Találkozás Mr. Malfoyal

69 5 0
                                    

Sosem szerettem hoppállni ,nem hánytam de a hasam mindig görcsben volt .
Mikor kinyitottam a szemem egyből elfelejtettem a porglémámatt . Tudtam hogy a Malfoy kúria hatalmas hiszen aranyvérű varázslókrol van szó de amit láttam az valami csoda szép volt .
A ház mit ház ez egy palota
Gyönyörű volt a fehér és szürke falaival, előtte gyönyörű kert és szökőkút és rengeteg virág még a tél ellenére is .
Csodálkozásában hangos sziszegés zavart meg .
-Mrs.Malfoy kivehetem Lokit ? Nézte fel a szőke nőre .
-Jaj persze drágam de már mondtam hogy csak simán Narcissa . Dorgál meg finoman .
-Redbenb . Mosolyogok rá .
Lehajoltam és ki nyitottam a táskám
éppen hogy elhajoltma Loki kicsuszamt .
-na végre sssss! Sziszent egyet és körbe nézet .
-ugyan már nem volt az olyan rossz. Csováltam a fejem .
Miközben hű kígyómal beszélgetem észre vettem hogy Narcissa arca mégrádul .
-haladjunk már ide fagyok . Panaszkodik beszélgető partnerem .
-Indulhatunk , tudja Loki és én hideg vérüket vagyunk ? Vacorgok kellemetlenül.
-Jaj drágam persze megyünk máris . Miért nem szóltál hamarabb ? Dorgàl  rám kedvesen. Miközben elindult a jàrdàn ami az ajtóhoz vezettet .
-Nem akartam kellemetlen lenni. Szabadkoztam és indultam utàna Dracoval együtt.
-Nem haragudj a kerdésert de te hogy hogy hidegvérű vagy ? Néz vissza rám furcsán.
-Anya ezt majd bent megbeszéljuk , haladjunk Lulu már így is sokta volt hidegben . Szólal meg Draco elsőnek a pàlya udvar óta .
-Jaj Draco nem lesz semi bajom csak én picit jobban fázom mit mások. Forgatom meg a szemem .
-De hogy nem a vörös is megmondta hogy baj lesz ha túl sokàig vagy kint . Emeli fel a hangját és mellém sietett.
-Darco Malfoy! Én nem Parkinson vagyok velem ne emeld fel a hangod! Nézek rá csunàny és való színű zöld szemell , ez még nem  meséltem de ha elkap az indulat a szemem egyből zöldre vàlt . De nem úgy mit a bal szemem ami amúgy is az hanem mindkettő és szinte vilàgitanak .
- Jól vam csak nyugalom nem kell fel kapni a vízet . Simogatja meg a vállam .

Mikro beléptünk , szintién csodálkozásba kezdtem . A látvány bet is elképesztő volt , a gyönyörű csillár , az ezüst mintás zöld tapéta , a fenyűzes csodálatos volt.
-Láttom már is megérkeztetek .  Csendül fel egy mély hang , bal oldalrol jött . Egyből oda kaptam a fejem, hatalmas két szárnyas ajtó választotta el ettől a helységtöl a minden bizonnyal a szalont , ahol szintén a zöld uralkodót de valamivel kevesebben hattot .Pár kanapé és fotel kapot helyet dohányzó asztalal és egy zongora mellett . Az ajtóban meg minden bizonnyal Mr. Lucius Malfoy volt Draco édesapja.
-Szervus apám . Lépet Draco elő .
-Fiam . Bólintott
-Láttom Miss. Pottert is magaddal hoztad . Mosolyog rám . De ez nem az a kedves mosoly volt amit Narcissátol kaptam , ez olyan volt mintha egy ragadozó  nézet volna rám . Nem tetszett ez nekem, fogalmam sincs hogy a bennem lévő sárkány vagy csak a mardekáros arroganciám miatt de minden esetre nem tetszett ez az érzés .
-Csak Lucy ha kérhettem Mr. Malfoy.  Lépek én is a férfi elé , csak úgy mit Draco .
-Akkor hát Lucy üdvözlöm ,nagyon örülök hogy nálunk tölti a karácsont és a bálon is részt vesz . Nagyon sokan kiváncsiak a másik túlölere . Nyomja meg a másik szót beszédében .
- Úgyan  már Mr. Malfoy mindketten tudjuk hogy a bátyámra kiváncsiak . Egyébként én is nagyon örulok hogy itt lehetek , félvérként ez megtiszteletés számomra  úram . Bicenten egyet irányába .
Körbe nézve láttom hogy a család máskk két tagja tátott szájjal néz rám . Narcissánn nem lepődtem meg neki még nem volt szerencséje az én igazán őszinte modoromhoz, na de Draco ő már igazán megszokhata volán.
Na de Mr. Malfoy csak egy vigyort engedett meg magának és sarkon fordulva távozott.

-Lulu . Kérlek légy óvatosabb az apámal .
Ragadja meg a válaimat Draco
-Ugyan már nem tud nekem ártani . Mosolyogtam rá nyugtatás képen .
-Drágam a fiamnak igaza van . Süti le a szemét a ház úrnője .
-Mindketten nyugodjatok meg ! Draco te pontosan tudod hogy az apád nem érhet hozzám egy ujjal se . Egy Loki még azelőtt megharpja mielőtt pálcát rántana , kettő nem vagyok egy átlagos boszorka. Kacsintok rá .
Ő csak a fejét ráza .
-Jaj Lulu miért nem tudsz csendben maradni és rám hallgatni ? Csüked el .
Nem tudom miért félt enyira az apájtol de már engem is agaszt.
-Egy sárkány vagyok a legveszedelmesebb bestia a világon, meg szép hogy nem engedelmeskedem . Magyarázaom neki a heylzettet .
Bár tudtam hogy Narcissa felkapja majd a fejét erre , de most nem érdekelt hogy egyél több vagy kevesebb ember tudja .
- Lucy ! Tudod hogy erről nem tudhat más ! Ad hangot Draco az előbbi gondolataimat .
-Gyerekek én most megyek ezt beszéljétek meg . Draco kérlek kisérd fel a szobájába Lucyt, ó és nálam biztonságban van a titkod legyen az akármi . Kuncog a nő és ő is elsétál .

Én csak Dracora nétek amolyan akarsz még vitázni fejel . De a szőkeség csak megráza a fejét és int hogy kövesem . Csak győzelem ittasan követtem, viszont tudtam hogy még felfogja hozzni . Csak tudnám hogy mért kénne féljek Mr.Malfoytol , azt tudtam hogy halálfaló volt de keresztapa is az volt . Lehet neki is volt valami indoka rá.

A mardekáros PotterWhere stories live. Discover now