Reggel megint jól keletem . Most mondanám hogy madarak csicseregtek meg be sütöt a nap , de mivel egy tó alatt van a szobám ez nem lehetséges .
Hasonlóan mit tegnap ma is elkészültem és meg osztottam Lokival a tervet . Fogalmam sincs de úgy éreztem meg érdemlik . Amikor elsőben a vonaton Kirs le írta a házakat azt hitem túloz de nem ,teljesen igaza volt. A griffendélesek tényleg az iskola ön jelölt szuper hősei élükön a bátyámmal.
Apropó Harry , még mindig haragszik . Nem tudom az okát de szerintem őse .♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Már lent trécseltem a klub helységben , mikor be lépet az ajtón kereszt apa . Nem lepődünk meg , sokszor jön le hozánk .
De most egyenesen felém indult.
-Lucy , jöjjön velem az igazgató úr beszélni kíván őnel . Társaságban ugyanúgy tehet mint a többieket .
-Velem ? Valami baj van ? Kérdezek rá,miközben félálok és a vállamra akasztom a táskám .
-Nem nincs baj . Rázta meg a fejét .Ki léptünk a köfalon.
-Mi ért van ilyen jó kedv ? Kérdez most ő .
-Miről beszélsz ,nem lehetünk vidámak ? Kérdezek vissza ,mosollyal a számaon.
-Valamit terveztek . Jelentette ki .
-Igen ,de ez egyenlőre titok .
Egyébként sokáig fog tartani a beszélgetès .?
-Ez rajtad múlik . Mondja sötèten.♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Fel sétáltunk a kő lépcsőn , és be kopogtam az ajtón . Mire az kinyílt magától .
Az igazgató az asztala mögött ült és teát kortyolgatott .
Körbe néztem, semi sem változott két évalat. Bár az is lehet hogy azóta nem változott semi mióta Persz el ballagott .
-Üljenek csak le . Mosolygott ránk az öreg .
Szót fogadva helyt foglalunk az asztal előtti székeken .
-Mond csak Lucy, ha jól tudom nem rég el ájultál , igaz ez ? Nézet rám a szemüvege mögül .
-Igen ,így volt. De mint Piton Professzornak is el mondtam , nem történt semi baj . Döltem hátra a székben .
-Nem is álmodtál semi különöset ? Kérdez újból .
Meg döbbenten , tudta .
-Nyugodtan el mondhatod . Teszi a vállamra a kezét kereszt apu .
. Vajon ha elmondom nem fognak hülyének nézni . Féltem ,nem akartam hogy itt is különc legyek , hogy meg ijednének tőlem ,hogy megint egyedül legyek . Most még Harry sincs itt velem .
De döntöttem , muszály lesz el mondanom . Talán ők tudják a választ ,arra hogy mi vagyok .
-Rendben , Sohajtotam.
-Igen álmodtam , az egyik emlékemet néztem végig külső szemlélőként. Folytattam.
-Melyik emlékedet? Fagat tovább az az öreg .
-Régit , még baba voltam . Adtam választ.
-Kik szerepeltek az álmodba ? Teszi fel ezutal Persz a kérdést .
-Te , anya és apa, Lupin professzor , Harry és Sirius Black . Soroltam .
Persz meg feszült az utolsó név halatán .
-De ha megengedi drága igazgató úr hagy kérdezek ezutal én . Kértem engedélyét .
-Tessék csak kedvesem . Mosolyogog rám .
-Mi vagyok én ? Mert biztos hogy nem egy átlagos boszorkány .
-Igazad van , nem vagy átlagos . A te szívedben a sárkányok tüze ég . Ad választ a kérdésemre az igazgató
-Hogy mi ? Milyen tűz , és hol ég ? Össze voltam zavarodva , nem étterem hogy mi a helyzet .
A torkom össze szorult , nem kaptam levegőt . Pánik roham , ez az.
A szék karfájába kapaszkodtam. Nem érzékeltem semit, a fejem hasogatott és fekete foltokat láttam . Hasonló volt ahoz amit múltkor éreztem csak ez sokkal rosszabb volt .Ki nem találjátok mi történt, elájultam .
Szemszög váltás
Perszelusz PitonLucy hirtelen fuldokolni kezdet , fel álltam és el térdeltem .
-Lucy ? Itt vagy ? Lucy! Szólóngatam
De semmit nem érzékelt . Albusra néztem hátha tud valamit tenni .
-Hagyd csak ! Ez természetes , minél több látomása van annál könyebb lesz . Nyugtatót .
Még is hogy lehet ilyen nyugtt?
-És addig mint csinájak ? Nézem végig a hogy fuldoklik ? Háborodtam fel .
-Nem tudsz ezen segíten . De màr elájult nem sokára fel ébred .
-Az mikor lesz ? Akadtam ki
-Nem tudom , elvileg ott tejesen más hogy telik az idő . E-vel felállt , intet egyet a pálcájával és Lucy hirtelen egy heveröre került .♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Lassan negyed órája alszik . Itt kell hagyam muszály meg tartani az óráimat .
-Nekem mennem kell . Azonal jeleze ha fel ébred . Néztem az igazgató felé . Ő bólintott egyet és tovább olvasót .
Meg pusziltam a homlokát és ki léptem az ajtón .Az első órán a harmad évesekel lesz . Ráadásul a mardekárosokal és a griffendélesekel . Az összes évfolyam közöt nagy a feszültség , de e közöt különösen nagy . Valószínűleg a Potter ikrek is közre játszanak ebben .
Már éppen a terem előtt voltam , mikor Draco camogot elém .
-A másod éves lányok azt mondták hogy Lulu veled ment el reggel , de én nem láttam se a nagy teremben se a most a folyosón . Állít szembe a tényekkel az ifjú Malfoy . Ahoz képest hogy csak 13 éves rettentően hasonlít az apjára . Ő is ugyan ilyen , arrogáns és határozott.
-Igen velem ment el , az igazgatonál van majd nap közben csatlakozik . Egyébként , a kar sérülésednek menyire van köze az egész ház jó kedvéhez ? Már nagyon fúrta az oldalam .
-Nos nagyjából ugyan annyi köze van mint Lulu csodás elmélyének . Ködösit és vissza is megy a csoport hoz . Ha Lucy kicsit is hasonló tervet eszelt ki mint anno az apjaék akkor kezdhetek aggódni .
Remélem nem sérül meg senki .
-Mindenki befelé! Nyitom ki az ajtót . A kölykök be mentek , és kezdődhet az óra .
YOU ARE READING
A mardekáros Potter
FanfictionTörténet egy lányról aki túl élte. Most jötem rá hogy a helyes írásom pocsék szoval bocs 😂😂😂😂😇😇