nézek elkeseredetten .
-Mond csak nyugodtan majd csak kitalálunk valamit . Biztat Draco .
-Amelia adott egy feladatot , felkel ébreszem a bennem lévő sárkányt. De nem tudom hogy kell , kértem kereszt aputól segítséget de ő se ért hozzá . Azt mondta hogy ír egy levelet Az egyik vörös griffendélesnek . Forgatom meg a szemem .
-Ezért kérdezted meg hogy anyámék értenek e a sárkányok hoz igaz ? Jön közelebb Draco .
Erre elkezdett nevetni Kirs . De tényleg , úgy nevetet hogy már át ment fuldoklásba .
-Még is mi olyan vikszes Kirstian ??
Háborodok fel , mert biztos hogy rajtam nevet.
-Semi csak elképzeltem , azt hogy Malfoyék sárkányokkal foglalkoznak .
Fuldoklik .
Ezt már Draco is meg mosolyogta .
-Nem ismerem őket , honnan a bánatból kéne tudom hogy mivel foglalkoznak ?? Kiabálok .
-Ha van kedved meg ismerheted anyámat . Ajánlja fel Draco . Vajon az apukáját mért nem említette ?

Na eben a pillanatban pattant fel Kirs .
-Hékás a húgom nem megy semmilyen Malfoy találkozóra . Kezdet el kalimpálni .
-Már mért ne mehetne ? Amúgy se húgod te idióta . Áll Draco , Kirs elé .
Kirs magasabb mint Draco , bár csak 13 éves az én fő bizalmasom .
-Már mért ne lehetne a húgom ? Ha az a lyukas fejű nem foglalkozik vele majd én ! Jelenti ki .
Oda rohantam hozzá és szorosan megöleltem . Nagyon jól estek a szavai .
-Imádlak te barom , de tisztázzuk oda megyek ahova akarok és amikor akarok . Dorgáltam meg .
-Jól van , te tudod . Hagyta rám .
-Na akkor, töltöd nálunk a karácsonyt ? Vigyorog rám Draco

A mardekáros PotterDonde viven las historias. Descúbrelo ahora