Őszintén jól eset hogy ennyien ott voltak a szobámban . Én már nem aludtam vissza , gondolkoztam .A nő azt mondta hogy a neve Amelia Potter tehát a rokonom , meg azon is gondolkoztam hogy még is hogyan kerültem a baba kori emlékeimbe.
Amelia azt mondta hogy különleges vagyok és a dementorok nak is köze van hozzá. Tehát az eredmény az hogy még a furcsák között is furcsa vagyok . Gondolataimat Draco zavarta meg azzal hogy felébredt és le támadt .
-Jól vagy ? Nem fáj se mind ? Vizsgált szemeivel miközben a kezeibe vette az arcomat .
-Nem nincs semi baj .Nyugtatam
-Hanem lene semi baj nem estél volna össze . Dőlt hátra a székében karba tett kézzel , közben a val tipikus "engem nem versz át " nézéssel .
-Nincs semi baj tényleg . Inkább fel kéne költeni a többieket . Keltem ki az ágyából . Nem akartam elmondani senkinek , lehet álmodtam az egészet. Majd ha több dolgot tudok meg akkor elmondom nekiki .
-Rendben egyenlőre annyiban hagyom . Sóhajt és ő is feláll.
-Az enyémek a fiúk , tiéd Perszelusz .
-Nekem oké. Rántok vállat .
Oda sétáltam a sarokba , és le hajoltam a fotelben alvó kereszt apám hoz .
-Hahó Persz kelj fel . Mondom kedvesen .
Egyből felkelt . A tekintete zavaros és ilyet volt.
-Mi történt ,minden rendben ? Von kérdőre .
-Igen nincs semi baj . Mosolygok rá.
Ő erre fel pattan és meg ölel .
Jól eset az ölelése , biztonságban éreztem magam .
Vajon apa ölelése is ilyen lett volna ,
valószínűleg .Nekem Persz lett az apukám bár hogy is nézük, csak azt sajnálom hogy Harrynek nincs ilyen személy az életében , tulajdonképpen én sem vagyok már az életében .
Az ölelés után Persz el viharzot , meg szoktam már hogy a kereszt apának mindig nagy fontos dolgai vannk ezért nem marad sokáig velem .♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Másnap reggel frissen és üdén kelletem .Ki másztam az ágyból és készülődni kezdtem .
Csak a szokásos , fésülködés , fog mosás és öltözés. Hál istenek itt nem kell órákat töltenem a ruháim kiválasztásával , mert van egyen ruhám.
-Nagyon jó kedved van Lussszi . Szíszent fel Loki . Ő királyi felsége a párnán henyél és lustálkododik .
-Pontosan , ez volt a lehető legszebb álmom . Helyeseltem. Igaz fogalmam sincs hogy még is hogy lehetséges a múltba látás , de örülök neki hogy láttam a szüleimet .
-Miért mit álmodták ? Von kérdőre .
-Neked elmondom. Tegnap miután össze estem egy nappaliban ébredtem . De nem ez volt a legérdekesebb , a szüleim napaliában . Meséltem neki . Közben az órámra nézve meg állapítottam hogy elkéne indulni .
-Gyere Loki a többit el mondom útközben . Úgyse érti senki . Rántom meg a vállam .♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Kint sétálunk Hagrid háza felé , ugyanis ő az új legendás állatok gondozása tanár . Szerintem marad hatot volna vadőr . De sajnos nem az én döntésem a tanári kar összetétele .
-Szerinted lesz valami izgalmas ? Böki meg az oldalamat Draco .
-Nem tudom remélem senki nem hal meg . Mondom drámaian .
Erre mindenki elkezdett röhögni .
Ezután sétálni kezdtünk , Blaise és én hátul maradtunk , míg Draco Parkinsonékal ment elől . Rosszul eset , ez tény és való de nem várhatóm el hogy csak velem foglalkozjon
-Te tudod hogy kell ki nyitni a könyvet ? Nézrám Blaise
-Nem fogalmam sincs . Ráztam a fejem .
A hogy körbe néztem rá jöttem hogy senki nem tudja hogy kell .
Gondolkozunk , ez a könyv egy szörny . Hogy szelídítünk szörnyet ?
-Lucy , nézd a tesód megint veszekszik Dracoval. Szakít félbe a mellettem álló .
-Tessék? Megint ? És most min? Sóhajt ok .
-Fogalmam sincs . Innen nem hallom . Ránt válát.
Fujtatva vágok àt a gyerek tömegen .
A két delikvens pedig a kör közepén állt egymással szembe .
-Na mi lesz meg is ütitek egy mást ? Kiabálok oda gúnyosan
Erre mindketten felém fordították a fejüket .
-Sejtetem hogy már megint csak a cica harc megy . Sóhajtok.
-Szóval a helyet hogy itt lopják ok a napot , meg is engethetnéntek Hagridnak hogy meg tarcsa az első óráját . Szídtam le őket .
-Ne avatkozz bele nem a te dolgod ! Kiált rám Harry .
De én amolyan "ugye eszt te se gondoltad komolyan " nézéssel dijaztam.
Mind a kettő vissza korcincált a saját csapatához . Csupán egy különbség volt , Draco fejét ingatva és mosolyogva nézet rám míg Harry dühösen és sajnálkozva .
Körbe néztem , a kör már szerte foszlott csak Hagrid tekintetét vetem észre . Szeméből árat az idegesség.
Úgy gondoltam rá segítek
-Tanár úr ! Milyen álltatokal fogunk ma foglalkozni ? Nézek az óriásra.
-Igen ,igen állatok . Már is hozom őket . Sietet el .
Nem sokal később hangos dübörgéset hallottunk .
ESTÁS LEYENDO
A mardekáros Potter
FanficTörténet egy lányról aki túl élte. Most jötem rá hogy a helyes írásom pocsék szoval bocs 😂😂😂😂😇😇