Vörös kód

31 1 0
                                    

E/3 szemszög

Az nap este a házúrnője egyedül fogyasztotta el a vacsoráját . Férje nem volt otthon, gyermeke pedig oda fönt aludt egy vörös loboncos lány karjaiban .

Lucy szemszögé

Reggel csak úgy kipantatak a szemeim , de valami nem volt rendjén . Szokásom összegömbölyödve aludni ezért reggelre elzsibad valamim . De most nem így volt, sőt zsibadás helyett kellemes meleg áradt a háttamra .
Aztán az orromba kúszott a kölni és a zöld alma savanyú illata. Egyetlen ember van aki annyi zöld almát eszik hogy érezni lehet rajta az pedig Draco Malfoy.
Már csak az a kérdés hogy még is mi a jó büdös Merlin papucsáért aludtunk együtt.
Arra a meghatározásra jutottam hogy meg fordulok , ez picit nehéz volt ugyanis a szökeség karjai a derekam köre voltak fonva .

A derekamhoz nyulva finoman szét szedtem a kezét és óvatosan és lassan megfordultam .

Draco pedig lehunyt szemmel és békésen szuszogot. Hallottam ahogy vesszi a levegőt és egyenletesen dobog a szíve . Nem gondoltam volna hogy ennyire jó és éles a hallásom , Amelia szólt hogy az erzékeim már már természet felettiek lesznek de hogy ennyire.

-Kibamultad magad Lulu? Pattan ki hirtelen a szeme .
Na ez engem úgy megilyesztett hogy leperdültem az ágyról .
A testem találkozott a hideg fa padlóval ami kicsit sem volt kellemes.

-Mi a francért kellet ez ? Sípitottam a földön szét terülve .

- Mestere vagyok az alvás tettésében . Kíváncsi voltam hogy te mikor veszed észre plusz imádom szívni a véred . Ad egyszerű választ miközben nevet az ágyban . Néha úgy utálom, de tényleg.

-Ha ezt mégegyszer megteszed nem lesz vérem amit szívhatnál . Most pedig nevetés helyett légy oly úri ember hogy felsegitesz a földről. Utasítottam , és a fellenditem a kezem hogy nyomatékositsam a mondandóm.

Ő pedig nevetve ugyan de lemászott az ágyról elkapta a kezem és felhúzott.

- Köszönöm hó fej . Kacsintok rá és a börondömhöz lépek ugyan is közben eszembe jutott hogy én ugyan abban a cica nadrágban és pulcsiban aludtam zuhanyzás nélkül.

- Ne hívj így ! Az a csúszó mászó is rohadjon meg . Döl vissza az ágyba drámaina.

- Szerintem találó.
Amúgy mondtam már hogy egy dráma királynő vagy ? Forgatom a szemem , miközben a fehér neműmet rejtem az egyik pólóba .

- Kedvesem én annak is csak a királya lehetnék . Nevet tovább.

-Jól van őfelsége én inkább megyek fürödni. Forgatom meg a szemét miközben a fürdőbe sétálok .

-Sokáig fürdesz ? Üll fel és bámul rám .
Így olyan mint egy gyerek , egy nagyon aranyos gyerek.

- Nem talán 20 perc, miért? Lépek be az ajtón.

- Azért mert én is fürdeni akarok és egy fürdőn osztozunk. Áll fel ő is .

-O tényleg . Akkor siettek . Csukom be az ajtót.

Körül néztem a fürdőben , nem volt hatalmas de két embernek elég . Az egyik sarokban egy kisebb kád avval szemben egy zuhanyzó. A mosdó kagyló és a wc a másik oldalon kapott helyet, a mosdó felét Draco pipere dolgali foglaltak helyet ami megmosolyogtatott .

Gyorsan lekaptam a ruháim és bedobtam a szennyes kosárba. A gyorsaság érdekében a zuhanyt választottam .
Be álltam alá és magamra engedtem a forró vizet , rendkívül jól eset .
A polcon csak egy üveg tusfürdőt találtam ami való színű hogy Dacoé , mindegy mindegy alapon bekentem magam velle . Citromfű és fenyő illata volt ami szintén kellemes volt .

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: 3 days ago ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

A mardekáros PotterDove le storie prendono vita. Scoprilo ora