Perszelusz Piton
SzemszögeIdén jönnek Lily gyerekei a Roxfortba, kiváncsi vagyok hogy milyenek lesznek föleg az én kis Lucym . Valyon olyan beképzelt és pöfeszkedöek lesznek mint az apjuk , vagy kedvesek és szerények mint Lily.
♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢
A felsöbb évves diákok már bent vannak már csak az elsösök hiányoznak. Nyilik az ajtó belép Minerva után a sok kis gyerek . Egyből meglátom őket, a fiú tiszta az apja csak a szeme nem , a lánynak viszont hosszú vörös haja volt mint Lilynek de csak az egyik szeme zöld. A nevek csak ugy pörögnek egyikensem marad sokáig a süveg , Dracon még csak nem is volt rendesen a fején de már kiáltota hogy mardekár.
Harry jön rajta mar töbet van, kb 10 percet mire kikiáltota hogy Grffendel . Nem lepötem meg a szülei is azok voltak . Na de a következön nem csak én hanem mindenki a teremben meglepödöt ugyan is Lucy Potter mardekáros lett. . Örültem hogy már társaságs is lett annak már nem hogy mind fiú.♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢
Este gondoltam megnézem a klubhelységet . Mikor beléptem egyböl kiszurtam egy alokot a lány lépcsönél, nem értem miért lopakodnak ha nics is szoba beosztás.
Amikor elö lépet Lucy és elmondta hogy nemtud aludni a bátya nélkül nagyon megsajnáltam tutam hogy a két tetsvér soha nem lesznek olyan joban mint régen , az hogy a rivális házba kerültek szétszakitotta öket.
Megengetem hogy lent maradjon és olvason. Remélem hogy boldog lesz . Már csak azt kell elmondanom hogy a keresztapja vagyok.
ESTÁS LEYENDO
A mardekáros Potter
FanficTörténet egy lányról aki túl élte. Most jötem rá hogy a helyes írásom pocsék szoval bocs 😂😂😂😂😇😇