Fejel a falnak

211 4 0
                                    

Szeptember elseje van ,mostantól ez a kedvenc napom. 

Túl vagyunk egy metró meneten és pár perc sétán és most itt vagyunk a vonat állomáson.

-Merre lehet kilenc és három negyedik vágány ? Kérdezi testvérem miközben körbe körbe tekint. Én nem igazán foglalkoztam vele mert épp Hádészt csititgatam ( van ilyen szó ?) mire felnéztem  nem volt ott. Na szép megint itt hagyott   . El kezdem sétálni mikor nekem jött egy vörös hajú magas fiú és csak tovább ment .

-Hé! Égi meszelő figyelj már magad el ! Kiáltottam utána . Na ezt már meghallotta  és vissza fordult .

-Ne haragudj . Nem vettelek észre . Kért bocsánatot .

-Nincs baj . Figyel csak nem tudod hogy hol van kilenc és három negyedik vágány ? Mást ugyse lett volna bátorságom megszólitani .

-De tudom , te is mágus vagy? Kérdi nagy lelkesen .

-Hát valami olyasmi . 

-Nagy szerű csak gyere utánam . A nevem egyébként Fred Weasley a tiéd mi ?

-Lucy Potter vagyok . 
- Harry Potter a rokonod? Neked is van sebhelyed ? Tette fel mohon a kérdéseket . Nem tetszet hogy ennyi mindent kérdezet egy kavzi idegen tőle.Mire válaszolhatam  volna oda értek a 9-es és 10-es vágyány közöti tégla oszilophoz elöte egy nagy család álldogált , és hogy honnan tutam  hogy egy család ? Mindnek élénk vörös haja volt épp ugy mint Frednek.
-Anya!Anya! Kiáltot a meletem lévö .
-Fred! Végre mégis hol a Merlin szakálába kodoroktál édes fiam ?! Kérdeszte egy alacsony puffi asszony aki valoszinüleg Fred anya.Nézelödni keztetem bátyaám után kutatva már nem igazán figyeltem a meletem folyó párcsevejit. A családra vezetem tekintetemet , kiszurtam egy barna kocos üstököt.
-Harry! Hogy merészeltél ott hagyni egyedül megint ? Szitam testvéremet  . A mai nap már kétcer is ordibáltam  ez meglepet máskor van hogy heteket nem beszélélek most  meg kiabáltam.
-Én csak a peront kerestem és már megit elfelejtelelek . Szabadkozot.
-Á mindegy . Hagytam rá .
-Valaki mondja már meg hogy lehet átjutni . A végén lekésük a vonatot . Szoltam epésen .
-O igen igen az én Ron fiam is most lessz elsős . Közölte Mrs.Weasley
-Percy légyszíves meny elöre te és mutasd megg hogy kell. Utasitot egy fiút a sok közül. Az csak bolintot és neki szalat az oszolpnak . Esküszöm már vártam hogy neki menyen és esen egy nagyot de nem igy lett, eltünt mint szamár a ködben . Értem már ez egy titkos átjáró . Szóval fejel a falnak mi?

A mardekáros PotterWhere stories live. Discover now