Be köszöntőt a talaj menti fagy , ami a torony ablakából nem igazán érzékelhető de ha a föld altt laksz akkor véged . Rosszabb mint a hó , de komolyan . Loki és én még jobban szenvedünk , Loki kígyó tehát hideg vérű és mint kiderült én is félig meddig sárkány vagyok .Legalábbis Charlie ezt mondja .
Még Szeptemberben vettem fel vele a kapcsolatot , nagyon nem akartam de sokat segít . Most hogy az erőm kezd felszínre törni egyre elviselhetetlenebb leszek .
Gyakran vagyok ideges , a legkisebb dolog is ki tud hozni a sodromból.
Amelia azt mesélte hogy ő rosszabb volt , egyszer fel gyújtott egy istállót mert nem tetszet neki a színe .
Hihetetlen , remélem én nem fogok semmit fel gyújtani .
Vörös hajú barátom azt tanácsolta hogy gondoljak olyan dolgokra ami meg nyugtat . A nőstény sárkányoknak is vannak ilyen idő szakaszai , pontosabban mikor ivar érezték lesznek . Őket a kedvenc kajájukkal nyugtatják. Viszont ősöm azt mondta hogy ha én is ezt alkalmaznám gurulni fogok nem járni . Tehát keresnem kell valamit ami meg nyugtatta . Eddig a fiúkkal voltam , mert ők nagyjából tudtak rám hatni . De nem akarok rajtuk élősködni .
Szóval marad a próbálkozás .Sokmindent ki próbáltam de eddig egyse volt jó .
-Indulhatunk , Lulu ? Zavar meg Draco .
Zavarodottan nézek rá , még is mikor jött le a klub helységbe ?
-Lulu? Itt vagy , indulunk kell ! Rázta meg finoman a vállam .
Felé fordítottam a fejem , villantottam egy mosolyt és fel álltam a kedvenc fotelemből .
-Indulhatunk ! Csak el gondolkoztam. Már indultam volna mire meg fogja a csuklom és maga felé fordít .
-Egy szál pulcsiba nem fogsz le menni , tessék szép felöltözni. Közli velem .
Észre se vetem hogy csak pulcsiba vagyok , lehet azért mert a kandalló előtt ültem .
-De Draco az előbb mondtad hogy el fogunk késni .
-Már pedig te innen nem mész sehova , maximum a szobádba ! Köti az ebet a karóhoz .
Csak a szememet forgattam meg .
Fel siettem a dzsekimért .♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Már lent sétálunk
Egész furcsa , Draco barátaival vagyok . Theodoreal és Balisevel beszélgetek . A másik három fiú ,Parkinsont rajongja körbe .
Ahhoz képest elég jól kijövök a két barna hajú val , de nem akarok ittt maradni . Rosszul esik hogy Draco nem is foglalkozik velem , és van egy olyan érzésem hogy a két fiút is ő utasította hogy beszéljenek velem .
-Figyeljetek , én most le lépek . Álltam meg hirtelen az út középén .
-Oké, menny csak nyugodtan ,de akkor szólunk kell Draconak . Egyezik bele Theo.
-Nem , nem , ne szóljatok neki . Majd észre veszi hogy nem vagyok itt . Hangom bosszús . Ezt ők is észre vették , ezért nem próbáltak meg állítani .
Dühösen csörtetem végig a falun , nem is néztem szét , pedig biztos nagyon szép lehet .
Már a szelem szálás körül voltam ,úgy döntöttem ez màr kelő távolság .
Le kucorodtam az egyik fa tövébe és elő vettem a fénykép albumomat .
Lehet hogy furcsa de talán ez kelően meg nyugtat . Amúgy is a táskám el van varázsolva , tér tágitó bűbáj van rajta ,ezért sok minden el fér benne .Ki nyitottam , hihetetlen máris mennyi emlék van a lapjain . Persz szerint anya is csinált régen egy ilyen albumot . Kiváncsi lennék azokra a képekre . Hogy milyenek voltak gyerekért , milyen kalandjaik voltak . Sajnos ez már nincs meg , és ők már nem mesélhetik el .
♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
El mentem vettem egy kis elemorzsiát , ami két piskóta tekercsből és egy üveg vajsörből ált . Miután meg vettem mindent vissza indultam a kis búvó helyemre , egyébként ha valaki keresne simán meg találna .
Na mindegy , már majdnem ott voltam mikor meg látam hogy valami feketeség van a fa előtt .
Fogalmam sincs mi lehet az , azt láttam hogy bitang nagy . Elővettem a pálcám . Néha megy a nonverbális varázslás , de nem akarok kockáztatni .
Már egészén közel voltam . Így közelebbről felismertem hogy a rejtélyes feketeség csak egy kutya . Ami azt illeti jó nagy kutya . A pálcámat el rakva közelitettem. Rám nem jelentenek veszélyt az állatok . Érzik rajtam a sárkány erejét ,ezért ösztönösen hátrálnak meg . Kiváncsi vagyok hogy majd ha felébresztem a sárkányomat az emberek is érezni fogják e .
A kutya előtt meg állok ,a kutya is fel tàpászkodik . Fére billenti a fejét , úgy néz mintha ismerne . Ami a legfurcsább hogy nem hátrál meg . Más féle aurát érzek körülötte .
-Ki vagy te ? És mit keresel itt ? Meg próbálok szigorú hangon beszélni .
De a kutya továbbra is csak néz , a szemében fájdalom . Nem olyan mint a többi kutya .
-Te nem vagy átlagos igaz ? Én sem , nyugodtan fed fel a titkodat. A kutya rázza a fejét .
-Rendeben , tudod mit először én aztán te . Oké ?
-A sárkányok lángja ég bennem . Na most te jössz .Biztatom .
Hátrál lépdel pár lépést .
-Kérlek , olyan jó lenne ha ismernék még egy fura embert ! Igazat mondtam , mostanában még a fiúk is más hogy néznek rám .
De a kutya csak néz rám .
-A titkod nálam biztonságban van nálam . Biztosítom.
Meg rázza a fejét . Sóhajtok egyet . Már éppen menni készültem . Hátat fordítottam .
-Ne menny ! Ragadta meg valaki a vállam .Vissza néztem . A kutya egykori helyén egy férfi ált . Szakadt és rongyos ruhája volt , szakálla és haja gubancos , és való színű hogy kevesebbet nyom mint én .
De valahonnan ismerős volt . Mélyen belenéztem a szemébe , fájdalmat tükrözött .
-Tudtam hogy nem jó ötlet át változni . Ráza a fejét .
Aztán belém hasított .
-Te vagy Sirius Balck ? Szegezem neki a kérdést .
-Igen, én vagyok . De figyelj Lucy én nem akarok neked ártani , kérlek ne mond el senkinek hogy láttál . Rimánkodót .
-Én nem akartam semmit el mondani senkinek . Rántom meg a vállam.
-Nem is félsz tőlem ? Hiszen annyi rossz dolgokot tettem ? Most mintha remény ült volna ki az arcára .
-Szerintem nem te voltál . Ezzel le is ülök a földre . Rá nézek újból , le volt meredve mint ha meg fagyot volna . Meg ráztam a fejem , meg paskoltam a földet maga mellettem .
Vette az adást és le ült mellém . Felé nyújtottam az egyik piskóta tekercset . Hiszen szegény nagyon sovány volt .
-Nem fogadhatom el . Rázza a fejét .
-De hogy nem . Néz magadra , úgy nézel ki mint egy két lábon húla .
-Köszönöm szépen . Forgatja a szemét , miközben el vesszei a kezéből a piskótát.♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Màr ülünk itt egy jó ideje . Sirius jó társaság , mesélt nekem egy csomót apáékról .
-Na most te jössz. Mesélj miket éltetek át Harryvel . Utasít mosolyogva .
-Hát együt nagyon semmit . Húzom el szomorúan a szám .
-Miért ? Tán nincs elég kaland a Roxfortban ? Nevet .
-Nem , csak én mardekáros vagyok ő meg griffendéles .
Miután ki mondtam a szavakat a levegő meg fagyot . Pár percig Sirius csak bámult rám . Majd nagy nehezen meg szolaszalt .
-Ideje menned kicsi Lily . Ha van kedved jövő héten találkozhatunk még . Ezt követően, gyorsan fel ált és el át változott és el is szaladt .
Én csak csendben néztem utána .
YOU ARE READING
A mardekáros Potter
FanfictionTörténet egy lányról aki túl élte. Most jötem rá hogy a helyes írásom pocsék szoval bocs 😂😂😂😂😇😇