Új barat

213 4 0
                                    

Izgalmas és fárasztó . Ezek a szavak irták le az edigi két hónapomat vagy is majdenm a két hónapot. Ma van Oktober harmicegyedike Halloween
ezen a napon vesztetük el a szüleinket a bátyámal. Ha már a bátyámrol van szó ő tejesen elhidegült tölem a mi nagyon rosszul esik . Nem értem miért, nem tettem elene semit de ő mégis ignorál. Ronal jár kell mintha az a agyatlan idióta lenne a testvére és nem én. De legalább minden más nagyon jó úton halad. A mardekába egyre többen fogadnak el és beszélgetnek velem nem mintha edig anyira utáltak volna .A tanulmányaim is nagyon jók ,SKVbol a felsöbb évesek koreperálnak . Krisékel nagyon szoros a kapcsolatom .
A szobámban mindig egyedül vagyok Panys nem jött vissza azota , amit öszintén nem is bánok annyira kényes és beképzelt.
Egyetlen emberel nem beszéltem a házamban még pedig Draco Malfolyal Harry nagy riválisa . Enek okán velemse akar barátkozni.
Ma dupla bájitaltanal kezdünk a Griffendélesekel, magát a tantágyat azt imádom de a társaság az nem a legjobb. Ugyhogy erőt gyütve kikeltem a finom puha agyambol és neki áltam készülüdni. Felvetem az egyenruhámat és befontam a hajamat , soha nem hagyom lengedve mindig idegesitett. Miután hasonloan néztem ki mint egy ember felkaptam a könyveimet és el is hagytam a szobámat . Kéne venem egy táskát vagy kérni egyet , nehéz a sok könyvet cipelni. Ábrándozámbol az szakitot ki hogy neki mentem valakinek aki nem nézte ezt jó szemel.
-Figyelj már oda Potter! Kiált rám Malfoy.
-Elnézést nem figyeltem . Kértem azonal bocsánatot.
-Chhhhh. És elsétált. Hát ez is jól ment . Én is tovább indultam . Mikor leért mindenki elindultunk a nagyterembe. Adriannak igaza volt téleg minden reggel együt mentünk este pedig együt távoztunk.
-Na mizu kicsilány ? Kérdezte Kirs miután asztalhoz ültünk, minden egyes reggel megkérdezi.
-Nincs semi . Válaszoltam . Szettem egy kis rántotát és pár csokis fánkot.
-Ma külünleges lessz a vacsora . Mondja teli szájal Marcus
-Mit tanitasz a gyereknek te görény! Csapot rá a válára Adrián Kirs meg csak röhögöt. A fejemt csoválva ettem.
Semi kedvem a többi gyerekel üneppelni.
-Fiúk ! Én nem akarok eljöni a vacsorára. Szólaltam meg halkan.
-Mégis miért ez az év legjobb napja.
-Tudjátok ezen a napon történt. Nem akartam hogy sajnáljanak.
-O akor nem muszáj. Mosolygot Adrian.Megnyugotam. Nyamogtam még egy kicsit aztán elindultam a bájitaltan teremhez. A terem elöt már mindkét csoporbol áltak már diákok. Oda sétáltam a sor végéhez. Vártam már az órát szeretem ezt csinálni . Piton kicsapta az ajtót és beengedet minket. A terem kicsit para volt és hideg de nekem tetszet. Leültem, melém hirtelen Malfoly csapodot be a padba. Meglepötem sose ült még melém.
-Te hogy hogy ide ültél? Kérdeztem.
-Te jó vagy a tantárgybol és dolgozatot írunk én meg nem tanultam, szóval lelesesem rolad. Beszéd közben nem figyelt rám és kioktató volt a hangneme. Ez nem teszet nekem.
-Neked kimondta hogy le is lesheted? Vontam kérdöre.
-Vices vagy . Azt csinálok amit én akarok. Na végre belenézet a szemembe. Ráhagytam . Az óra elkezdödöt .Piton Kiossztota a lapokat és kezdödhet a doga. A terem háuljába sétált és onna figyelt minket. Egyébként nem volt nezéz .

♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢

A napom egész jó volt, tanultam egy uj bübájt Vingardium leviosa (bocs ha rosszul írtam) . Most pedig itt ültünk a kulbhelységünkben .
-Képzejétek Hermione Granger a mostoban ül és sir. Ez menyire szánalmas már. Szólt közbe Parkinson a beszélgetésbe.
-Senkit nem érdeker mit csinál az a kis sárvérű. Nevet Malfoly. Vajon miért sirhat , sajnáltam szegényt .
Az órára néztem mindjár kezdödik a vacsora. Nem akarok ott leni igy ugy döntöem lemegyek sétálni a tó hoz.
--Marcus ! Én lemegyek sétálok egyet majd jövök. Szóltam a meletem ülönek.
-Rendben, a fény varázigét tudod . Vigyáz magadra és nyolcra gyere vissza! Utasit. Ő meg másik két fiú nagyon vigyáznak rám ami jól eset.

♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢

Kicsit tovább jötem már mint a tó partja , de nem bántam teszet az erdő. Ugyan be meni nem mertem csak a peremén sétáltam.
Hirtelen meghallotam valamit . Közelebb mentem, kiváncsi voltam hogy mi atahata ki a hangot
-Menny már el inenn te kétlábú .
-Ki van ott ? Én nem akarok senki sem bántani. Csak ere sétáltam de már megyek is. Komolyan megilyetem , azt se tudom hogy mért szíszegek megint, mar indultam volna mire megint megalotam.
-Egy kigyó nyelvü . Hallotam hogy vannak ilyen két lábuak de még sosszem találkozatm egyel se. Szóval ez a neve a szíszegésnek.
Aztán elö csúszot egy közel egy méteres fekete kígyó. Tutomal itt Angliában nicseke ilyen példányok csak kisebb siklók.
-Még is hogyan kerültél ide? Kérdeztem töle kedvesen.
-Egy utazótol sszöktem el, a kössleben lévö faluban ssszáltunk meg . Messze födröl jötem. A hol a finom meleg van, itt hideg van nem tesssszik. Sajnáltam talán velem jöhetne elvégre annak a béna Grffendélesnek varangya van az is hűlő.
-Ha szeretnél velem jöhetts. A kastélyban meleg van és még patkányt is tudsz fogni . Ajánlotam fel .
- Nem lesszek megint fogoly akkor inkáb megfagyok. Sziszegte hangosan.
-Nem lennél fogoly bármikor elmehetsz . Mosolyogtam rá.
-Rendben vezess. Egyezet bele. Vajon fel fog tüni valakinek egy órias kigyó . O igen el ne felejcsem meg nézni milyen fajta . De név is kellen neki. Talán van neki.
-Mi a neved ? Ülok le elé .
-Az én nevem Lucy. Közöltem az enyémet vele.
-Nekem nics nevem , kölyök voltam mikor elkerültem otthonrol . Sajnáltam, tudom milyen szülő nélkül felnőni.
Gondolkoztam mi legyen a neve ugy mégsem hivhatom hogy kígyó. A baglyomat egy istenségröl neveztem el akkor őt is ugy fogom.
-Mit szolsz a Lokihoz. Várj te him vagy ugye ? Pánikoltam be egy nősténynek nem athatok férfi nevez.
-Igen én az vagyog a Loki meg tetssszik , maradhat. Válaszol gúnyosan , éreztem hogy jól kifogunk jöni egymásal. Már csak az kell kitalálnom hogy , hogy fogom be jutatni a kastélyba . Majd holnap kérek engedéjt Pitonrol . Csak megengedi elvégére a Mardekár címer állata.

Arra jutotam hogy az lesz a legecerübb ha be csuszkál mögötem . A zsebem túl kicsi neki , méret változató varázst csak karácsony környékén fogják nekem megtanitani a fiúk.
Elindultunk Loki végig az edigi országokrol beszélt amiben jàrt, és arrol hogy ő egy nagyon ritka kígyó amiből kevés van már . Ezért rabolták el. Élvezetel hallgatam teszetek a történetei.
Mikor beléptünk a kastélyba nagy ferfordulás volt. De érdekes modon arra mindenki felfigyelt hogy beléptem az ajtón. Nagy levegöt vettem és elkeztem mardekárosokat keresni. Összesugtak mögötem és mutogatak Lokira.
Oda értem egy nagyonbb csoporthoz ahol Piton is ott állt. Húgy látszik hamarabb kérek engedéjt .
-Ez meg mit jelencsen Potter ? Egy fenevad már elég volt mára.
-Kedeves proffeszor ő az új barátom Loki a fajtája pedig niger anguis. Legyen szíves megengedin hogy maragyon! Még is csak a Mardekár jelkép állata. Mind ezt olyan tárgyi ragosan mondtam hogy meg én is elhitem magamnak.
Gondolkozot . Adig a töbiek csak néztek ki ámulva ki retegve. Ez igy ment adig amig egy harmadikos fiú meg nem akarta simogatni.
-Meg nem erj érinteni !! Te két lábú fajzadék.  Szíszegte haragosan.
-Loki! Nyugogy meg épp probálak bejütatni a suliba. Morogtam rá .
Midenki arcán többenet ülki. Eközben a testes joszág a lábamhoz kuszott.
-Maga pászaszájú? Tett fell ujabb kérdést Piton.
-Nos ezek szerint igen. Bar  Loki  kígyó nyelvünek hívot. Probáltam szépen beszélni dadogás nélkül.
-Maradhat . De ha bármin baleset lesz azonal repül vagy csúszik . Nézet a szemebe. Rá mosolyogtam. Örültem van egy új barátom

A mardekáros PotterTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon