Na már most miután átt futóttam én is (utolsó voltam) ismételten egyedül voltam . A testvérem sehol a vörös család pedig el vegyült a tömegben. De nyugi meg probálom ezt is jól kezelni és nem rohamot kapni . Menetelni keztem , ki nem talájátok mi történt ... neki mentem valakinek.
- Ó elnézést hölgyem nem volt szándékos. Mi közben a bocsánat kérésemet hadartam végig néztem a nőn , harmicas éveiben járt nagyon csinos és a nyakláncát elnézve valószinű méreggazdag.
-Semi baj drágám nem történt semi. Menny keresd meg a családod biztosan keresnek már. A hölgy kedves volt és szép lasan beszélt . Én csak bolintotam egyet hisz nem mondhatam hogy nincs csak egy bátyám aki folyton elhagy mert egy örült fazon kinyirta a szüleimet. Útamat folytatva találtam egy olyan ajtót ami nem volt anyira zsúfolt mint a többi . Ezel csak az volt a progléma hogy az én karom akár a ropi és nem tutam felrakin egyedül a vonatra a csomagomat meg a kalitkát. Szóval éppen azon gondolkoztam vajon ezt elfogják fogadni késésért. Gondolkozásomar egy fiú hang törte meg.
-Hé kislány nem kell segitség? Kerdezte egy pár évvel idősebb srác.
-Azt elfogadnám lehet hogy túlsokat pakoltam be . Valotam be feszengve ,ezen a napon a harmadik ismeretlenel folytatok beszélgetést ha ezt látná az a dillidokim kiugrana a böréböl. A fiú oda jött és felrakta nemkem a ládát .Hádészt én fogtam mert nagyon nyugtalan volt.
-Kösszönöm szépen a igazán nagy segitség volt. Hálálkotam
-Nem tesz semit elsős leszel ugye? Kérdeszte miközben felszáltunk a vonatra.
-Igen. Te hanyad éves vagy ?
-Negyed a nevem pedig Kirstian Parker. A tiéd mi? Kérdeszte udvariasan.
-Lucy Potter. Vártam hogy ő is annyit kérdezen mint Fred, de csak csöndben figyelt. .Kirs (túl hosszú a neve) jött utánam .
-Nics kedved oda ülni hozám szīvesen mesélek neked a suliról. Rám nézet és a szemeiböl kedeveséget olvastam ki hasonlo volt a néniéhez a peronon.
-Hát ugy sincs kihez uljek . Rántotam válat és utána indultam.
-A tesód ő is mont kezdi a sulit nem ? Teszi fel a kérdést . Nem válaszoltam neki nem akartam hogy tudja a bátyám folyton egyedül hagy. Mentünk még pár perceg mire találtunk egy üres kupét. Bementünk és elhelyezketünk, a ládámat felrakta a tartora Hádészt pedig kiengetem . Leszállt a meletem lévö ülésre és össze kucorodot.
-Mennyit tudsz a varázs világról . Kérdi a velem szembe lévô.
-Semit muglik közöt nötem fel
-Akkor kezdjük a Roxfortal a többit meg majd meg tudod oké ?
-Nekem teljesen jó.
-Na szóval a Roxfortot a kor három legnagyobb varázslója alapította Griffendél Godrik, Hollóhát Hedvig , Hugrabuk Helga és Mardekár Malazár
A suliban négy ház van amikbe első év elején beossztanak és a diákok ott fognak lakini és anál az asztalánál fognak enni barátkozni lehet más házakal is de a Mardekárnál más a helyzet. Azt el feljtetem mondani hogy az alapitokról vannak elnevezve a házak . Mindegyik nek meg van a házvezető tanára A Griffendélenk MGalagony aki átváltozást tanit, a Hollóhátnak Flitwick ő bűbájtant tanit, Hugrabukosok nak Bimban gyógynövégy tanár, Mardekárnak pedig Piton bájitaltant tanit. Fejezte be bár meglehetösen hadart de azért értetem minden szavát
-És mi alapján oszák be a tanulókat ? Igazábol ez érdekel a legjobban.
-Hollóhátba az megy aki szeret tanulni és nagyon okos de szerintem túl sokat képzelnek magukról. Griffendélba akik nagyon bátrak és vakmerők igázábol ők az iskola ön jelöt szuperhösei. Mardekárba az akik ravaszak és találékonyak na mi mivel én is az vagyok mi vagyunk az egész koceráj legjobb fejeji. Végul Hugrabukba a kedves és törödö alakok kerülnek. Na melyik ház teszik igazán kicsilány ? Arcán nagy mosoly volt és téleg érdekelte a válaszom.
- A Mardekár és a Hugrabuk a többi nem igazán ilik hozám,nem vagyok annyira aza olvasos fajta bátornak se mondanám magam.
-Örülök neki remélem találkozunk még. Kacsinrám és kilép az ajtón na ezt nem értem ide hívot aztán meg lelép na mindegy .♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢♢
Éppen rajzolok méghozá az én drága baglomat. Már besötézedet Kris fél óránként benéz és mond pár szót meg ad egy kis édeségt amit a büféstöl vesz .
-Hahó én Prefektus vagyok öltöz gyorsan 20 perc és megérkezünk. A csomagokat nyugotan hagyd itt majd elviszik. Mire felnéztem a lány már el is tünt . Az utasitásokat követve levetem a farmert meg a pulcsit és át vetem az egyen ruhát meg a talárt. Gyorsan összepakoltam és Hádészt is vissza zártam a kalitkába.
YOU ARE READING
A mardekáros Potter
FanfictionTörténet egy lányról aki túl élte. Most jötem rá hogy a helyes írásom pocsék szoval bocs 😂😂😂😂😇😇