Az új Skv tanár

174 4 1
                                    

Miután fel ébredtem a fiúk nem akartak békén hagyni ,de komolyan Adrian le is emelet a vonatról mondván nehogy ki törjem a bokám . Azt tán Draco nem akart el engedni , vagy a kezemet vagy a vállamat fogta esetleg a fejemre rakta a kezét .
Jól eset hogy törődnek velem de ez már sok .
Egyébként a dementorok, mint utóbb kiderült így hívják azokat a csukjás lényenyeket, Sirius Blacket keresték . Hogy miért jön-e fel egy iskolába tartó vonatra egy tömeg gyilkos az nem tudom .
Mondjuk szerintem nem ő volt , nem ő ölte meg a muglikat és nem ő árulta el a családomat se. Hogy ezt miből gondolom fogalmam sincs csak érzem ,egy belső hang súgja .
De a belső hang az is mondja hogy egyek mert a gyomrom emészti magát .
De sajnos még csak a hintokon ülünk .

♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️

Végre vége a beosztásának , amikor engem osztottak be az sokal rövidebb volt .
- Mi van már ? Nagyon éhes vagyok  ! Szenvedtem látványosan az asztalnál .
-Mi van Potter otthon nem adnak enni ? Kérdi gúnyosan Parkinson
-Nem csak én nem vagyok anorexiás . ( Nem akarok egy anorexiás ember se meg sérteni ) Szóltam neki vissza . Erre ő el pirult és többet nem is szólalt meg .  Köz tudot hogy Parkinson miden este hányatja magát , de ezt nem leki okok miat nem , csak ő így dolgoza le a szerinte fölös kilókat .
-Szépvolt . Dicsér meg Kirs .
Ám  a helyet hogy végre ennék ,drága igazgató urunk úgy döntőt hogy mond még egy hosszú beszédel , hogy miről ? Hát Sirius Blackröl meg a Demetorokrol . Nagyon érdekes volt , elmondta hogy a Dementorok veszélyesek és maradjunk tőlük távol .  Majd ismertette a szabályokat és bemutta az új professzorokat .  Igen több esz szám , mert hogy Hagrid a mi becses vadőrünk ezen túl tanítani is fog ,hogy ebből mi fog ki sülni arra kiváncsi vagyok . Bár lehet félnem kéne , én is járni fogok az ő órájára .
A másik prof , egy magas barna hajú borostás férfi volt , arcát egy heg mecete keresztül . A neve Remus Lupin .
Kereszt apu mellet ül , aminek az említett nem örül .










Ééééés végre kaja .
Ettem egy jó nagy adag , rizst és csirkét . Aztán be nyomtam még egy kis marha ragut , végül desszertnek négy szelet csoki tortát .
A többiek csak nézték rám és csodálkoztak .
-Hogy birtál ennyit enni ?? Kérdi Balise
-Ez semi nyáron  annyit evet hogy én hánytam magam össze . Meséli nevetve Draco .
Erre a fiúk csak meglepődőt arcot vágtak .
-Várjál má ti együt nyaraltatok ? Ébred fel elsőnek a sokból Kirs .
-Igen . Bologatok
-Idén előbb mentem kereszt apához is .
-Malfoy ha vissza megyünk a klubba akkor beszélgetünk egy keveset négy szem köz . Közli hidegen a fogadot tesóm .
-Egyébként ti mit szóltok az új tanár hoz ? Nyamogja Marcus a kérdést
-Szerintem egy jól tartott csöves . Vágja rá Draco lenéző én
-Az biztos , a ruhái szerintem idősebbek mint ő ,tuti levan égve , Röhög Adrian.
-Elég legyen ! Hagyátok békén ! Nem mindenki született arany kanállal a segében. Amúgy is nem mindegy hogy nézik , lehet hogy zseniális tanár erre ti lenézitek . Én se nézek ki jobban sulin kívül . Szidom le őket mérgesen .
- Ne harag úgy . Kér bocsánatot Adrian és Draco .
-Nem érdekel . Nem beszélek nagy képű görények . Válaszolok jegesen és ott hagyom őket .

E/3 szem szög
A vörös hajú lány megsértödve és haragosan rohan végig a folyosókon mit sem sejtve hogy ki oktatását más is hallotta .
Lucy szavait Lupin is végig hallgata  .  A férfi meglepődött hogy a Potter lány a zöldek aszalánál láta . De mikor a lány öt védve szembe szállt barátaival bizonyította hogy ő Lilly és James Potter lánya . Meg hatodva gondolt vissza hányszor védték meg  őt hasonlóan a Potter szülők. És remélte hogy Lucy és Harry kapcsolat jobb mint egyik kedves ismerősének és mardekáros öcsének

A mardekáros PotterWhere stories live. Discover now