Ma van három éve hogy Loki mellém szegődött. Ma már nem tudnák nélküle élni , tulajdon képen a többi mardekárosok se . Mindenki meg szokta hogy körülöttünk van .
♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Álmomban újra meg jelent Amelia .
-El kel mondanom valamit . Kezdi . Ezúttal két fotelben ülünk , de még mindig a feketeségben .
-Na ès mit ? Nézek rá kíváncsian .
-Ha az idei év véget ér el kell menned a szülő hazámba . Sóhajt .
- Rendben menyi időre ?
-Egy évre , meg kell tanuld használni az erődet . Ráadásul még az ősöknek is bekel téged mutatunk . Vázolja fel .
De van egy kis bibi , én nem akarom itt hagyni a többieket .
-Mi lesz a többiekkel ? Vagy valaki jöhet velem ? Idő közben haza jöhetek ?Sorolom a kérdéseimet .
Ők itt maradnak . Charlie jöhet rá szükséged lesz mèg, és nem drágám a következő nyárig nem jöhetsz vissza . Nézet a szemembe szomorúan .
Na nem , ilyet nem játszunk . Hadjak itt mindenkit , és utazak el egy vad idegen csávóval . Na jó vörös barátom nem idegen de meg soha nem találkoztunk .
-Nincs valami kompromisszum ? Alkudoztam.
-Mire gondolsz ? Ráncolja a szemöldökét .
-Ha a szüli napom után mennék ?Megpróbálok szépen nézni rá.
-Nagyon akarod ugye ?
Csak bolintotam .
-Rendben , de másnap hajnalban már indulsz . Most pedig mehetsz a dolgokra .
Int egyet és és már a szobámban is vagyok . Vagyis eddig is itt volt a fizikai formám csak a tudatom most csatlakozót hozzá.♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
-Baj van kis lány ? Teszi a vállamra a kezét Kirs .
A fejemet rázva ettem tovább .
-Ez nem volt meg gyöző . Rázza a fejét .
-Akkor ne hid el . Rántom meg a vállam .
-Na , ne legyél ilyen durca. Ha nem mondod el majd én találgatok . Lapátolja be ő is a reggelit .
-Malfoy csinált valamit ?
-Nem .
-Csináltam én valamit ?
-Nem .
-Rossz jegyet kaptál ?
-Nem.
-Potter csinált valamit ?
-Nem , de én is Potter vagyok .
-Oké, kitörésed volt ?
-Nem .
-Barkobáztok ? Kérdi Draco pár székel arébb.
-Nem , pórbálom ki találni mi baja van Lucy nak . Válaszol Kirs
-Halloween van , te tök el ütött. Ráza meg fejét a szőke .
-Szent Merlin tényleg ! Ne haragudj ! Gondolom ma nem jössz vacsorázni .
Észre vettem ha kínosan érzi magát akkor a kezével össze -vissza kapálózik, pont úgy mint most .
-Nincs semi baj . Viszont vacsorázni tényleg nem jövök .♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Már este fél járt az idő én pedig a kastélyban bóklászok. Éppen a griffendél klub helységénél sétáltam mikor egy fekete kutya szaladt fel a lépcsőn , ki nem találjátok hogy ki volt . Hát persze hogy Sirius .
-Sirius, te meg mit keresel itt ?! Vontam kérdőre fújtott hangon .
Ő csak csendesen vissza változott .
-Van egy kis dolgom , és amúgy is ne kérj számon én vagyok az idősebb . Sziszegte halkan mindezt egy durcás kisgyerek hangsúlyával .
-Nem tesssszik nekem ez a két lábú !! Szólal meg hirtelen mellettem Loki .
-Ez meg mi volt ? Nèz körbe
-Lucy nem követtet senki ? Szegezi nekem a kérdést .
-Nem senki , ilyenkor mindig egyedül vagyok . Amúgy meg csak Loki . Rántom meg a vállam , tejesen elfeledve hogy ő nem tudja hogy ki az a Loki.
-Kicsoda ? Zavarodik össze .
-Ez nem lát a két ssszemére ? Csúszik elő Loki .
-Te szent Merlin !! Lucy azonnal gyere ide ! Ilyé meg Sirius .
Ránézek Lokira és nevetni kezdek .
-Te meg mi a csudán nevetsz ? Akad ki .
-Ez a kígyó nem bánt senkit ,maximum ha én utasítom . Loki az egyik legjobb barátom a társam .
-Hogy mi csoda ? A társas ,egy óriás kígyó ? Normális vagy !? Miután ezeket közölte a levegő ismét meg fagyot . Már éppen válaszoltam volna mikor a fejéhez kapta a kezét és így szólt.
-Olyan lettem mint anyám ! Na baszd meg . De mindegy is nekem sietnem kell , meg ígérem még beszélünk . Ígérte meg , és nyomott egy puszit a homlokomra .
Csak csendben lassan le ballagtam a lépcső Lokival a nyomomban .
Tehát Sirius akar valamit a klub helységből , és nem utál mert mardekáros vagyok . Nos annak nagyon örülök hogy mégse tagadott ki mit Harry , viszont nagyon veszélyes itt járkálnia , bármikor elkaphatják .♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
A vacsorának vége állapítom meg az órámra nézve , ideje vissza meni a klub helységbe . Kb 2 perc alatt oda értem mivel a konyha körül sertepertéltem . Amint be képek az alsóbb évesek rohantak elém , és vígan kezdték el mesélni a vacsora alatti történteket . Imádom a házam tagjait , ők elfogadnak olyannak amilyen vagyok . Szóval éppen le ültem a fotelemben a kicsik meg le elém a földre , amikor is az egyik prefektus be rohant és közölte hogy mindannyian a nagyteremben fogunk aludni mert Sirius Black betört a kastélyba .
Istenem remélem meg fog tudni szökni . Miközben be álltunk sorba próbáltam eltitkolni azt hogy én az egészről tudtam sőt még találkoztam a hírhedt gonosz tevő el .
-Valamit tudsz ! Áll be mellém Draco .
-Mégis miről beszélsz ? Beszéd közben nem néztem rá , haragszok rá mert hanyagol .
-Mindenki indulás ! Kiáltotta Jeremy a prefektus srác .
-Még hogy én miről beszélek ? Te vagy tejesen zavart szóval ergo tudsz valamit . Adta elő fantasztikus hipotézisét .
- Nem vagyok zavart csupán meg lepődtem hogy Black be tudott törni a kastélyba . Rántom meg a vállam .
-Biztos Potterért jött . Szakítja meg s párbeszédünket Parkinson .
-Kedves Parkinson hogy lehet az aranyvérű vagy de azt nem tanították meg neked ,hogy mások beszélgetésébe nem szóltunk bele ha ? Fordulok felé a sötétebb nézésemel .
Erre ő csak szokás szerint csak hápogott .
-Helyes , legalább tudod mikor kell befogni . Bólintottam helyeslően .
Most meg el vörösödve szaladt a sor végére .
-Miért kell neked állandóan bántanod szegény Pansyt ? Forgatja a szemét a mellettem álló szőkeség .
-Te még itt vagy Malfoy , egyébként ha annyira sajnálod akkor irány utána . Intettem a fejem a sor vége felé .
Már éppen meg szólalt volna mikor a nagy terem bejárata előtt kereszt apa megállított minket .
-Kedves Mardekárosok ! Ma minden ház lakója ide bent fog aludni . Mutat maga mögé .
-Mindenkinek szép estét kívánok ! Azzal elviharzott .
Mi Jeremy vezetésével be léptünk a hatalmas helységbe , most nem asztalok és székek tömkelege fogadott hanem , piros hálózsákok kupacokba rendezve .
Remek akkor tartunk egy hatalmas pizsi partit . Gondoltam sóhajtva .
CZYTASZ
A mardekáros Potter
FanfictionTörténet egy lányról aki túl élte. Most jötem rá hogy a helyes írásom pocsék szoval bocs 😂😂😂😂😇😇