Dr.Potter

144 3 0
                                    

Felébredésem után egy ki halgatás várt rám . Dumbledore ki kérdezet , meg akart tudni minden részletet én pedig válaszoltam .
-Köszönöm , most pedig menny  a mai napodat le igazolom . Ha pedig újra álmodsz hálás lennék ha értesitenél .
Küldöt útamra .
Bolintotam és ki mentem , a hogy le értem a csiga lépcsőn Loki kúszott a lábam hoz .
-Minden rendben ?Keressssztelek de nem talált alak sssszehol . A hó fejű mondta hogy itt vagy . Tekergőzőt lábamnál .
-Ssszemi baj . Minden rendben de sszeretném ha esste te iss le jönél a klub helységben . Beszéd közben továb indultam .
-Remben ott lessszek ,mossszt megyek .Légy jó. Búcsúzott .
Utána néztem , idő közben ki csengettek ,a diákok sorba ugráltak el elöte . Ki véve a mardekárosok , ők tudták hogy Loki csak akkor bánt ha én mondom .
A folyosó végén ott ált Flint és bandája ,úgy döntöttem ideje meg beszélni a részleteket .
Tehát feléjük vettem az irányt .
-Marcus ! Beszélhetünk ? Állok elébe .
-Persze mond csak . Bólint .
-Ketökor a pályán , ott foglak várni . Remélem fel készültél a fájdalom ra. Mosolygok rá gonoszul.
-Mért érzem azt hogy te élvezed ezt? A másik tudsz te egyáltalán gyógyító bűbájt ? Néz rám szenvedve .
-Persze hogy tudok , ha nem tudnák nem ezt találtam volna ki . Ráztam a fejem . Úgy döntöttem hogy el mondtam amit akartam .
-Figyel csak , meg tudnád üzeni Draconak hogy ha keres kint vagyok a tónál ? Kérem meg .
-Neked bármit kicsi lány . Kacsint rám . A többek erre elkezdtek nevetni , én csak mosolyal a számon forgatam a szemem .

♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️

Lassan dél , elkelne mennem ebédelni de olyan jól érzem magam itt kint . Gondolkodtam . Az első feladatom az hogy ébreszem fel a bennem lévő sárkányt . Nos a hiba az az volt hogy nem tudok semit sárkányok röl , bármit azon kívül hogy tüzet okádnak és a vérüket sok báj italhoz hasznáják ,ja és a bőre tűz álló . De ezen kívül semit . Keresnem kéne könyveket , bár nem hiszem hogy el olvasnám őket . A regényeken kívül semit nem olvasok . Talán valaki aki ért hozjuk . De ki ? Kereszt apu nem hiszem hogy ért hozá .
-Hahó ! Liben be elé egy tejföl szőke haj korona .
-Draco ! Már azt hitem nem jössz . Mosolygok a fiúra .
-Mért ne jöttem volana? Filnt az első szünet végén szólt hogy itt vagy. Úgy voltam vele hagylak majd ebéden beszélünk , de nem jötéle el . Ezért hoztam neked egy szendvicset és narancs levet . Mosolyog rám. Felém nyujtaj  az ételt . El vettem és néztem őt .
Ha nem jön oda  tavaj talán tejesen összeomlottam volna .
Ő a bizalmasom és a neve sárkányt jelent . Meg világolsultam .
-Te Draco ! A szüleid értenek a sárkányok hoz ? Teszem fel nagy hével a kérdést .
-Nem tudom . Miért gondolod hogy értenek hozzájuk ? Néz rám furcsán .
-A neved sárkányt jelent . Rántotam meg a vállam . E közbe el kezdetem enni . Felsem tűnt menyire éhes vagyok .
-Nem amiat kaptam mert szeretik a sárykányokat . Nevet .
-Ha nem amiat mert van egy ilyen csillag kép , és anyám családjában az a hagyomány hogy csillag vagy csillag kép után nevezik el a gyerekeket . Magyaráza .
-Az kár pedig szükségem lenne egy sárkány szakértőre . Sóhajtotam .
-Miért van neked arra szükséged ?
-Majd este elmondom nem akarom kért szer .

♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️

Már két óra de Marcus még sehol . Lehet nem a gurko ha nem én fogok benne kárt tenni .
Már épen mentem volna el ,mikor meg jelent . Fére  gombot ing és kócos haj , az arca piros a homlokán pedig izatság cseppek .
-Mégis hol a francba voltál ? És amúgy is hogy a francba nézel ki , meg támadtak a farkasok ? Kiabálok vele .
-Itt vagyok az a lényeg . A kinézetemnek oka pedig egy dögös Hugrabukos . Kacsint .
Fújj . Erre nem voltam kiváncsi .
-Tudod mit ? Meny öltöz át , utána gyere vissza .  Utasítótam .

♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️

Ameddig Marcus gyakorolt én meg bűvöltem a gurkot. Nem volt olyan nehéz . Emlékszem , tavaly Harryt is meg támadta egy . Hogy ki és miért utasítota azt senki nem tudja .
Na mindegy . Elindítottam a gurkot , próbáltam nem olyan erősen megütni Filntet . Mondjuk úgyis meg gyógyítóm , arról nem kell tudnia hogy rajta fogom elsőnek ki próbálnai.

Csatttt !
Le is este a seprüröl . Le indultam pálcával  a kezembe .
Mikor le értem ott volt pár hollóhátas , remek legalább van közönségünk .
-Mi történt ? Szent Merlin ,jól vagy ?
Játszottam a féltő barátot . Nem volt nehéz , tegnap tényleg az voltam .
-El szabult a gurko , Filnt pedig beleszált.  El kéne vinni a gyengélkedőre .  Fordul felém a hollóhátas lány .
-Nem megyek sehova . Majd Lucy meg gyógyít . Köti az ebet a karóhoz Marcus.
-Biztos Potter még csak harmad éves ? Kételkedik az egyik .
-Biztos , ő mardekádos bizok benne .
Mintha tényleg komolyan mondaná .
Le guggoltam mellé és neki kezdtem a varázslatnak.
Koncentráltan , de nagyon , nem akartam semi bajt . Sose élnén túl ha Marcusnak valmi baja lenne .




Ésssss kész . Azt hiszem minden rendben sikerült . Filnt fel ált meg tapogatja az oldalát .
-Ezer hála . Vigyorog rám .
-De a-tol tartok hogy nem fogok játszani a meccsen . Vág szomorú arcot .
Majdnem el nevetem magam .
-Az nagyon nem jó , se te se Draco .
Sóhajtottam szomorúan .
-Ez van.

A mardekáros PotterWhere stories live. Discover now