A mecs napja

84 3 0
                                    

Elérkezet a várva várt nap . Nekünk és a Griffendélnek kéne játszani  , de a csodálatos színdarabunk miatt a Hugrabug fog helyettünk kiállni . Na már most emiatt éreznem kéne egy csepp bűntudatot de nem fogok , mardekáros vagyok Merlin szerelmére az a dolgom hogy ravaszan játszak ki mindenkit .

♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️

Reggel ahogy lementem a klubhelységbe szokás szerint nagy nyüzsgés fogadott. Darcot kerestem , tudom hogy mostanában nem vagyunk annyira jobban de nem sokára elmegyek és szeretnék vele kibékülni , ehhez pedig a legjobb alkalom egy quidditch meccs .
Elindultam keresésére . Nem meglepő módon Parkinson társaságában az egyik fekete kanapén találtam meg . Hogy én menyire utálom azt a libát .
-Draco beszélhetünk ?Szólítottam meg .
-Nem látod hogy nem ér rá ! Rivallt rám az a kis inkább lese írom .
-Parkinson nem mondták még neked hogy ne szólj bele mások beszélgetésébe . Szólok be neki miközben Draco szemébe nézek .
-Te nekem ne mond meg hogy mit tegyek ! Emeli fel a hangját .
Szegény nagyon nem tudja uralni az érzelmeit .
-Panys , hagyd mindjárt jövök . Áll fel a szőkeség és indul ki .
- De Draky ! Nyüszít Parkinson
De ő nem mondott semmit csak hátra nézet rám amolyan "gyere már"   tekintettel , én pedig mosolyogva indultam utána .
-Hol akarsz beszélni ? Teszi fel a kérdést miután mellé érek .
-Gyere fel a szobámba amúgy is fent hagyottam a levelem . 

♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️

-Na mit volt olyan sürgős ? Vágódik le az ágyamra Draco .
-Rég beszéltünk . Rántom meg a vállam , miközben leülök az asztalom elé .
-Nem úgy volt hogy nem beszélsz velem ? Húzza fel a szemöldökét .
-Nem mert mindig jobb társaságod volt mint én . Tettem karba a kezem .
-Ez marhaság ! Húzta fel az orràt .
-Nem ,nem az ha egy bizonyos társaságban vagy akkor engem észre se veszel . Fakadok ki .
-Ez nem igaz ! Tiltakozik
-De hogy nem , múltkor is mikor lent voltunk a faluba észre se veted hogy elmentem .
-Nem várhatod hogy mindenhol csak rád figyeljék . Forgatja meg a szemeit .
-Ezt nem is várom el ! Csupán ha már elhívsz valahová akkor szólj hozzám . Válaszolok neki nyugodtan , porbálok nyugodt maradni .
-Te féltékeny vagy Pansyre ? Kérdi gúnyosan mosolyogva.
-Ugyan már ezt te se gondoltad komolyan , még is mi a Merlin papucsáért lennék féltékeny Parkinsonra ? Háborodok fel , miközben keresem a Charlie nak írt levelet .
-Hát azért kedves Lulu mert vele többet foglalkozok .
Hu de beverném azt a szőke vigyorgó fejét .
-Jólvan Malfoy ennyire azért ne bízd el magad . Csóválom meg a fejemet .
Eközben megtalálom a levelet .
-Az meg kinek lesz ? Ál hirtelen mögém és veszi ki a kezemből a levelet .
—Na ad vissza , amúgy meg mit érdekel az téged ?! Háborodok fel , miközben próbálom ki kapni a kezéből . De sajnos nem vagyok elég magas vagy lehet ő túl magas a korunk hoz képest ?
-Kedves Charlie ! Remélem hogy jobban vagy . Ó de nyálas vagy . Gúnyolódik rajtam .
-Elég lesz Draco , kérem vissza a levelet ! Dobbantok egyet mérgesen .
-Jólvan, jólvan tessék . A bocsánat kéréseket pedig elfogadom . Nyújtja át a levelem .
-Hé ki mondta hogy bocsánatot kérek ? Háborodok fel miközben a pergament vizsgálom nem e eset valmi baja .
-Te pont most , na én megyek foglalók helyet . És avval a lendülettel ki is ment a szobából.
Én meg tátogva álltam és néztem hűlt helyét . Néha annyira tudom utálni , de még is nélküle nem tudnám elképzelni az életem

♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️

Miután feladtam a levelet , vissza mentem a szobámba leckét írni .
Tudom ,tudom lehet hogy unalmas de oda kint esik és amúgy se szeretem a quidditchet annyira . Nem szeretem nézni az hogy értelmes emberek egy seprűn ülve kergetnek labdákat . Ráadásul nagyon veszélyes is . 
Vissza érve a szobámba neki kezdtem a háziknak , elsőnek a SKV-t vettem elő .
Lupin Professzor sose ad túl sok házait mindig maximum 10cm-es pergament vár el .
Mondjuk én már az első órán tudtam hogy laza és jó fej tanár lesz .

VISSZA EMLÉKEZÉS

Ma van az első SKV óránk , kiváncsi vagyok Lupinra .  Kirs  szerint remek tanár. Az álmomban is láttam ő is apa egyik barátja volt .

♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️

Bementünk a terembe ami nem a szokásos módon volt berendezve . Ugyanis a padok és a székek szét voltak tolva , középen egy szekrény előtte pedig a Professzor vár minket .
Kiderült hogy egy mumust kell elüldőznünk . A varázs ige nagyon egyszerű Commikulus, a titka pedig annyi hogy vallami vicesre kell gondolnuk. Ezek össze is jöttek ,volt itt minden görkorcsolyás pókon nagyi ruhás keresztapun át . Igen Neville Longbottom  keresztapátol félt .

VÉGE

Mindegy is a vége az lett hogy Lupin
A mumus elé ugrott ès ő intézte el.

♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️

Már végeztem a tanulással és éppen a kedvenc fotelemben olvastam a klub helységben mikor a többi diák társam be csődült . Egyből mellèm csapódottak Kirsiek ,meg Draco nagy meglepetésemre .
-Hallod kislány ! Kiált Kirs a fülembe mert pont a mellettem lévő kanapéra vetődött le .
-Igen hallom mert itt vagy mellettem .
Csapom össze a könyvemet mert az biztos hogy nem fogok többet olvasni , kár pedig érdekel a szent huszonnyolc története .
-Na kébzeld, az a hülye Potter leeset a seprűrol mert a dementorok bejöttek a pályára ő meg elájult és leeset . Meséli nagy átéléssel.
-Tisztázzuk én is Potter vagyok . Kezdem bele a mondandómba de Darco közbe szólt .
-Lehetsz Malfoy is . Kacsintott rám huncutul a szőke .
-Neked kuss van hó fejű ! Pattan fel a majdnem tesóm . Mióta haragomban elmondtam hogy Loki így hívja ő is ezt használja .
-Ugyan màr hagyd a fiatalokat . Nevet Adrian .
-De ilyet nem mondhat ! Akad ki
-Azt hittem ezt mát megbeszéltük ? Ül vissza a helyére Kirs
- Nem beszéltünk meg semmit csak te beszéltél Parker . Közölt te Draco
-Először is én most megyek a gyengélkedőre Harry-hez aztán ezt mi beszéljük meg .
Álltam fel a fotelembol és néztem gyilkos szemmel Kis re . Ezután ki vágattam a klub helyiségből és
Harry-het vettem az irányt . Akármennyire is utál engem ő a test vérem .

A mardekáros PotterWhere stories live. Discover now